17. Skončil som 😈

2.2K 67 3
                                    


,,Skončil som." Odhodil trenky a kráčal ku mne ,,doteraz som hral milého ale prešla ma trpezlivosť. Túto tvoju nedostupnosť ti teraz vytrtkám z hlavy, Emma a prisahám ti, že ťa budem trtkať, kým sa nepodvolíš a je mi jedno, či už moja sestra bude v chate alebo či nás budú vidieť a počuť." Strhol ma k nemu a sotil do postele.

Ja som úplne chorá. Mne sa to páčilo. Najbližšia pripomienka - navštíviť psychologičku kvôli zvrátenosti.

Hunter sa somnou nezahrával a chytil mi boky. Zdvihol mi zadok a skôr ako som sa stihla nejak pohnúť, vrazil mi svoj úd priamo do lona. Skríkla som a drvila v pästiach paplón. Vzal ni ruky a spojil ich za chrbtom a neprestával do mňa vnikať.

Potiahol ma za ruky a donútil ma postaviť sa na kolená. Moje telo sa oprelo o to jeho jednou rukou mi chytil brucho a druhou krk, čeľusť a zaklonil mi hlavu tak aby mi videl priamo do očí. Chcela som od neho bozk ale nedostala som ho.

Dominancia a hnev mu sršali z očí ,,povedz to."

Celý sex som stonala na plné hrdlo, pretože som to nevedela zastaviť. Nevedela som stonať potichu.

,,Povedz, že som vyhral a budeme spolu v tejto izbe počas celej chaty. Povedz, že ťa môžem trtkať kedy sa mi zachce a povedz, že zmeníš voči mne chovanie." Hovoril chrapľavým hlasom.

Nechcela som povedať nič z toho ale pri pomyslení, že budem mať častejší orgazmus, ku ktorému ma vie priviesť som nato pristúpila ,,D-dobre. Spravím to, Hunter." Zapišťala som.

,,Dobré dievčatko." Zašepkal a konečne ma pobozkal.

Uvoľnil ruky, čo spôsobilo, že som spadla na štyri  a pár sekúnd nato ho zo mňa vytiahol a jeho teplú tekutinu som pocítila nad zadkom.

Len čo som sa utrela, spadla som do perín a jediné, čo som chcela bolo spanie. Hunter sa spokojný vrátil ku svojim trenkám a obliekol si ich. Vyzliekol si košeľu a hodil ju k nohaviciam. Otvoril si kufor a vytiahol odtiaľ teplákovú súpravu.

Oblečený prešiel k oknu ,,už prišli."

Zamrnčala som ako malé dieťa a pomaly sa postavila z postele. Pomalým a unaveným krokom som prešla ku kufru a vzala si tepláky a tieľko.

,,Vezmi si aj mikinu. Bude tu do hodiny zima a potrvá, kým sa to tu s krbom rozohreje." Odvetil a prišiel ku krbu v izbe.

Zapálil ho behom minúty, čo bolo obdivuhodné. Postavil sa a pozrel na mňa ,,prečo sa ti trasú nohy, čivavka?" Rypol.

,,Daj pokoj, šmudlo." Zamračila som sa a obliekla si mikinu.

,,Kde ste?!" Kričala Elliana z prízemia.

,,Hore." Zakričal Hunter a sledoval ako pomalým krokom kráčam von z izby.

Užíval si ten výhľad a kráčal zamnou. V sekunde ako sme vyšli z izby, Hunter zamkol a kľúč dal do vrecka na teplákoch.

,,Prečo zamykáš?" Spýtala som sa.

,,Mám rád svoje súkromie a nerád nechávam prístup do izby ľuďom, ktorých nepoznám." Odvetil.

Ak sa nato pozriem z jeho pohľadu, mal pravdu. Jeho meno niečo znamená a je len opatrný a pozorný.

,,Tebe čo sa stalo?" Elliana stála v polovici schodiska.

,,Mne?" Otočila som sa Huntera a naspäť na Ell.

,,Videla obrovské zviera." Zasmial sa.

,,Bol tu medveď?!" Zhíkla Ell.

,,Čo?! Nie!" Vypúlila som oči ,,len som zle stupila a bolí ma noha."

,,Nemáš to vyvrtnuté alebo zlomené?" Starostlivo na mňa pozrela.

,,Určite nemá. Len simuluje." Hunter sa priblížil.

,,Hm..." zamyslela sa Ell ,,to dáva zmysel."

Škaredo som pozrela na Ell. Tá sa otočila a bežala dolu. Hunter ma tľapol po zadku a predbehol. Odišiel dolu zapáliť krb.

,,Mali by ste si zakúriť v izbách, ak tam nechcete v noci mrznúť." Pripomenul.

Konečne som zišla dolu a zamierila rovno do kuchyne. Dala som si variť vodu do kanvice a začala po všetkých šuflíkoch a skrinkách hľadať kávu.

Všetci sa vyparili na poschodie do svojich izieb a Hunter prišiel do kuchyne zamnou, oprel sa o kuchynskú linku.

,,Čo hľadáš?" Spýtal sa.

,,Čo je teba dotoho." Pretočila som očami a hľadala ďalej.

,,Ak sa do konca chaty nechceš vedieť postaviť, pokračuj." Podišiel bližšie a chytil ma za boky.

Vystrela som sa a zostala stáť bez najmenšieho pohybu.

,,Nezabudni, čo si mi hore sľúbila. Ak si to nepamätáš, rád ti to pripomeniem." Zašepkal a otočil si ma k sebe.

,,P-pa-pamätám." Prvýkrát v živote som sa pred chlapom zakoktala.

S jemným úsmevom sa ku mne natlačil a ja som nemohla odtrhnúť oči od jeho pier. Bol tak blízko a sledoval moju tvár.

Už už som sa chystala ho pobozkať ale pred tvár mi dal plnú nádobku kávy a odišiel na terasu.

,,Sprav mi jednu s cukrom a bez mlieka." Rozkázal si.

,,Nie som tvoja slúžka." Podišla som k nemu a podala mu nádobu s kávou ,,s cukrom a mliekom." Obišla som ho a sadla si do kresla na terase.

Devil's Ride [Dokončené]Where stories live. Discover now