Ako každý deň som chodila do práce pešo. Pracovala som na súde ako sudkyňa. Bola to celkom dobrá práca ale každý si držal každého od tela. Nikto nemal potrebu sa nejak spriateliť, takže mojich osem hodín vyzeralo nejak takto.Každý deň po príchode do práce som mala hodinu na prípravu ohľadne pojednávaní. Väčšinou trvali tri hodiny a nasledoval obed. Po obede prišla na rad papierová práca.
Študovala som spisy a prípady, ktoré mi boli pridelené alebo vydávala rozhodnutia. Vždy som z práce chodievala okolo 15-tej hodiny poobede rovnako ako dnes.
Dnešné počasie nebolo smutné. Už dve hodiny leje ako z krhli. Išla by som kľudne taxíkom ale moja najlepšia priateľka býva len pár minút od mojej práce. Máme sa stretnúť u nej v byte.
Ellianu poznám od školy a vždy sme boli taká nerozdelitelná dvojka. Väčšinu času sme však trávili v knižnici. Ja som mala plány vyštudovať právo a Elliana chcela byť doktorkou ako jej matka.
Podarilo sa nám to. Obe sme získali tituly. To, že sme sa učili s cieľom sa niekam dostať, z nás nerobí šprtky. Chodievali sme na stredoškolské párty a rôzne výlety.
Na vysokej však zostala každá za seba. Iný odbor, iná škola ale párty zostali. Nehovorím, že sme boli svätice. Od toho máme príliš ďaleko. Užívali sme si rovnako ako ostatné vysokoškoláčky prespávali sme u chalanov, spávali s nimi ale ja som nikdy nerandila. Prišlo mi to ako zbytočné obmedzovanie.
Už by to nebolo len o sexe ale prichádzala s tým zodpovednosť. Nepotrebovala som rozptyľovanie od školy.
Tak nejak mi to zostalo. Nikdy som nebola na rande a nikdy som nemala chlapca na viac ako len sex.
Opustila som budovu súdu, rozprestrela dáždnik a kráčalapo chodníku. Oblečenie bolo elegantné a vlasy spustené.
V ruke som mala väčšiu kabelku, pretože som si v nej niesla spis, ktorý si musím na zajtrajšie pojednávanie naštudovať.Razom kúsok zamnou naozaj silno zatrúbilo auto. Zľakla som sa, až som nadskočila a otočila sa, čo sa deje. Motorkár preletel okolo mňa po chodníku, priamo cez tú najšpinavšiu mláku, v ktorej bolo bahno a celú ma ošpliechal.
Biela košeľa nebola biela a čierne nohavice mali farbu blata. Motorkár sa otočil ale nie na mňa. Otočil sa na auto, ktoré po ňom trúbilo a ukázal mu fakera. Pridal ešte viac a s obrovským hlukom motorky zmizol za pár sekúnd.
,,Idiot." Vyprskla som a začala nahnevane kráčať smerom ku kamarátke.
Vždy som bola žena, ktorej keď sa ublížilo, vrátila som to dvojnásobne a dnes som mala šťastie. Pred bytom Elliany stál ten motorkár. Bol opretý o motorku a ťukal niečo do telefónu.
Hrdo a nenávistne som sa pozrela jeho smerom. Vzala som do ruky čo najviac bahna a podišla k nemu.
,,Nabudúce taká milá nebudem." Vyštekla som a hodila mu bahno priamo do tváre.
Zvrtla som sa a stihla spraviť krok od cudzinca. Počula som ako mu vypadol telefón na zem a spokojná sa chystala odísť. Avšak v zápätí som pocítila pevný stisk. Zvrtol ma k nemu tak silno, že sme sa ocitli tvárou v tvár jeden druhému.
,,Čo to má kurva znamenať?!" Vyprskol a s druhou rukou si utrel bahno z tváre.
Očami prešiel o kúsok nižšie a zbadal, že som celá špinavá.
,,Nie len, že si porušil pravidlá o cestnej premávke a jazdil po chodníku ale ešte k tomu si ošpliechal moje oblečenie. Nabudúce zariadim aby ti vzali vodičák, pretože ho máš zrejme omylom a prinesiem ti účet za čistiareň." Zavrčala som.
Svoj odchod som sa rozhodla zdramatizovať a stupila som mu s opätkom na nohu. Nebolelo ho tak ako by malo, pretože mal motorkárske čižmy ale ujistila som sa, že to pocítil.
Zvrtla som sa a odkráčala do budovy. Vyšla som na siedme poschodie a zazvonila na byt s číslom 33.
Dvere sa otvorili a v nich stála Elliana v teplákoch ,,tebe čo sa stalo?" Smiala sa.
,,Nejaký idiot na motorke ma celú ošpliechal." Pretočila som očami a vošla.
Ell zatvorila dvere a otočila sa na mňa. Až teraz som si všimla nutelu, čo držala v ruke a v nej zapichnutú lyžičku.
,,Prečo smútiš tentokrát? Nebodaj sa Henry Cavill oženil?" Usmiala som sa ,,alebo si zistila, že Leonardo Dicaprio chodí len so ženami pod 25 rokov?" Rýpala som ,,to už ale štyri roky máš smolu."
Bola som už raz taká. Elliana bola úplná drama queen a vždy všetko prežívala. Ona bola tá milá tvárička, zatiaľ čo ja som si jazyk za zubami nikdy nedržala.
,Ha-ha-ha." Pretočila očami ,,dnes som mala ísť na rande s jedným fakt krásnym mužom ale videla som ho na obede bozkávať sa s inou." Fňukla.
,,A čo si čakala? Každý muž je rovnaký. Ide im len o sex." Vyzliekla som si košeľu s nohaviciami a zostala v tangáčoch a v podprsenke.
Boli čierne a čipkované.
,,Prinesiem ti oblečenie." Vyskočila a kráčala do izby ,,ja som len myslela, že si dnes vrznem. Celkom som sa tešila a nič z toho." Kričala z izby.
YOU ARE READING
Devil's Ride [Dokončené]
RomanceAmbiciózna mladá sudkyňa, Emma Elsher, je odhodlaná stáť na strane zákona a dostane ťažkú životnú skúšku. Do cesty sa jej pripletie niekto, kto stojí na opačnej strane zákona. Ani arogantný, sebecký a sebavedomý Hunter Lawless na lásku neverí. Boss...