29. Párty

1.4K 61 1
                                    


Preleteli sme na motorke celé mesto, až sme zastavili pred jednou budovou. Bola to budova, ktorá slúžila ako garáže. Išiel odtiaľ celkom veľký hluk. Hunter pridal plyn a rútil sa cez poschodia, až sme vyšli na siedme.

Bolo tu veľké množstvo ľudí. Motorky tu boli odparkované a všetci popíjali alkohol z plastových kelímkov. Na moje prekvapenie tu hrala hudba. Všimla som si vzadu aj DJa aj stôl, kde sa nalievalo pitie. Motorka zastavila pred ľudmi, ktorí malú rovnakú bundu ako ja.

Hunterovi ľudia.

Zliezla som z motorky a zamnou Hunter. Videla som ako sme na seba strhli takmer všetkú pozornosť a cítila som na sebe zvedavé pohľady.

Dala som si dolu prilbu a prehrabla vlasy. Pomaly som si obzrela celé poschodie a hrdo sa otočila n Huntera.

,,Tak čo, čivavka? Aká bola jazda?" Hrdinsky sa usmial.

Hrdo som sa pozrela na Huntera ,, prekročil si rýchlosť v meste asi dvanásťkrát. Tvoja jazda bola nezodpovedná. Jazdil si do protismeru, po chodníkoch a ohrozil si môj život, tým ako si šoféroval. Naozaj si myslíš, že týmto budem ohurená?" Zdvihla som obočie ,,ak sem vtrhne polícia a bude mi hroziť nejaký trest, postarám sa o to aby si zhnil v base, šmudlo." Zamračila som sa.

,,Nestresuj, čivavka." Zchuti sa zasmial, zatiaľ čo jeho kamaráti mlčky sledovali našu prestrelku.

Hunter položil prilby na motorku ,,čo si dáš?" Spýtal sa.

,,Nič." Odvetila som.

Necítila som sa tu najlepšie skrz toho, že sem nepatrím. Cítim sa v nebezpečenstve kvôli tomu, kto som a prakticky týchto ľudí zatváram do basy.

Hunter sa oprel o bok motorky a potiahol ma k sebe. Len tak pred všetkými ma stiahol do náručia.

,,Čo sa deje? Prečo máš postavenú obranu?" Zašepkal mi.

Toto sa mi páčilo. Musela som priznať, že moje prekvapenie bolo vidieť. Nečakala som, takúto reakciu pred ľudmi.

,,Necítim sa tu v bezpečí. Nepatrím sem a každý to tu vidí." Zamrmlala som.

Hunter mi chytil bradu a zdvihol tvár ,,patríš tam, kde som ja." Zašepkal ,,nikdy by som nikomu nedovolil aby ti ublížili. Sadneme si tamto na gauč a budeme sa rozprávať, dobre?"

Neisto som prikývla. Moju ruku našla tá Hunterova a naše prsty sa preplietli. Bola som doslova šokovaná jeho chovaním na verejnosti a ešte k tomu pred ľudmi z jeho strany.

Odkráčala som tesne za Hunterom a obaja sme sa posadili na gauč. Voľný priestor vedľa nás zmizol, kedysi ma pritiahol úplne k sebe a dal okolo mňa ruku.

,,Toto je organizovaná párty. Máme to tu prenajaté do rána a celá akcia je riadne oznámená na úrade." Pousmial sa.

Priznávam, opäť ma prekvapil. Podarilo sa mu upokojiť ma a spokojne som sa uvoľnila. Na oplátku som dostala podarený smiech.

,,Čo ti prinesiem?" Spýtal sa znovu.

,,Nechcem nič." Pomykala som s hlavou.

,,Prečo?" Zašepkal.

,,Neverím tu nikomu. Bojím sa, že mi niečo hodia do pitia." Priznala som mu svoje obavy.

,,Idem po pitie ja, čivavka a mne sa nikto neodváži do pitia niečo dať." Upokojil ma ,,chceš pomarančový džús alebo aj vodku?"

,,Len džús." Prikývla som s jemným úsmevom.

Hunter sa postavil a odišiel. Zostala som sama a sledovala v diaľke Huntera ako objednával džús. Jeho partia stála kúsok od nás s flaškami od pív v ruke a rozprávali sa.

Razom si niekto vedľa mňa sadol. Myslela som, že som sa až príliš zadíval na ľudí a Hunter sa stihol vrátiť ale v sekunde ako som zacítila cudziu kolinskú a nie šmudlovu, vedela som, že vedľa mňa sedí niekto cudzí.

Pozrela som sa smerom k osobe a videla chlapa s bledohnedými vlasmi a hnedozelenými očami. Rýchlo som si odsala ďalej a očami hľadala Huntera.

Našla som ho stáť pri svojej partii. V ruke držal minerálku a džús.

,,Čo také nádherné dievča robí v prítomnosti takého hlupáka ako je Lawless?" Spýtal sa ma chlap.

,,Nepočul si o tom, že do vecí, do ktorých ťa nič, nemáš pchať svoj nos?" Hrdo aom mu odvrkla.

,,Ak ti ide len o jebačku, kľudne to ju viem ponúknuť." Povedal.

,,Prosím?" Šokovane som sa otočila na chlapíka.

,,Rovnako ťa môžem pretiahnuť ako Lawless. aspoň by si pocítila prvýkrát v živote veľký penis." Machroval.

Netuším, kto tento chlap je ale dovoľoval si príliš.

,,Odpáľ odtiaľto." Rozkázala som mu.

,,Ale no tak. Všetci vedia, že kurvičky, ktoré sú blízko Lawlessa nevedia povedať sexu nie." Nepríjemne sa zaškeril a jeho ruka sa objavila na mojom zadku.

Bez váhania som mu strelila facku a hlava mu letela do ľava ,,tie svoje slizké paprče si drž odomňa čo najďalej. Ak sa ma ešte raz dotkneš alebo čo i len pozrieš mojim smerom, neručím za seba!" Vyprskla som a zvrtla sa na opätku.

V zápätí som narazila do tvrdej, vyšportovanej a pevnej hrudi. Hlavu som zaklonila aby som mala lepší výhľad hore a zbadal čierne rozzúrené oči. Tvár Huntera bola nekompromisná a dominantná.

,,Ty si sa dotkol Emmy?" Zasyčal a ja som vedela, že to nedopadne dobre.

Devil's Ride [Dokončené]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora