13. Bölüm: Vera

20 1 0
                                    

𝖲𝖾𝗅𝖺𝖺𝖺𝗆𝗆𝗆𝗌𝗌.

𝖸𝖾𝗇𝗂 𝖻𝗈̈𝗅𝗎̈𝗆𝖽𝖾𝗇𝗇 𝗁𝖾𝗋𝗄𝖾𝗌𝖾 𝗌𝖾𝗅𝖺𝗆𝗅𝖺𝖺𝗋𝗋𝗋.
𝖪𝗂𝗍𝖺𝖻ı𝗇 𝗈𝗄𝗎𝗇𝗆𝖺 𝗌𝖺𝗒ı𝗌ı 𝖺𝗋𝗍𝗍ı𝗄𝖼𝖺 𝗈 𝗄𝖺𝖽𝖺𝗋
𝗆𝗎𝗍𝗅𝗎 𝗈𝗅𝗎𝗒𝗈𝗋𝗎𝗆 𝗄𝗂 𝗌𝗂𝗓𝗅𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗇𝗅𝖺𝗍𝖺𝗆𝖺𝗆.

𝖪𝗂𝗍𝖺𝖻ı𝗆ı𝗓ı𝗇 𝖻𝖾𝗋𝖺𝖻𝖾𝗋 𝖻𝗎̈𝗒𝗎̈𝗆𝖾𝗌𝗂 𝖽𝗂𝗅𝖾𝗀̆𝗂𝗒𝗅𝖾.
𝖲𝗂𝗓𝗅𝖾𝗋𝗂 𝖼̧𝗈𝗄 𝗌𝖾𝗏𝗂𝗒𝗈𝗋𝗎𝗆𝗆.

𝖱𝖺𝗁𝖺𝗍𝗌ı𝗓 𝗈𝗅𝖽𝗎𝗀̆𝗎𝗇𝗎𝗓 𝖻𝗂𝗋 𝗄ı𝗌ı𝗆
𝗒𝖺𝗓𝖽ı𝗒𝗌𝖺𝗆 𝗏𝖾𝗒𝖺 𝗒𝖺𝗓𝖺𝗋𝗌𝖺𝗆
𝖺𝖿𝖿𝗈𝗅𝖺. 𝖲𝗂𝗓𝗅𝖾𝗋𝖾 𝗅𝖺𝗒𝗂𝗄 𝗈𝗅𝗆𝖺𝗒ı
𝗂𝗌𝗍𝖾𝗋𝗂𝗆.

𝖨̇𝗒𝗂 𝗈𝗄𝗎𝗆𝖺𝗅𝖺𝗋 𝖽𝗂𝗅𝖾𝗋𝗂𝗆 :)

𝖨̇𝗒𝗂 𝗈𝗄𝗎𝗆𝖺𝗅𝖺𝗋 𝖽𝗂𝗅𝖾𝗋𝗂𝗆 :)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(𝖲𝖾𝗋𝗄𝖺𝗇 𝖪𝗎𝗋𝗎𝖼𝗎)

𝖪𝖺𝗋𝖺𝗄𝗍𝖾𝗋𝗂 𝖻𝖾𝗀̆𝖾𝗇𝗆𝖾𝗒𝖾𝗇𝗅𝖾𝗋
𝗁𝖺̂𝗒𝖺̂𝗅 𝖾𝗍𝗍𝗂𝗀̆𝗂 𝗀𝗂𝖻𝗂 𝖽𝖾𝗏𝖺𝗆 𝖾𝖽𝖾𝖻𝗂𝗅𝗂𝗋.

Rahat bişeyler giyinip yatağa uzandım. Çok yorgundum. Direk uyumuşum. Sabah erken kalkıp bi duş aldım. Ardından odama geçip
bol pantalon, içine beyaz göbek üstü kalın askılı bi crop ve takımın kısa siyah ceketini giyindim. Elime telefonumu ve çantamı alıp aşağıya indim. Eda erken çıkmıştı bugün. Kendime dolabdan atıştırmalık bişeyler alıp yedim ve evden çıktım.

Holdinge geldiğimde arabayı park ettim ve arabadan indim. O an bişey dikkatimi çekti. Arabamın yan tarafında duran rs200
O geceki motor. Çarpışmakdan kılpayı kurtulduğum şahısın motoruydu bu.

İyide burada ne işi vardı.
Merakıma yenildim yine. Holdinge girip güvenliği aradım. Harun abiyi gördüğümde yanına koştum.
"Günaydın Harun abi" dedim aceleyle. Bir yandan da etrafa bakınıyordum.
"Günaydın Gece kızımda hayırdır. Acelen var galiba" dedi. Başımla onayladım. "Ya dışarda bi motor varda. Buraya kasklı biri girdi mi acaba?" dedim. Harun abi kafasını salladı. "Arlas Bey'in odasının yerini sorup yukarı çıktı." dediğinde gülümsedim ve hızla asansöre koştum. Asansöre binip kendi katımıza çıktığımda Arlas'ın odasına yöneldim. Kapıyı tıklatacağım sırada içerdeki bağırış seslerini duydum.
Kapıya bi kaç kez vurdum ama bağırış seslerinden başka bişey yoktu.

İçeriye girdiğimde karşılaştığım manzara garipti. Bir kaç dosya yere saçılmıştı. Arlas cam kenarın da sinirle başını ovalıyordu. Kuzey ise masaya yaslanmış ve kollarını önünde bağlamış şekilde yeri izliyordu.
Onların karşısında benim gibi kumral benim boylarımda, beyaz şort etek üstüne siyah göbek üstü sweatshirt
giymiş bi kız vardı. Kapıyı kapatıp içeriye girdim ama kız dışında kimse umursamadı. Kızın yüzü asıktı. Sebebini bilmiyordum ama öğrenmem çok zaman almayacak gibiydi. Küçük masanın üstündeki kaskı gördüğümde aşağıdaki motorun karşımdaki kıza ait olduğunu anlamıştım.

YANKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin