14. Bölüm: Yarış

15 2 2
                                    

𝖲𝖾𝗅𝖺𝖺𝖺𝗆𝗆.

𝖡𝗎 𝖻𝗈̈𝗅𝗎̈𝗆𝗎̈ 𝗒𝖺𝗋ı𝗆 𝗄𝖺𝗅𝖺𝗇 𝗁𝗂𝗄𝖺𝗒𝖾𝗅𝖾𝗋𝖾 𝗁𝗂𝗍𝖺𝖻𝖾𝗇 𝗒𝖺𝗓ı𝗒𝗈𝗋𝗎𝗆 ;)

𝖮𝗒 𝗏𝖾𝗋𝗂𝗉 𝖻𝖾𝗀̆𝖾𝗇𝗆𝖾𝗒𝗂 𝗎𝗇𝗎𝗍𝗆𝖺𝗒ı𝗇𝗇.
𝖵𝖾𝖾 𝗂𝗒𝗂 𝗈𝗄𝗎𝗆𝖺𝗅𝖺𝗋 𝖽𝗂𝗅𝖾𝗋𝗂𝗆𝗆𝗆𝗆.

                                       (𝖵𝖾𝗋𝖺 𝖠𝗄𝗌𝗈𝗒)                 𝘉𝘦𝘭𝘬𝘪 𝘴̧𝘪𝘮𝘥𝘪𝘬 𝘩𝘢𝘣𝘦𝘳       𝘷𝘦𝘳𝘮𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘨𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯 𝘢𝘮𝘢 𝘶𝘯𝘶𝘵𝘮𝘢 𝘴𝘦𝘯        𝘣𝘢𝘴̧𝘬𝘢𝘭𝘢𝘳𝚤𝘯𝚤 𝘶𝘯𝘶𝘵𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪       ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(𝖵𝖾𝗋𝖺 𝖠𝗄𝗌𝗈𝗒)
𝘉𝘦𝘭𝘬𝘪 𝘴̧𝘪𝘮𝘥𝘪𝘬 𝘩𝘢𝘣𝘦𝘳
𝘷𝘦𝘳𝘮𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘨𝘪𝘵𝘵𝘪𝘯 𝘢𝘮𝘢 𝘶𝘯𝘶𝘵𝘮𝘢 𝘴𝘦𝘯
𝘣𝘢𝘴̧𝘬𝘢𝘭𝘢𝘳𝚤𝘯𝚤 𝘶𝘯𝘶𝘵𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘤̧𝘪𝘯 𝘣𝘦𝘯𝘪
𝘬𝘶𝘭𝘭𝘢𝘯𝘥𝚤𝘯 :)

Kuzey sıkıntılı bi iç çekip telefonunu kapattı ve masanın üzerine koydu.
İki gündür görmemiştim onu.
"Nasıllardır sizce?" dedi Furkan. Cevabını bilmiyordum. "İyilerdir" dedi Berkay. O daha iyi tanıyordu Gece'yi. İyi olduklarına emin gibiydim ama yinede merak ediyordum. "Sizce Gece banada kırgınmıdır?" dediğinde göz ucuyla Kuzey'𝖾 baktım. Kimse bilmiyordu cevabı. Ne evine gitmeye cesaretimiz vardı ne de telefondan sormaya.

Herşey üst üste geliyordu. Ve bu oldukca sinir bozucuydu.
Gece bizi affeder mi bilmiyorum ama bu biraz zor gibi. Sanırım çabalamak gerekiyor.

Berkay'ın telefonu çaldığında
bana ve Kuzey'e baktı. Telefonu döndürüp bize gösterdi. Gece'yd𝗂
arayan.

𝐺𝑒𝑐𝑒 𝐾𝑢𝑠̧𝑢 𝐴𝑟𝚤𝑦𝑜𝑟...

Arkama yaslandığımda Berkay telefon çağrısını onaylayıp
hoparlöre aldı.

-Gece Ural-

Eve eldiğimizde hep beraber kahvaltıyı hazırlamıştık.
Gülüşmelerimiz evde yankılandıkca
daha çok gülüyorduk. Ben ve Vera yarış kelimesini bastırarak konuşup gülüşüyorduk. Serkan ise bizi taklit ederek gülüyordu. Bir ara Vera 'Yarış' yapmak ne güzel değilmi gibi bişey söylemişti. Ben ve Eda buna dövünerek gülmüştük. Yemeğin ardından Eda bulaşıkları makineye düzdü ve salona geçti. Playstation oynayacaktık. Onlar oyuna başlarken ben lavabo bahanesiyle odama çıkıp elime telefonumu aldım. Berkay'ı arayacaktım. Hem ne sebeple nikaha gelmediğini öğrenecektim hemde Vera konusunda çaktırmadan ağzından laf almaya çalışacaktım.
Belkide Arlas ve Kuzey için arıyordum bilemiyorum.
Rehbere girip Berkay'ı aradım.

𝐵𝑒𝑟𝑘𝑜𝑚 𝐴𝑟𝑎𝑛𝚤𝑦𝑜𝑟...

Bi süre bekledim ama açmadı. Tam kapanacakken karşıdan gelen efendim sesi ile telefonu tekrar kulağıma götürdüm. "Efendim Gece kuşu?" dedi Berkay. Etrafta ses seda yoktu. Sanırım yalnızdı. "Naber Berko" dedim. Gülme sesi geldi.
"Bi an öldün sandım aramayınca" dediğinde bende güldüm.

YANKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin