𝗬𝗲𝗻𝗶 𝗯𝗼̈𝗹𝘂̈𝗺𝗱𝗲𝗻 𝗵𝗲𝗿𝗸𝗲𝘀𝗲 𝗦𝗘-𝗟𝗔𝗠-𝗟𝗔𝗥𝗥𝗥𝗜̇𝗰̧𝗶𝗺𝗱𝗲 𝗯𝗶 𝗵𝗲𝘆𝗲𝗰𝗮𝗻 𝘃𝗮𝗿𝗿𝗿𝗿, 𝗮𝗺𝗮 𝘀𝗲𝗯𝗲𝗯𝗶 𝘆𝗼𝗸 𝗵𝗵𝘃𝗴𝗵𝘀𝗵𝗴𝘀𝗵𝗵
𝗠𝗼𝗿𝗮𝗹 𝗯𝗼𝘇𝘂𝗸𝗹𝘂𝗴̆𝘂𝗻𝘂𝘇 𝘃𝗮𝗿 𝗶𝘀𝗲 𝗱𝘂̈𝘇𝗲𝗹𝘁𝗶𝗻, 𝗰̧𝘂̈𝗻𝗸𝘂̈ 𝗺𝘂̈𝗸𝗲𝗺𝗺𝗲𝗹 𝗯𝗶 𝗯𝗼̈𝗹𝘂̈𝗺 𝘀𝗶𝘇𝗶 𝗯𝗲𝗸𝗹𝗶𝘆𝗼𝗿.
𝗜̇𝘆𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿 𝗱𝗶𝗹𝗲𝗿𝗶𝗺 :)
𝗢𝘆 𝘃𝗲𝗿𝗺𝗲𝘆𝗶 𝘂𝗻𝘂𝘁𝗺𝗮𝘆𝛊𝗻𝗻𝗻
𝖾𝖽𝖺𝗌𝗈𝗋𝗀𝗎𝗏'𝖽𝖺𝗇 𝖻𝗂𝗋 𝗒𝖾𝗇𝗂 𝗀𝗈̈𝗇𝖽𝖾𝗋𝗂
"𝖠𝗇ı𝗅𝖺𝗋ı𝗆ı𝗇 𝗍𝖾𝗄𝗋𝖺𝗋 𝖼𝖺𝗇𝗅𝖺𝗇𝖽ı𝗀̆ı 𝗀𝗎̈𝗇𝗅𝖾𝗋𝖽𝖾n 𝗁𝖾𝗋𝗄𝖾𝗌𝖾 𝗀𝗎̈𝗇𝖺𝗒𝖽ı𝗇lar ;)"
205 𝖻𝖾𝗀̆𝖾𝗇𝗂 𝗏𝖾 62 𝗒𝗈𝗋𝗎𝗆𝗎𝗇𝗁𝖾𝗉𝗌𝗂𝗇𝗂𝗀𝗈̈𝗋
"ARLAS!"
"Ne?"
"KAPI AÇILDIIĞĞĞĞ!!"
"Tövbe estağfurullaahhh."
"Manyakmısınız lan siz?"
"Suratlarınızın halini görmeniz lazımdı!"
"PİSKOPATSINIZ SİZ!"
Evet arkadaşlar, kapanan ışıklar ve açılan kapının bu hayatta tek bir sorumlusu olabilir. O da KUZEY!
𝘝𝘦 𝘥𝘦 𝘦𝘬𝘪𝘣𝘪
"PİSKOPAT MANYAKLAR!"
Ağızımdan çıkan her sinirli kelime Kuzey ve diğerlerini gülme krizine sokuyordu. Arlas hariç. "Manyaksınız!" dedim yatağa uzanıp arkama dönerek. Işıklar anında geldiğin de şartelleri açan Çınar gülerek odanın önüne geldi.
"Yarın görüşücez sizinle!" dedi Arlas, sinirli ve uykulu hali sesine karışmıştı. Kuzey Arlas ile de dalga geçince Arlas, sinirlenip ayağa kalktı ve kapıyı suratlarına kapattı. Arkam dönüktü ama sesi duyabiliyordum.
"Işığı kapatmasan olur mu?" dedim kısık sesimle. Olduğu yerden ışığı kapatmadan geri döndü. Banyoya girdiğini belli eden kapı sesi ile yerimde kıpırdandım. Uzanıp komodinin üstündeki telefonumu aldım ve hızlıca şifreyi girip açılmasını sağladım.
13 Aralık 2023
Saat: 00.08
"Uyu artık!"
Sesi duymam ile başımı telefondan kaldırıp elinde havlu ile banyodan çıkan Arlas'a çevirdim. Elinde ki havluyu kapının koluna astı ve yatağa yaklaştı. Sessizce onun hareketlerini izledim. Gözleri, yatağa uzanana kadar önündeydi. Yatakda ki yerini aldığında mesafeliydi. Sanırım, yatmadan önceki yastık konusundan dolayı zorlamak istemiyordu. Ancak aramızda yastıkda yoktu?
Elimde ki telefonu tekrar aldığım yere bırakıp Arlas'a döndüm. Arlas, yüzü bana dönük bir şekilde başını yastığa koyup gözlerini kapatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANKI
Fiksi RemajaGece Ural ve Arlas Aksoy'un 'Yankı' yapan yürek sesleri sizlere umut olsun.