Najviac mi vadilo, že mala Ell mala pravdu. Policajti by ma vysmiali a sex potrebujem ale momentálne nemám chuť sa obliekať niekam do klubu, takže kašlať naň.Hunter vyšiel z pizzérie a v ruke niesol dve pizze. Odomkol a sadol si. Pizzu položil dozadu a naštartoval.
,,Tak čo? Zavolala si políciu?" Usmial sa.
Pretočila som očami ,,nie. Volala som Ell."
,,A?" Čakal čo poviem.
,,Má v rozkroku chlapa, takže bola nepríjemná a drzá." Zamrmlala som.
,,No aspoň tam toho chlapa má. Ty si drzá a nepríjemná aj bez toho ale ak chceš, viem ti s tým pomôcť." Ponúkol sa.
,,Wau. Najprv vyhrážanie, ohrozovanie, potom únos a teraz si pýtaš pozvanie medzi moje nohy." Pokrútila som s hlavou.
,,Čo nato povedať. Som muž s nadaním." Spokojne začal šoférovať.
,,Pochybujem, že si dobrý v posteli." Pozerala som pred seba.
,,Prečo si myslíš, že nie?" Prekvapivo sa spýtal.
,,Pretože mužom ako ty ide len o ich vlastné uspokojenie. Nezáleží im na potrebách ženy." Odvetila som úprimne.
,,Môžem ťa presvedčiť o opaku." Žmurkol.
,,Nie ďakujem. Od teba chcem len svätý pokoj." Otočila som sa mu chrbtom.
Hunter sa zasmial ,,ten tak ľahko mať nebudeš."
Zaparkoval na prázdnom parkovisku a posunul sedačku úplne dozadu. Vzal pizze a otvoril. Prvá bola moja a druhá jeho, no na moje prekvapenie mal tú istú.
V tichosti som jedla a nespúšťala ho z očí.
,,Musíš na mňa pozerať ešte aj keď jem?" Spýtal sa.
,,Áno." Prikývla som.
,,Prečo?" Zatváril sa odmerane.
,,Pretože to nemáš rád a znervózňuje ťa to." Odvetila som ,,prečo som vlastne tu?"
,,Chcem aby sme prestali hrať túto hru ako sa nenávidíme." Začal.
,,Ale to ja nehrám. Moja nenávisť voči tebe je úprimná." Odpovedala som.
,,Môžeš sa tváriť akokoľvek nedostupne. Je mi to fuk ale pod tou maskou, si len nežné ženské pohlavie, ktoré potrebuje muža." Odložil takmer dojedenú pizzu.
,,A tým mužom by si mal akože byť ty?" Zasmiala som sa ,,no tak. Ani nevieš ako flirtovať so ženou. Tieto frázy, čo používaš, sú otrepané. Mňa takto nezbalíš."
A sakra. Zbadala som jeho lišiacky úsmev a zťažka prehltla. Vedela som, že tento úsmev neni obyčajný.
,,Dokážem ťa zbaliť. Ešte ťa aj pretiahnem a zamiluješ sa do mňa." Hrdo zdvihol hlavu.
,,To sa nestane. Do teba sa nikdy nezamilujem." Povýšenecky som naňho pozrela.
,,Máš chuť sa staviť?" Zdvihol obočie.
,,Nerobí mi to problém. Som si viac než istá, že tu stávku vyhrám." Vystrela som sa.
,,Tak fajn. Ak sa do mňa zamiluješ, dáš výpoveď v práci." Pozrel na mňa.
Prefíkaný bastard. Chce aby som aa vzdala mojej vysnenej práce.
,,Platí ale ak sa zamiluješ ty do mňa, daruješ mi svoju najobľúbenejšiu motorku." Úder som vrátila.
,,Platí." Prižmúril oči.
,,Kedy máme ďalšie pojednávanie, sudkyňa Elsher?" Oprel si ruku o volant.
,,Nemáme. Sudca, ku ktorému si bol pridelený, sa vracia zajtra do práce a pokračuje v ňom." Prevrátila som očami.
Jeho pohľad chvíľu zostal neprítomný akoby rozmýšľal a napokon sa pozrel na mňa ,,tak čo?"
,,Čo, čo?" Nerozumela som.
,,Nechceš si zaskákať?" Usmial sa tým svojim prekliatym úsmevom.
Akože nevravím, že by som si nechcela zasexovať. Ten chlap ma nervuje už niekoľko dní. Chodila nervózna a nahnevaná. Menšie odviazanie by sa hodilo ale nie s ním. Mal všetko, čo na chlapovi nenávidím.
,,Ale áno." Naklonila som sa k nemu a zdrapla ho za vlasy ,,ja si aj zaskáčem."
S druhou rukou som mu siahla na rifle a prešla mu po veľkom hrbole, čo tam mal. Nebudem klamať. Jeho penis by som si požičala.
Schmatla som mu ho a pevne držala. Vlasy som mu potiahla tak, že zaklonil hlavu ,,ale nie na tebe, šmudlo."
Z podprsenky som vytiahla nejakú papierovú bankovku a zasunula do riflí ,,to je za pizzu a za odvoz." Vystúpila som z auta a poslednýkrát sa pozrela na jeho prekvapený, vzrušený a hľavne neprítomný pohľad.
Volant zvieral v ruke tak silno, že som si predstavovala ako ho vytrhne. Penis sa predieral von cez rifle a hľadel na mňa zúrivým očami.
,,Dobrú noc, pán Lawless." Zabuchla som dvere a odkráčala preč.
Bola som len malý kúsok od môjho bytu, takže bola ľahké tam odkráčať. Hunterove oči sa na mňa dívali do poslednej chvíle, až kým som nezabočila.
Posledné, čo som počula bol jeho rýchly odchod. Zapišťané gúm, zvuk výfuku a bol preč.
Po príchode domov, len čo som zabuchla a zmakla dvere, vyzliekla som sa a bežala si dať studenú sprchu. Po tomto stretnutí som nehodľala riskovať ďalšie, takže som sa rozhodla zostať celú nedeľu doma. Navarila som si a pracovala priamo na notebooku. Celkom ma začínala hnevať naša stávka, pretože som nebola v obraze a netušila, čo chystá.
Elliana sa mi neozvala, čo znamenalo len jediné. Jej sobota sa trochu pretiahla, takže pravdepodobne ma zavolá až zajtra na obed.
ESTÁS LEYENDO
Devil's Ride [Dokončené]
RomanceAmbiciózna mladá sudkyňa, Emma Elsher, je odhodlaná stáť na strane zákona a dostane ťažkú životnú skúšku. Do cesty sa jej pripletie niekto, kto stojí na opačnej strane zákona. Ani arogantný, sebecký a sebavedomý Hunter Lawless na lásku neverí. Boss...