,,Nemám náladu pozerať horor." Postavil sa a odišiel hore schodmi.V tichosti som tam sedela a netušila, čo robiť.
,,Naozaj sa tak chovám?" Šepla.
,,Chováš sa tak ako to od teba očakávajú. Nevyčítam ti to ale prečo si ma potom volala na chatu, keď sme tu od včera a -..." začala som ,,to je jedno." Mávla som rukou.
Nechcela som to riešiť. Nemala som chuť rozoberať tieto veci. Ell bola príliš pobláznená a vždy pri každom chlapcovi, s ktorým bola spokojná, sa menila. Menila sa tak ako to ten chlap chcel a držalo ju to, kým ho mala. Aj tak sa vždy vrátila k svojmu starému ja.
Dolu po schodoch zbehol Hunter a v ruke držal kľúče.
Zastavil kúsok odomňa ,,poď, čivavka."
,,Kam?" Zdvihla som obočie.
Netušila som, čo má v pláne ale videla jeho pohľad. Bol nahnevaný a pohľadom zabíjal všetkých troch v kuchyni ale snažil sa mi to povedať jemnejšie.
,,Poď už." Mykol s hlavou a odkráčal ku dverám.
Obul si botasky a otvoril dvere. Pozrela som na Ell, postavila sa a v tichosti prešla k Hunterovi. Obula som si svoje botasky a vyšla von.
Dvere sa zamnou zatvorili a zostala som stáť takmer na daždi. Hunter odomkol auto a sadol si na miesto šoféra.
,,Tak ideš?" Spýtal sa.
Zabuchol dvere a rozbehla som sa na spolujazdcovú stranu. Sadla som a pozrela na Huntera.
,,Kam ideme?" Spýtala som sa.
,,Ideme sa niekam najesť." Naštartoval a otočil sa s autom.
,,Teraz? A kam?" Zdvihla som obočie.
,,To ešte neviem. Rozmyslím si to po ceste." Začal šoférovať a sledoval cestu.
V tichosti som sledovala dopadajúce dážď a kvapky stekať po okne auta. Stierače išli ako bláznivé a Hunter vyzeral dosť.. sexy.
Jeho pozorný pohľad nespustil cestu z očí a pravú ruku mal položenú na stehne, zatiaľ čo ľavú opieral o dvere auta a držal ňou volant.
Nešli sme cestou, ktorou sme prišli ale rútili sme na iný smer. Asi po pätnástich minútach sme prišli do mesta. Zaparkoval tesne pred jedným vchodom do nejakej reštaurácie. Nešlo definovať, o akú reštauráciu išlo. Nič nenapovedá ani z názvu a ani z budovy.
,,Čo tam robia?" Spýtala som sa.
,,Kebab." Odvetil.
Skôr ako som sa stihla spamätať, Hunter vystúpil a kývol s hlavou aby som išla s ním. Postavila som sa a zabuchl dvere. Vošli sme dnu a sledovala som plné stoly ľudí. Bol tu celkom veľký hluk, pretože sa tu miešali všetky konverzácie.
Prišli sme k pultu a pozrela som na menu. Čítala som všetko, čo bolo k dispozícii a nevedela si vybrať.
,,Lawless." Započula som mužský hlas pár metrov od nás.
Hunter okamžite spozornel poobzeral sa po miestnosti. V jednom boxe sedelo niekoľko ľudí v motorkárskych bundách. Bolo tam sedem chlapov a tri ženy. Jedli, pili coly a rôzne minerálky a rozprávali sa.
Hunter na nich s úsmevom kývol ,,čaute."
,,Dobrý deň, čo to bude?" Spýtala sa jedna pracovníčka za pultom.
,,Dobrý deň. Ja vás poprosím kurací kebab v žemli bez cibule s veľkými solenými hranolkami a jednu maxi Coca-Colu." Položila som menu a oprela sa o bar.
,,Ja si dám to isté, čo ona." Odvetil.
,,Bude to hotové za pätnásť minút." Prikývla pracovníčka a ťukala do pokladne.
Hunter to vyplatil a dúfala som, že počkáme vonku ale nie. Hunter ma začal jemne tlačiť ku stolu, kde sedeli tí ľudia.
,,Čo ty tu, kamarát?" Postavil sa jeden z nich a podali si ruky.
,,Boli sme hladní, tak sme sa zastavili na jedlo." Odpovedal.
Všetci pri stole hľadeli na mňa a obzerali si ma. Doslova ma študovali.
Bolo mi to nepríjemné, pretože som im neverila. Dobre viem, že tým ľuďom sa nedá veriť. Už bolo naozaj zlé, že sa do mojej blízkosti dokázal dostať Hunter ale pustiť k sebe ďalších ako je on, to nehrozí.
,,Ako sa voláš, kráska?" Usmial sa na mňa jeden zarastený chlap.
Nedôverčivo som na nich pozrela a mlčala. Nechcela som sa s nimi rozprávať.
,,Toto je Emma." Odpovedal za mňa Hunter.
,,Pre nich som Doktorka Elsher." Hrdo som odvrátila hlavu na Huntera.
,,Ale čo, Barbie sa snaží byť drsná." Zasmial sa jeden z chlapov.
,,Byť tebou, dám si pozor na jazyk. Nie sme ľudia, s ktorými by si mala zle vychádzať." Povedala žena s červenými vlasmi.
,,To bolo vyhrážanie?" Zdvihla som obočie a nasadila nepriestreľný pohľad.
,,Ber to ako chceš." Mykla pleciami.
,,Stačí, Andrea." Povedal dominantne Hunter.
,,Za vyhrážanie si môžeš ísť odsedieť jeden rok. Pri tom tetovaní, čo máš na ruke ti hrozí ďalší trest, pretože hákový kríž je zakázaný. Ďalšie tetovanie, ktoré máte všetci znázorňuje váš gang. Takže sa stavím, že pri najlepšom, by sme našli vo vašich motorkách nejaké drogy, čo by tvoj trest ešte o pár rokov zdvihlo. Ak to chceš zrealizovať, pokračuj ale varujem ťa, nadomnou nevyhráš." Vysypala som to z rukávu ako keby som bola v nejakom filme.
ESTÁS LEYENDO
Devil's Ride [Dokončené]
RomanceAmbiciózna mladá sudkyňa, Emma Elsher, je odhodlaná stáť na strane zákona a dostane ťažkú životnú skúšku. Do cesty sa jej pripletie niekto, kto stojí na opačnej strane zákona. Ani arogantný, sebecký a sebavedomý Hunter Lawless na lásku neverí. Boss...