21. Bölüm: Film Gecesi

22 2 7
                                    


𝗦𝗲𝗹𝗮𝗮𝗮𝗺𝗺𝗺

𝗛𝗮𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗻𝗶𝘇𝘇𝘇, 𝗺𝘂̈𝗸𝗲𝗺𝗺𝗲𝗹 𝗼𝗹𝘂𝗻𝗻.
𝗦𝛊𝗻𝗮𝘃 𝘇𝗮𝗺𝗮𝗻𝗹𝗮𝗿𝛊 𝘆𝗶𝗻𝗲 𝘆𝗮𝗸𝗹𝗮𝘀̧𝛊𝘆𝗼𝗿 𝘃𝗲 𝗱𝗲𝗿𝘀𝗹𝗲𝗿𝗲 𝘆𝗼𝗴̆𝘂𝗻𝗹𝗮𝘀̧𝗺𝗮𝗸 𝘇𝗼𝗿𝘂𝗻𝗱𝗮𝘆𝛊𝘇 𝗺𝗮𝗮𝗹𝗲𝘀𝗲𝗳 :)

𝗧𝗮𝘁𝗶𝗹𝗲 𝗸𝗮𝗱𝗮𝗿 𝗱𝗼̈𝗿𝘁 𝗯𝗲𝘀̧ 𝗯𝗼̈𝗹𝘂̈𝗺 𝘆𝗮𝘆𝛊𝗻𝗹𝗮𝗿𝛊𝗺 𝗺𝘂𝗵𝘁𝗲𝗺𝗲𝗹𝗲𝗻. 𝗛𝗮𝗱𝗶 𝗯𝗮𝗸𝗮𝗹𝛊𝗺 𝗶𝗻𝘀̧𝗮𝗹𝗹𝗮𝗵

𝗢𝘆 𝘃𝗲𝗿𝗺𝗲𝘆𝗶 𝘂𝗻𝘂𝘁𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻𝗻𝗻.
𝗜̇𝘆𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿𝗿𝗿 ;)

𝖺𝗄𝗌𝗈𝗒𝗏𝖾𝗋𝖺𝖺 𝖺𝖽𝗅ı 𝗄𝗎𝗅𝗅𝖺𝗇ı𝖼ı𝖽𝖺𝗇 𝗒𝖾𝗇𝗂 𝗀𝗈̈𝗇𝖽𝖾𝗋𝗂:

𝖺𝗄𝗌𝗈𝗒𝗏𝖾𝗋𝖺𝖺 𝖺𝖽𝗅ı 𝗄𝗎𝗅𝗅𝖺𝗇ı𝖼ı𝖽𝖺𝗇 𝗒𝖾𝗇𝗂 𝗀𝗈̈𝗇𝖽𝖾𝗋𝗂:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"𝖧𝗎𝗓𝗎𝗋 𝗁𝖾𝗋 𝗓𝖺𝗆𝖺𝗇 𝖻𝗂𝗋 𝖺𝖽ı𝗆 𝗈̈𝗍𝖾𝖽𝖾𝖽𝗂𝗋✨"

152 𝘣𝘦𝘨̆𝘦𝘯𝘪 253 𝘺𝘰𝘳𝘶𝘮𝘶𝘯𝘩𝘦𝘱𝘴𝘪𝘯𝘪𝘨𝘰̈𝘳

Mahkeme kararı çıkmıştı ve Yaman yarın sabah ceza evine götürelecekti. Neden mahkeme çıkışı götürülmediği hakkında en ufak bi fikrim yoktu.

Demir kapılar

Kilitler

Ve de çaresiz bekleyenler

"Oo yakışmışsın sen buraya!"

Başını kaldırıp bana baktığında gözlerinde hiç bir duygu göremedim.
Ne bir nefret, ne de bir kızgınlık.
İnsanlar hayata küsermiş elbet, ancak küsmek için can yakmak veya can almak mı gerekir illa.

"Niye geldin?"

"Son kez bakmaya" dedim arkama yaslanarak. Yüzümde ki histirik gülmeye engel olamadım. Başını iki yana sallayıp masanın üstünde bir-birine kilitlediği ellerine döndü.
"Niye sadece mal uğruna başkalarının canını yakmayı tercih ettin?" dedim.

Ses çıkmadı

Kim bilir daha kimlerin canını yakmıştı bu âdi herif!

"İntikam diyelim, ölmediğine dua edebilirsin." dedi. Ölmediğime dua etmek mi? Ölmekden beter olmuştum on bir günde!

"İntikam ve dua mı?" dedim yalandan gülerek. "Bence ölmediğine dua etmesi gereken biri varsa, o da sensin!" dedim yaslandığım yerden yüzüne eğilirken. Başını kaldırıp yüzümü inceledi.

"Arlas ve diğerleri seni öldürmeden dua et ki polise haber verdim. Yoksa sen şuan burda değil mezarda olurdun!"

Başını iki yana sallayıp arkasına yaslandı.

YANKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin