20. Túlenie

1.6K 54 0
                                    


Ľahla som si do postele a zakryla sa. Zatvorila som oči a pomaly zaspávala.

,,Na tej strane spím ja." Prišiel Hunter.

,,Nie. Vždy spím na ľavej strane." Ležala som ďalej.

Paplón sa zdvihol a vliezol ku mne. Natlačil sa na mňa a začal sa túliť.

,,Čo robíš, Lawless?" Nehýbala som sa.

,,Tulím sa." Odvetil.

,,A prečo?" Nerozumela som.

,,Lebo chcem?" Zasmial sa.

,,Ja sa netúlim." Povedala som.

,,Nikdy?" Prekvapila ho moja odpoveď.

,,Nie. Nikdy som to nerobila a ani neplánujem." Pretočila som sa na chrbát a pozerala naňho.

,,Ja tiež nie ale chcel som to skúsiť." Pritlačil sa na mňa ešte viac ,,páči sa mi to."

,,Chceš mi dať svoju motorku, šmudlo?" Zasmiala som sa.

,,Stále si myslíš, že vyhráš?" Spýtal sa a hľadil ma.

,,Samozrejme." Zamračila som sa.

,,No tak. Uvoľni sa, čivavka. Poď sa somnou túliť." Šepkal.

Otočila som sa mu chrbtom a skúsila to. Natúlila som sa k nemu a dala na jeho radu. Uvoľnila som sa a nechal sa hladiť. Druhou rukou som chytila tú jeho a naše prsty sa preplietli.

Musím priznať, že to bolo veľmi príjemné. Rýchlejšie som nikdy nezaspala. Celú noc ma zohrieval svojim telom a počula som ako sa dvakrát postavil a priložil do krbu drevo.

Ráno som sa zobudila a zacítila som Hunterovu neprítomnosť. Postavila som sa a odišla do kúpeľni sa umyť. Následne som sa obliekla a dala si legíny, tričko s dlhým rukávom a prehodila cez seba pletený sveter na gombíky, ktorý mi siahol po kolená. Bolo celkom chladné ráno ale niet sa čo čudovať.

Pri pohľade do okna som videla silný lejak, čo spôsobovalo prítmie aj keď bolo desať hodín ráno. Vlasy som si dala do drdolu a pomaly išla von z izby.

Zamkla som našu izbu a zišla po schodoch. Všetci ležali ako nevládne mŕtvoli a jediný Hunter stál opretý o kuchynskú linku s telefónom v ruke. V druhej ruke držal šálku s kávou a ničomu nevenoval pozornosť.

Prešla som okolo neho a začala si robiť kávu ,,dobré ráno, šmudlo."

Pozrela som do chladničky, čo tam nájdem a napadlo mi, že si spravím vajcový chlieb.

Hunter odložil telefón a začal mi venovať pozornosť. Vedela som, čo povie ,,Dobré ráno, čivavka."

,,Sprav aj mne." Úškrn na jeho tvári stúpol.

,,Nie." Zamietla som.

,,Prosím." Vyšlo z neho.

Prekvapene som pozrela na dominantného chlapa, ktorý práve poprosil. Lenže nie len ja som zostala prekvapená. Spoza gauča vykukla hlava Ell.

,,Čo si to povedal?" Nemala slov.

,,Zalez, sestrička." Pretočil očami.

Pridala som ďalšie chleby a vtichosti robila jedlo. Dúfala som, že Ell to nebude riešiť ale mýlila som sa.

,,Ty si poprosil Emmu?!" Vyskočila z gauča.

,,Asi je veľmi hladný a keďže ty si ako tínedžerka a máš opicu, tak prosí mňa." Mykla som pleciami.

,,Spali ste spolu." Zahlásila.

,,Sme v jednej izbe, Elliana. Samozrejme, že spíme spolu v jednej posteli." Pretočila som očami.

,,Hmm..." prezerala si nás oboch ,,máš pravdu. Z by si s Hunterom nikdy nič nemala. Ste dva protiklady vo všetkom. Či už v živote alebo povahovo."

,,Presne. S takým arogantným chlapom ako je tvoj brat, by som nikdy nechcela byť." Odvrkla som a modlila sa aby prestala.

,,Kto by teba už len chcel, čivavka. Si ľadová kráľovna a nemáš žiadne srdce." Hunter mi vrátil úder.

,,Dobre dobre, kľud. Pochopila som." Cúvla a vrátila sa na gauč.

Škaredo som zazrela na Huntera a mala chuť naňho vyliať všetky rozšľahané vajcia.

,,Ani nato nemysli." Pozrel na tanier ,,začala si ty."

,,Radšej mlč, Lawless." Pretočila som očami a otočila sa kúsok od neho aby som sa naňho nepozerala.

Len čo som dorobila chleby, vzala som si svoje a odišla preč. Najprv som si chcela ísť sadnúť von ale nakoniec som zostala vnútry a sadla si na jeden z gaučov.

Jedla som a sledovala tele izbu. Odmietala som sa pozrieť za seba, pretože som presne vedela, že sa na mňa pozerá. Jeho pohľad nejde necítiť. Nato bol až príliš silný a dominantný.

,,Čo dnes?" Spýtala som sa.

,,Mohli by sme pozerať celý deň nejaké komédie." Zahlásila baba, ktorú sem priviedol Pierre.

Ja vlastne ani neviem ako sa volá ale rozhodne to nebudem riešiť. Je mi fajn aj bez toho aby som ju spoznala.

,,Komédie?" Ell zdvihla obočie ,, ak komédie, tak jedine Jackass."

A tak aj bolo. Ell nenechala nikoho rozhodnúť o tom, čo sa bude pozerať a rovno tam zapla Jackass. Sledovali sme viac častí niekoľko hodín a popri tom sa piekli pečené kurčatá, načo som mala obrovskú chuť.

Po ľahodnom obede som sa pomaly dostala na poschodie a poviem vám, že som sa strašne najedla a nevládzem dýchať.

Všetci sa rozhodli dať si popredného šlofíka a ja som nebola výnimkou. Vošla som do izby a videla ako Hunter prikladal do ohňa. Celá izba voňala od horiaceho  dreva a jediné, načo som mohla myslieť bola sladkým mäkká teplá posteľ. Vyzliekla som sa takmer do naha a ľahla si.

Devil's Ride [Dokončené]Where stories live. Discover now