SEVENTEEN

489 19 4
                                    

TARTIŞMANIN ORTASINDA ONLARI ÖPMEK

| ot13

.

.

.

SEUNGCHEOL

Ne hakkında kavga ettiğinizi anında unutur VE dudaklarınızı onunkiyle kovalar. Cheol genellikle sonuna kadar tartışır, ancak konu size geldiğinde, suçun ona gelip gelmemesi önemli değildir (her ne kadar hiçbir şey yapmamış olsa da) - sizi tekrar kucaklamaya, öpmeye ve boğmaya devam edebildiği sürece aşkıyla, suçu üstlenmekte %100 sorun yok (tamam, kiminle dalga geçiyoruz - biraz somurtacak).

Alnını sizin alnınıza dayayarak birbirinizden özür dilemeye devam eder ve sessizce

"seni seviyorum" diye fısıldarsınız, o Cheol somurtkan dudaklarıyla sizinkilere mühürler.











JEONGHAN-

Jeonghan gözlerini devirirdi, biri - seninle dalga geçmek için, ikisi - öpücüğünün onu ne kadar utangaç yaptığını gizlemek için.

Yanakları güzel bir pembe tonuna dönüşüyordu ama sırf tepkisini gizlemek için alaycı bir sözle dikkatinizi dağıtmaya ya da utangaç olanın siz olduğunuza dair size ışık tutmaya çalışıyordu. Ama sonunda Hannie elini tutup seni kendisine yaklaştırıyor ve dudaklarına yumuşak bir öpücük konduruyordu.

"Seni sevdiğim için şanslısın, çünkü normalde şimdiye kadar seni evden kovardım."










JOSHUA

ilk başta çekingendir, sonra küçük bir tehdide dönüşür. o da her şeyi aleyhine çevirmeye çalışacak ve muhtemelen seni öpebilmek için apartmanda seni kovalamaya başlayacaktı (zaten aptalca bir şeyle ilgili olduğu için bu berbat tartışmayı arkanda bırakmanın mükemmel bir yolu).

Sen kendini onun elinden kurtarmaya çalışırken Shua seni kucaklayıp kocaman kucakladığında yanaklarında hâlâ hafif bir kızarıklık olurdu. yakında oturma odanız kıkırdama ve kahkahalarla dolacaktı.










AGUSTOS

Utangaç ve utangaç bir fasülyeye dönüşüyor ki bu her zaman onu durup dururken öptüğünüzde olur. Jun tartışmaya o kadar odaklanmıştı ve sesini sana yükseltmemeye dikkat ediyordu ki onu kapüşonlusundan yakalayıp dudaklarını onunkilere yapıştırdığın anı kesinlikle yakalayamadı.

Öpücüğün için şanslı yıldızlarına teşekkür ederdi, seninle kavga etmekten kesinlikle nefret ederdi ve hiçbir şey dudaklarını onun üzerinde, vücudunun göğsüne yakın olduğunu ve ellerinin yüzünü avuçladığını hissetmekten daha iyi hissettiremezdi.













HOSHI


O kadar geniş bir şekilde sırıtırdı ki, gözlerinin kenarları sevimli bir şekilde kırışmışken bu neredeyse imkansız olurdu - Soonyoung sizin tensel yakınlığınızın ve fiziksel sevginizin bir numaralı hayranıdır ve sizin onu öpmeniz ne olursa olsun çok güzel bir şey - hatta tartışıyorsun.

Bir saniye bile geçmezdi ve Hoshi sizi geri çeker, yüzünüzün her yerini öper, ikiniz de kıkırdamaya ve yumuşak gülümsemelere boğulurdunuz. sırf eğlence olsun diye, Soonyoung sırf onu tekrar öpebilesin diye seninle bir "tartışma" başlatmaya çalışırdı.












WONWOO

Bir anlığına arızalanır. sadece orada duruyor ve göz kırpıyor - hiçbir düşünce yok, kafa boş. tüm mantıklı argümanları aklından uçup gidecek ve kendisi ne yapacağını bilemeyecekti.

SEVENTEEN REACTIONSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin