𝗛𝗲𝗹𝗹𝗼𝗹𝗮𝗿𝗿𝗿𝗿𝗡𝗮𝗯𝗲𝗿𝘀𝗶𝗻𝗶𝘇𝘇𝘇?
𝗜̇𝘆𝗶 𝗼𝗹𝗺𝗮𝗻𝛊𝘇 𝗱𝗶𝗹𝗲𝗴̆𝗶𝘆𝗹𝗲, 𝗰̧𝘂̈𝗻𝗸𝘂̈ 𝗺𝘂𝘁𝗹𝘂𝗹𝘂𝗸 𝗲𝘀𝗮𝘀𝘁𝛊𝗿 :)𝗖̧𝗼𝗸 𝗺𝘂𝘁𝗹𝘂𝘆𝘂𝗺 𝗰̧𝘂̈𝗻𝗸𝘂̈ 𝗼𝗸𝘂𝗻𝗺𝗮 𝘀𝗮𝘆𝛊𝘀𝛊 𝗮𝗿𝘁𝛊𝘆𝗼𝗿 𝘃𝗲 𝗸𝗶𝘁𝗮𝗯𝛊𝗺𝛊𝘇𝛊𝗻 𝗸𝗲𝘀̧𝗳𝗲𝗱𝗶𝗹𝗱𝗶𝗴̆𝗶𝗻𝗶 𝗯𝗶𝗹𝗺𝗲𝗸 𝗰̧𝗼𝗸 𝗴𝘂̈𝘇𝗲𝗹 𝗵𝗶𝘀𝘀 𝗲𝘁𝘁𝗶𝗿𝗶𝘆𝗼𝗿.
𝗗𝗮𝗵𝗮 𝗻𝗶𝗰𝗲𝗹𝗲𝗿𝗶𝗻𝗲, 𝗶𝘆𝗶 𝗼𝗸𝘂𝗺𝗮𝗹𝗮𝗿𝗿
Bir kaç el Yaman'ın saklandığı yığınlara ateş ettim ama ses çıkmamıştı. Belli ki kaçmıştı.
Alaycı bi gülüş atıp arkamı döndüğümde onu gördüm.
Tam arkamdaydı ve elindeki silahı bana doğrultmuştu.
Yüzündeki histirik gülüşü ile silahı alnımın çatına dayadı ve kaşlarıyla
elimdeki silahı işaret edip alnıma dayadığı silahı indirmeden geriye doğru bir kaç adım attı.Ellerimi havaya kaldırıp yavaş yavaş yere eğilerek silahı bıraktım ve ellerim havadayken eğildiğim yerden doğruldum.
Güldü
Yine güldü! "Yenildin Arlas Aksoy." dedi gülerek. Gözlerimi bir kaç saniye kapatıp açtığımda karşımda silahını bana doğrultmuş olan Yaman'ın yüzündeki gülümseme solmuştu.
Bir anda olduğu yerde donakalmıştı.
Duyduğum ses ile çatık kaşlarım havalandı.
Onun sesiydi
"Cık, yenilen sensin bence, Yaman Uluöz." dedi keyifli sesiyle. İki tarafımda da iki sıcak nefes hisettiğimde Berkay ve Kuzey'in geldiğini anlamıştım. İkisi de ellerindeki silahları Yaman'a doğrultmuş gülüyorlardı.
Yaman çatılmış kaşlarıyla iki yanımda beliren Kuzey ve Berkay'a bakıyordu.
Silah hâlâ elindeydi.
Az önce gördüğümde vurguna uğradığım kişi, Gece. Arkadan Yaman'a doğrulttuğu silahıyla kafasına hafifce vurup kendisine gelmesini sağladı.
Yaşıyordu ve iyiydi. Hemde çok iyiydi. Biliyordum, onun bizi bırakmayacağını biliyordum.
𝐵𝑒𝑛𝑐𝑒 𝑠𝑒𝑛𝑖 𝑏𝚤𝑟𝑎𝑘𝑚𝑎𝑦𝑎𝑐𝑎𝑔̆𝚤𝑛𝚤 𝑏𝑖𝑙𝑖𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢𝑛
İç sesim haklıydı
𝑇𝑎𝑏𝑖 ℎ𝑎𝑘𝑙𝚤𝑦𝚤𝑚!
"İndir lan silahı!" dedi Kuzey. Yaman, başını oynatmadan sadece gözlerini çevirip Kuzey'e baktı.
Gözleri koyulaşmış ve vurguna uğramıştı adeta.
"Ne dediğini duydun, indir silahı!" dedi, sevdiğim kadın.
Evet sevdiğim kadın
Anlamıştım ve artık o kadar emindim ki onu sevdiğime. Onun yokluğu anlamamı sağlamıştı.
Yaman yavaş yavaş ellerini yukarıya kaldırıp silahı, elleri havadayken yere
eğilerek bıraktı ve tekrardan doğruldu. Berkay silahını beline yerleştirip Gece'nin arkasında ki adamlar işaret verdi. Berkay'ın işareti ile Yaman'ın kollarını arkada birleştirip sürüklemeye başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANKI
Novela JuvenilGece Ural ve Arlas Aksoy'un 'Yankı' yapan yürek sesleri sizlere umut olsun.