Emma ElsherWashington
Po tom, čo som si uvodemila a spojila dokopy všetky zvláštne veci, postavila som sa od jedla a hodila peniaze na stôl.
,,Práve som si spomenula, že niečo musím vybaviť." Vzala som kabelku a bežala z reštaurácie.
Suzie ma dobehla ,,takže si?"
,,Ja-ja neviem. Možno?" Zamrmlala som.
,,Ako to?" Nechápala.
,,No ja neviem. To, že my vynechala menštruácia niekoľkokrát som neriešila. Myslela som si, že to kvôli stresu a nervom." Stresovala som.
,,A kam ideme teraz?" Snažila sa somnou udržať krok.
,,K doktorovi." Odvetila som jej a mávala na taxík.
,,Nechápem ako si si nemohla všimnúť zmeny na tvojom tele." Krútila hlavou.
,,Mala som veľa práce. Vôbec mi nenapadlo, že budem tehotná. Prekliaty Lawless." Otvorila som dvere na taxíku a obe sme nasadli.
,,Do nemocnice." Povedala Suzie za mňa.
Cesta bola našťastie krátka a len čo sme vošli dnu, mierili sme na gynekologické oddelenie. V čakárni bolo niekoľko žien a nepriateľsky zazerali.
,,Neboj, sestrička aj doktor sú moji známi." Žmurkla.
Suzie dokázala predbehnúť každého v čakárni a o pár minút som sedela u doktora pred monitorom.
,,Čo bolo také súrne, že vás sem Suzie dotiahla?" Usmial aa doktor.
,,Asi som tehotná." Šepla som.
,,Asi? Robili ste si test?" Zaujímal sa.
,,Nie. Dnes mi to napadlo. Štvrtý mesiac nemám menštruáciu. Nezmestím sa do oblečenia a keď sa napije alkoholu, hneď to vyzvraciam. A mám chuť do jedla." Začala som menovať.
,,Štyri mesiace nemáte menštruáciu a vy ste to doteraz neriešili?" Znepokojene na mňa pozrel.
,,Nie. Myslela som si, že to je stresom. Prechádzala som si zlým rozchodom, sťahovala som sa do nového mesta a rozbiehala firmu na vlastnú päsť." Odpovedala som mu.
,,Mhm. Dobre. Tak si vyhrnte tričko." Rozkázal mi ,,mali ste nechránený sex?"
Keď mi položil tú otázku, v hlave sa mi začali objavovať myšlienky na každý jeden sex, čo sme mali odkedy sme prišli z chaty.
Hunter a ja sme si nedávali pozor. Vtedy mi napadlo, čo sa celé mesiace, od chaty dialo. Nikdy svoj penis zo mňa pri vyvrcholení nevytiahol.
Ten
Hajzel!
,,Áno." Vzdychla som smutne.
Doktor mi začal behať po bruchu a na obrazovke sledovala hocičo, čom som zbadala.
,,Mhm. Máte pravdu." Povedal a sledoval monitor ,,ukončili ste štvrtý mesiac. Dieťatko vyzerá byť v poriadku."
Takže naozaj som tehotná.
Zostala som sama a môj nový začiatok zo sebou stiahol aj moju minulosť. Hunter mi spravil dieťa. Tváril sa, že má o mňa vážny záujem. Dokonca som mala chvíľkami pocit, že ma miluje ale všetko bolo klamstvo. Odišiel bez slova a nechal mi tu kúsok zo seba.
,,Spravíme to nasledovne. Zajtra ráno sem prídete na lačno a vezmeme vám krv. O mesiac prídete na poradňu a znovu sa pozrieme na bábätko." Rozprával.
,,Dobre." Prikývla som.
Ani na sekundu som neuvažovala nad tým, že by som si dieťa nenechala. Na potrat bolo neskoro a nebola by som toho schopná a na adopciu by som dieťa nikdy nedala.
Vyšla som od doktora a Suzie na mňa hľadela s otáznikom. Súhlasne som je prikývla a ešte viedla rozhovor so sestričkou. Napokon sme išli ku mne do bytu a mala som v pláne dokončovať nejaké prípady ale vedela som, že Suzie bude chcieť vedieť podrobnosti.
Posadila sa v obývačke a priniesla som víno, zatiaľ čo sebe džús. Videla som ako si Suzie hryzie do jazyka aby sa nepýtala. Chcela aby som jej to povedala sama.
,,No tak, Suzie. Pýtaj sa." Vzdychla som.
,,Kto je otec?" Vybuchla.
,,Otcom je muž, s ktorým som spávala niekoľko mesiacov." Odvetila som.
,,Chodili ste spolu?" Položila ďalšiu otázku.
,,Nie, áno. Ani sama neviem." Zamyslela som sa ,,možno ale nikdy sme si to oficiálne nepovedali."
,,Ako ďaleko to zašlo?" Napadlo ju.
,,Kúpil mi oblečenie do jeho šatníku a dal kľúč od jeho penthousu." Pousmiala som sa pri spomienke.
,,Prečo to medzi vami skončilo?" Pozrela na mňa.
,,Netuším. Zmizol zo dňa na deň a bez rozlúčky. Odvtedy sa neozval. Jeho sestra povedala, že to robieval pravidelne a uňho to nie je novinka. Vraj odišiel do Španielska." Vracali sa mi spomienky na ten rozchod.
Až teraz som si uvedomila, že už vtedy, keď ma opustil, som pod srdcom nosila naše dieťa.
Ani nedokážem opísať ako mi ten chlap neuveriteľne chýba aj po týchto mesiacoch, čo som nútená byť bez neho.
,,Kto to je?" Spýtala sa.
,,Ak ti to poviem, musíš prisahať, že nikdy v živote nepovieš na hlas. Nechcem aby sa dozvedel o -...." Automaticky som si chytila bruško.
,,Sľubujem, že to bude tajomstvo a nikomu to nepoviem." Odpila si z vína a zvedavo hľadela.
,,Hunter. Hunter Lawless." Vysypala som zo seba.
,,Nie." Vzdychla ,,zo všetkých Hunterov si si vybrala toho najhoršieho?"
,,S Hunterom sme sa spoznali náhodou. Bol to idiot. Doslova som ho nenávidela ale potom, ma začal zvádzať a obaja sme sa eroticky doťahovali, až to skončilo sexom a odvtedy bol ku mne ochranársky. Dlhé mesiace sme sa stretávali a dal mi kľúče od jeho bytu." Vzdychla som.
ESTÁS LEYENDO
Devil's Ride [Dokončené]
RomanceAmbiciózna mladá sudkyňa, Emma Elsher, je odhodlaná stáť na strane zákona a dostane ťažkú životnú skúšku. Do cesty sa jej pripletie niekto, kto stojí na opačnej strane zákona. Ani arogantný, sebecký a sebavedomý Hunter Lawless na lásku neverí. Boss...