𝐒𝐄𝐋𝐀𝐌𝐌𝐌𝐒𝐒
𝐘𝐄𝐍𝐈̇ 𝐁𝐎̈𝐋𝐔̈𝐌 𝐕𝐄 𝐈̇𝐘𝐈̇
𝐎𝐊𝐔𝐌𝐀𝐋𝐀𝐑 𝐃𝐈̇𝐋𝐄𝐑𝐈̇𝐌𝐌𝐌.(𝑘𝑖𝑡𝑎𝑏𝚤𝑚𝚤𝑧)
(𝐺𝑒𝑐𝑒 𝑈𝑟𝑎𝑙)
Beğenmeyen varsa hayal
ettiği gibi devam edebilir(𝐴𝑟𝑙𝑎𝑠 𝐴𝑘𝑠𝑜𝑦)
Beğenmeyen varsa hayal
ettiği gibi devam edebilirDerken kapı daha çok çalmaya başladı. "Açsanıza lan şu kapıyı!"
Yine en güzel anların katilisin Kuzeyyy. Ben kalkmaya çalışırken
Arlas Bey benden önce kalktı."Hay ben senin Kuzey" dedi sinirle Arlas. Niye sinirli olduğunu gayet iyi biliyordum. "Napıcaz şimdi Arlas" dedim ceketimi üstüme tekrar giyerek. "Bence ben bu Kuzey'i döveyim en iyisi" dedi sinirle kapıya yönelirken. Kolundan tutup dur durdum. Üstümü düzeltip kapıyı açtım. "Nerdesiniz oğlum sabahtan beri kapıyı çalıyorum" dedi içeri geçerken. Arlas Kuzey'e sinirli sinirli bakıyordu. Kuzey Arlas'ın yanından geçerken Arlas'ın suratına bakıp iki eliyle Arlas'ın yanaklarını sıkmaya başladı. "Oy oy oyy. Arlosuma bak bee maaşallahh" dedi ve yatağın üstüne oturdu. Arlas sabır çekerek Kuzey'e bakarken bende yatağın karşısındaki koltuğa oturdum ve Arlas'a baktım. O ise hâlâ Kuzey'e bakıyordu. "Arloss sen niye sinirlisin. Yoksa bu paçoz mu bişey yaptı" dedi bana bakarak. Hay o paçoz lafını ben ya. "Kuzey sınırlarımı zorlama bas git" dedi Arlas. Dişlerinin arasından konuşması daha da sinirli olduğunu anlamama yetiyordu. "Aa naptım ya ben" dedi Kuzey. Arlas sinirle nefes aldı. "Ne işin var lan senin burda?" dedi elini Kuzey'e uzatarak. "Holding'e erken dönüyoruz. İşler sıkı mecbur dönmeliyiz. Onu söylemek için geldim ayol sizede hiç iyilik yaramıyor" dediğinde ferahladım.
"Ne zaman gidiyormuşuz" dedi Arlas sinirini bi kenara bırakarak. "Hemen" demesiyle ayağa kalktım. Arlas Kuzey'i dövmeden konuyu değişmeye çalıştım "Hadi odalarınıza o zaman eşyalarımı hazırlamam lazım" dediğimde Kuzey ayaklandı. "Nasıl geldiysek o düzende geri dönüyoruz haberiniz olsun. Gececik sen ve Arlos arabalarınızla bizde uçakla" dedi. Kuzey odadan çıkıp gittiğinde Arlas'la baş başa kaldık. "Devam mı etseydik" dediğinde utandım. Arlas ise gülmekle yetindi. "Hadi hazırlan sen sonrada aşağıya gel" dediğinde başımla onayladım. Arlas odadan çıkıp gittiğinde yatağın altına ittiği valizimi alıp yatağa koydum. Zaten eşyalarımı hazırlamıştım. Valizi açıp içinden yine rahat edebileceğim kıyafet bakındım. Ve yine en iyi seçenek eşofman takımıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANKI
Teen FictionGece Ural ve Arlas Aksoy'un 'Yankı' yapan yürek sesleri sizlere umut olsun.