,,Čo tu robíš?" Zdvihla som obočie po tom, čo som otvorila dvere a teraz som to ľutovala.Oľutovala som, že som sa postavila z toho gauču.
Hunter vošiel bez pozvania dnu a obzeral si to tu ,,nerád zostávam bez odozvy a ty ma ignoruješ celý týždeň. Prečo?" Zamračil sa.
Všimla som si nejakú väčšiu papierovú tašku, ktorú držal v ruke.
,,Len tak. Nemusím mať dôvod niekoho ignorovať." Zatvorila som dvere.
,,Toto si obleč. Niekam ťa vezmem." Vtlačil mi do náručia tašku.
,,Čo ak nechcem ísť nikam?" Zamračila som sa.
,,Tak máš smolu, pretože nie, neberiem ako odpoveď a teraz sa obleč." Vyslovil vážnym tónom.
Zaťala som zuby a tašku položila na kuchynský stôl. Vybrala som z tašky zvláštne oblečenie. Koženné legíny, biele čipkované tielko, motorkárske bundu so znakom Hunterového gangu a čierne lodičky.
,,To nemyslíš vážne." Otočila som sa na Huntera.
,,Áno, myslím. Obliekaj sa." Postavil sa ku stene a frajersky sa očami oprel.
Prižmúrila som oči a rozmýšľala, o čo mu ide. Na drzovku som si chytila tričko a vyzliekla si ho. Za ním nasledovali tepláky napokon som sa začala obliekať. Hunterovi zmizol úsmev z tvári rýchlosťou blesku a videla som ako sa v jeho rifliach objavil jeho tvrdý penis.
Sledoval ma.
,,Kto to kupoval?" Zamrmlala som a obliekala si tielko.
,,Ja." Odvetil bez rozmýšľania.
Jeho odpoveď ma prekvapila. Nečakala som, že si Hunter trúfne kúpiť mi nejaké oblečenie a už vôbec nie celý komplet.
,,Tvoja sestra mi zakázala s tebou niečo mať. Vraj to je kamarátsky kódex." Obula som si lodičky.
,,Zaujimavé, že ho nepoznala, keď spala s dvomi mojimi najlepšími kamarátmi z g-..." Odkašľal si ,,zo skupiny."
Bez slova som odišla do kúpeľni, kde som si spravila hrubú linku, namaľovala si mihalnice a dala si červený matný rúž. Vlasy som si spustila očesala.
,,Asi nikam nejdeme." Započula som vo dverách.
,,Dôvod?" Otočila som sa naňho.
,,Pretože si príliš sexy a každý chlap ťa bude chcieť pretiahnuť." Odpovedal.
,,Ale to mi vôbec neprekáža." Mykla som pleciami.
Vyznelo to úplne inak ale v skutočnosti som narážala nato, že chcieť môžu ale nestane sa to realitou.
Jediný, kto ma dnes večer pretiahne, bude Hunter. Viem to už teraz a je mi jedno, že Elliana s tým nesúhlasí. Nikto nemôže ale ona áno? Nie som jej slúžka aby mi rozkazovala.
A čo sa týka Huntera, moje telo ma zrádza od sekundy, čo som otvorila dvere. Bolo zbytočné bojovať. Neustále čakám, kým ma k sebe strhne a začne bozkávať.
,,Ale mne áno." Zavrčal dominantným tónom a mne po tele naskočila husia koža.
,,To ale nie je tvoje rozhodnutie, čo tam budem robiť." Hrdinsky som sa otočila k nemu.
Videla som ako mu oči zčernali a čakala som, kedy v nich začnú horieť plamene. Vykročil ku mne, bez váhania ma chytil pod krk a vyhodil na umývadlo.
,,Beriem ťa von ja. Budeš tam somnou a svoju pozornosť budeš venovať len mne." Zasyčal.
Vzrušene som preglgla ,,a ak nie?"
S pravou rukou mi nohy posunul od seba a s ľahkosťou s ňou vliezol do legín. Moje mokré lono sa naňho priam tešilo a keď ucítila ako do mňa vnikan jeho dva prsty, zastonala som.
,,Tvoje telo mi je oddané, čivavka. Vlhneš pri mojom správaní a dotykoch. Nebrániš sa, keď sa ťa chcem dotknúť a toto," vytiahol ruku z môjho rozkroku a prst, ktorý ešte pred pár sekundami bol v mojom lone, vsunul do mojich úst ,,-toto je dôkaz, že po mne túžiš."
Hľadela som mu do očí bez žmurknutia a neodvážila som sa povedať ani slovo. Pomaly ma pustil, pozrel na seba v zrkadle a odstúpil odomňa.
,,Ak budeš poslušná, v noci ťa šialene pomilujem." Žmurkol a odišiel z miestnosti.
Predýchavala som to, čo sa udialo a želala si aby sa vrátil a pomiloval ma. Po menšej chvíli, keď som sa spamätala, upravila som sa a odišla do obývačky.
Prehodila som si cez seba kožennú bundu s Hunterovým znakom a vzala si kľúče od bytu. Hunter ma nasledoval a keď som zamkla, zišli sme dolu.
Pred budovou čakala Hunterová motorka s dvomi prilbami. Vzal mi kľúče a schoval ich do úložného priestoru.
Podal mi jednu prilbu a obzrel si ma ,,sadaj."
,,Ak ma niekto spozná, Lawless, pôjdeš do basy skôr ako stihneš povedať slovo sex." Varovala som ho a podišla k motorke.
Nemohla som si pomôcť ale pohľad na Huntera, keď držal motorku bol vzrušujúci. Nikdy mi chlap na motorke neprišiel nijak výnimočný ale vidieť na tej motorke JEHO, bol úplne iný level.
Naštartoval motorku.
Zapla som si prilbu a sadla si na motorku. Pevne som chytila Huntera a potajme mu chytala tehličky.
,,Večer ich môžeš aj oblízať, čivavka." Zasmial sa Hunter.
Buchla som ho ,,snívaj ďalej, šmudlo."
Zvuk motorky bolo počuť všade po okolí a v tom sa pohla. Stisla som Huntera ešte silnejšie a rozmýšľala, čo ma dnes čaká.
ESTÁS LEYENDO
Devil's Ride [Dokončené]
RomanceAmbiciózna mladá sudkyňa, Emma Elsher, je odhodlaná stáť na strane zákona a dostane ťažkú životnú skúšku. Do cesty sa jej pripletie niekto, kto stojí na opačnej strane zákona. Ani arogantný, sebecký a sebavedomý Hunter Lawless na lásku neverí. Boss...