31. Neha a city 😈

1.8K 62 0
                                    


Chytil mi bundu a zahodil ju niekam do izby. Vzal pod prsty tielko, ktoré vyzliekol a letelo za bundou. Legíny som si vyzliekla sama a hneď sa vrhla na jeho rifle. Tričko si vyzliekol sám a hodil zaseba. Len čo mu spadli rifle k členkom, stiahol si boxerky a zdvihol ma do vzduchu.

Držal ma opretú o studené sklo a divoko ma bozkával. Nohy som obtočila okolo jeho pásu a pri svojom lone zacítila tvrdosť Hunterovho penisu.

Vnoril ho do mňa pomaly a jemne akoby sa snažil mi neublížiť. Ten chlap ma napĺňal toľkými citmi, že som už ani nedúfala v nič iné.

Zadok som mala prilepený o okno ale to ma nezaujímalo. Zaujímalo mal len to, koľko bozkov dostanem, koľko orgazmov dosiahnem a ako dlho bude trvať toto, čo máme s Hunterom.

Vzdychy sa roznášali celým penthousom a naše telá narážali do seba. Vedela som, že toto je správne. Nevedel som sa prestať pozerať na chlapa, čo ma naučil-... milovať.

Áno. Zamilovala som sa do Huntera Lawlessa. Prehrala som stávku ale bolo mi to fuk.

Otázkou zostáva, aké sú jeho pocity?

Hunter ma bozkával, vnáral ho do mňa a držal ma. Každým dotykom na mne zostával otáčok po Hunterovi. Nie fyzický. Nebol viditeľný ale bol tam.

,,Kde sa ešte chceš milovať, Emma?" Zašepkal mi a pevne ma držal.

To ako vyslovoval moje meno ma nikdy neomrzí.

,,V kuchyni." Zastonala som.

Cítila som jeho prirodzenie v celom lone a vtedy som pochopila, že toto je len stávka a ku koncu aj tak skončí so zlomeným srdcom. Bude to kurevsky bolieť.

Ale v tomto momente mi to bolo jedno. Pocit, že je tu a teoreticky robí všetko preto aby som bola šťastná a spokojná, stačil.

Hunter ma preniesol cez chodbu do kuchyni a položil ma priamo na linku. Prisunul ma úplne ku kraju a zdvihol nohy. Ľahla som si a podopierala som sa lakťami.

To, že moje rozpálené telo ležalo na studenej mramorovej linke, som si vôbec nevšímala. Jediné, na čom teraz záležalo, bol on.

,,Si strašne nádherná, Emma." Šepol spolu so vzdychom.

,,Ak budem mávať takúto večeru, teba položenú na kuchynskej linke každý deň, budem ten najšťastnejší chlap." Pousmial sa.

Je slová mi spôsobovali obrovské vzrušenie. Znamenalo to, že plánuje pokračovať v tomto, čo medzi sebou máme.

Schmatla som ho za ruku a zaryla sa mu nechtami priamo do kože. O malú chvíľočku vo mne vybuchla rozkoš.

Oči sa mi skrížili, silno som si hrýzla do spodnej pery a celý telom ma trhalo. Keď Hunter videl ako sa zvíjam v slastnom orgazme, pevne mi chytil nohy a pripevnil ma tak aby som sa nemohla pohnúť.

Začal mi do lona vrážať svoje prirodzenie ešte drsnejšie a rýchlejšie. Moje stony sa doslova menili na výkriky, až razom ustali, keď Hunter dosiahol orgazmus a v miestnosti zostalo hrobové ticho.

Hunter ma držal a postupne uvoľňoval zovretie ,,džús?" Usmial sa a vytiahol ho zo mňa.

,,Áno." Prikývla som.

Smäd a sucho v hrdle bol pre mňa neznesiteľné. Hunter nahý prešiel k pohárom a nalial džús.

,,Odnesiem ťa na gauč alebo do postele?" Škeril sa.

Posadila som sa ,,dokážem to aj sama." Zoskočila  som z linky priamo na nohy.

Samozrejme, že moje telo po takom sexe neposlúchalo a nohy, z ktorých som mala želatínu, sa mi podlomili a takmer som spadla. Zachytila som sa o linku a vzápätí ma držal Hunter v náručí.

,,Vravel som ti, že ťa odnesiem." Niesol ma do spálni.

,,Ale ja som ti nepovedala, kam si chcem ľahnúť." Odvetila som.

,,Nie a preto som vybral ja." Posadil ma na posteľ ,,ľahneme si do postele a budeme sledovať televízor."

Vzal ovládač a zapol televíziu. Nastavil tam nejaký film a odišiel do šatníka. O dve minúty stadiaľ vyšiel v teplákoch a niesol mi jedno z jeho tričiek. Obliekla som si ho a niekto zazvonil.

,,To bude pizza." Odišiel.

Čakala som a hľadela von z okna. Fascinovaná vštýkmi svetlami som sa zadívala a ani som si neuvedomil, že Hunter uz prišiel s pizzou.

Jedli sme pizze v posteli a rozprávali sa. Polovicu filmu sme ani nevideli ale vôbec nám to nevadilo. Ležala som pod jeho pazuchou na jeho hrudi a tak som aj zaspala.

Ani neviem, kedy sa to zmenilo. Čo? Všetko. Moje priority, city, dôležitosť.
Ešte teraz si pamätám ako som mu hodila bahno do tváre. Ako som ho nenávidela a hnusil sa mi.

A teraz? Teraz som zvedavá, či nás čaká spoločná budúcnosť. Či mi opätuje city. Či sa dokáže zamilovať a čo vlastne plánuje.

Možno ma opustí a odíde. Možno, ak zistí, čo k nemu cítim, tak ma vysmeje a možno sa jedného dňa zobudím a zostane len spomienka na človeka menom Hunter.

Lenže teraz na ničom z toho nezáleží. Podstatné je, že je teraz pri mne.

Hunter Lawless. Boss motorkárskeho gangu, ktorý mi ukázal, že nie všetko, čo je za hranicami zákona je zlé a skazené.

Devil's Ride [Dokončené]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin