güvenli sözcüğünüzü kullanarak size nasıl tepki verir?.
.
.
"Şşşt,"
diye fısıldıyor, aynada seninle doğrudan göz teması kurarken örgülerini omuzlarının üzerinden geçirerek,
"Bu gerçekten hızlı olacak, söz veriyorum."
"Bilmiyorum, kardeşim..."
diye fısıldıyorsun, ellerin zaten banyo lavabosunun mermer yüzeylerini kavramış olmasına rağmen. Gövdenizi lavaboya doğru indirirken, kıçınızı özel tasarım kot pantolonun çıkıntısına doğru iterken,
"Hızlı hareketleriniz asla olması gerektiği kadar hızlı olmuyor"
diyorsunuz. Mingyu aynadan gülümsedi, şeytani bir şeydi, saçları kırpılmıştı ve cildi banyonun sıcak, turuncu ışıltısından dolayı gevrekti. Dışarıda, koridorlardan oluşan bir labirentin aşağısında bir yerde, grubunun geri kalanı televizyonda yayınlanan ödül gösterisinin VIP bölümünde oturuyordu.
Hepsi sahneye çıkan grupla birlikte mırıldanıyor ve rapçilerinin kendi performansları için zamanında yetişeceğini umuyorlardı.
"Bana dolaylı olarak uzun süre dayandığımı söyledin, bebeğim,"
diyor, Balmain gömleğinin içinden kalbini tutarken, aynadan sana kalp dolu bakışlar atıyor.
"Acele et yoksa kaçıracaksın-"
"Kahretsin, çok ıslaksın, neden bu kadar ıslaksın?"
Mingyu, külotunuzu kaplayan uyarılma akışını incelerken kıçınızın yumuşaklığını ovuşturuyor. Başını kaldırdı,
"Seni yetiştireceğim-"
"Mingyu-"
Şimdiden pantolonunu indiriyor, sikini dışarı çıkaracak ve amının içine sokacak kadar hızlı. Dudaklarınız aralanır ve başınız aynaya doğru itilir ve mutlak yıldızları görürsünüz.
Mingyu ile yapılan şipşaklar, özensiz davranma eğiliminden dolayı her zaman özellikle barbarca hissettiriyordu. Dili, sıklıkla tanımlandığı gibi, ağzını adeta bir Golden Retriever gibi dışarı çıkarırken, hoparlörlerden ağır bir trap şarkısı dökülerek size doğru geliyordu.
"S-siktir, Mingyu-lütfen"
Daha fazlası için sessiz bir yalvarış olduğunu düşündüğü şey Mingyu'yu teşvik etti. Bir elini sırtınıza koyup sizi lavaboya doğru iterken doyumsuz bir zalimdi. Yüzünüzün bir tarafı mermere çarptığında kanınız dondu.
"Seni çiftleştireceğim bebeğim."
Gözleri yoğun renkli tasarımcı gözlükleriyle gizlenmiş ve başı coşkuyla geriye doğru atılmış. O, sikini sana delmeye başlıyordu ve sen de bu konuda yapabileceğin hiçbir şey olmadığını anlamaya başlıyordun.
'Gyu- içeri giremezsin, bunu biliyorsun-"
"Gerçekten artık o hapları kullanmaman gerektiğini düşünüyorum bebeğim-"
İçgüdüsel olarak başınızı kaldırıp aynadan ona bir göz atmaya çalışırsınız çünkü deli gibi konuşuyordur. Eli gömleğini kaldırıyor ve seni delip geçiyor, yontulmuş göbeğini ve neredeyse mükemmele yakın orantısız gülümsemesini ortaya çıkarıyor.
"Doğum kontrolümden mi bahsediyorsun?"
Size bir yanıt vermek yerine:
"Aşağı..."
Homurdanıyor, hamleleri özensiz ve özensiz hale geldiğinde sizi tekrar eğilmeye zorluyor,
"Neredeyse orada, gösteriyi kaçırmak istemiyorum-"
"Mingyu içime girmiyorsun-"
"Siktir... neden olmasın? Çok mükemmelsin ve çok sıkısın. Vücudun bana bir bebeği sikmem için yalvarıyor..."
Geriye doğru tökezleyene ve sırtınız mermere yaslanana kadar hemen onu uzaklaştırarak bağırırsınız. Başını salladığını, pantolonunun belinin etrafında gevşek olduğunu ve yine de bir şekilde çileden çıkaracak kadar mükemmel kilitlendiğini izliyorsun.
"Ne oluyor... DOSTUM!"
Sorumsuz erkek arkadaşınıza dik dik bakarken öfkenizin sesinizden sızmasını zar zor engelleyebiliyorsunuz.
"NE OLSUN-"
"Bitirmedim!"
ağır spor ayakkabılarıyla yere basarken sızlanıyor
"Cidden içimdeki işi bitirecek miydin!Sana açıkça söylememden sonra-""Şşşt, şşşt"
diyor Mingyu, alnındaki öfkeli kırışıklıkları düzeltmek için sana doğru adım atıyor.
"Sadece hayal amaçlıydı bebeğim"
diye fısıldıyor,
"Sadece fanatiklik için"
.
.
.
biraz tuhaf oldu bu ama
begenin (sinirliyim)