17. Bölüm: Kurucu Holding

19 2 0
                                    

𝗬𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗼̈𝗹𝘂̈𝗺𝗱𝗲𝗻 𝗵𝗲𝗿𝗸𝗲𝘀𝗲
𝘀𝗲𝗹𝗮𝗺𝗹𝗮𝗮𝗿𝗿.

𝗖̧𝗼𝗸 𝘂𝘇𝗮𝘁𝗺𝗮𝗱𝗮𝗻
𝗵𝗲𝗿𝗸𝗲𝘀𝗲 𝗜̇𝗬𝗜̇ 𝗢𝗞𝗨𝗠𝗔𝗟𝗔𝗥 𝗗𝗜̇𝗟𝗘𝗥𝗜̇𝗠𝗠𝗠𝗠 :)

Eda'nın son dediğine ikimiz birlikte gülerken arkadan bi ses duydum. Onun sesi. KUZEY'İN SESİ!
Duyduğum sesle biraz şaşırdım. Çünkü Kuzey'in orda olması bana anlamsız geliyordu. "Eda?" dedim sorgulayarak. "Efendim." dedi. Sesi oldukca sakindi ve ben buna anlam veremiyordum.

"Kuzey mi o?" dedim. Sustu. Derin bi nefes aldığını duydum. Sanırım gerçektende düşündüğüm gibiydi. Duyduğum sesin sahibi Kuzey'di.
Arkasından bi ses daha geldi.
"O kim?" demişti. Berkay. Evet, Berkay'dı. İnanamıyordum gerçekten.
"Gece" dedi Eda. Ayağa kalkıp pencereme yöneldim. "Sorun yok. İyi eğlenceler." dedim ve telefonu kapattım. Takmamaya çalışıyordum. Sonuçta onlarla konuşmayan bendim. Eda ve diğerlerinin konuşup konuşmamasına karışamazdım.
Ama neden kızıyordum? Bende bilmiyorum bunu. Gelip özür dilemeleri gerekirken orda gülmeleri biraz kırıcıydı doğrusu.

Bi süre pencereden dışarıyı izledim. Göz kapaklarım istemsizce kapanırken yatağıma girip telefona son kez baktım. Eda'dan binlerce cevapsız çağrı ve mesajlar vardı. Aynı şekilde Vera'da bir kaç kez yazıp aramıştı.
Telefonumu komodinin üzerine koyup gözlerimi kapattım.

"Yemin ederim tembelsin." dedi Serkan çayını yudumlarken.
On beş dakika önce Serkan tarafından uyandırılmıştım. Sanırım geç uyuduğumdan dolayı geç kalkmıştım.
"Aman sanki sen bir numarasın." dedim göz devirip gülerek.
Babam çayından yudumlarken annemde Hediye teyzeyle ev işleri hakkında konuşuyordu. Bugün Serkan ile birlikte Holding'e gidecektim. Dikkatinizi çekerim, 'Aksoy Holding' değil. 'Kurucu Holding'. Evet, bugün aile Holding'ine gidecektim. Babam böyle istemişti. Başta Serkan ile birlikte
Holding'i yönetmemi istemişlerdi. Ama kabul etmedim. Sebebini bilmiyordum ama ani bir karar vermek istememiştim. Belki işlere yardımcı olabilirdim ama tam olarak işe girişemezdim. "Hadi kalk tembel hazırlan. Bi de seni bekleyemem iki saat." Uyandığımdan beri pijamalarımla geziyordum evin içinde. Aslına bakarsanız bu pek de umrumda değildi. Çünkü burası ailemin eviydi, benim evimdi. Ve pijamalarımla gezmenin yanlış olduğunu düşünmüyorum.

"İyi aman kalkıyorum." dedim ve ayaklandım. Esnedikden sonra annemin yanağından öpüp yukarıya çıktım. Odaya girip kapıyı kapattım ve yatağın üstündeki telefonumu elime aldım. Eda bir kaç kez konuşmak için mesaj atmıştı. Onun dışında arayan veya yazan olmamıştı. İnstagrama girdim. Arlas, Berkay ve ya Kuzey son zamanlarda hesaplarında bişey paylaşmamışlardı.

Telefonu yatağa fırlatıp dolabıma yöneldim. Kapaklarını açıp bi süre bakındım. Siyah iki küçük yırtmacı olan bi etek ve beyaz bi gömlek alıp banyoya ilerledim. Yüzüm için gerekli bakımları yaptıkdan sonra üzerimi değişip saçlarıma fön çektim.
Dudağıma kırmızı rujumuda sürüp odaya geçtim. Beyaz topuklumu ayağıma geçirip çantama anahtarlarımı ve cüzdanımı atıp elime telefonumu aldım ve aşağıya indim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
YANKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin