36. Maeve Elsher

1.3K 53 0
                                    


,,Všetko dobre dopadne." Ubezpečila ma.

,,Možno." Zamyslela som sa.

Moje myšlienky opäť zablúdili k Hunterovi. Tak strašne som ho chcela nenávidieť. Potrebovala som k nemu cítiť tú nenávisť, čo na začiatku ale nešlo to. Cítila som lásku, smútok, bezbrannosť a strach.

To, čo spravil sa nerobí. Opustiť ženu bez jediného slova, s ktorou mal mesiace nechránený sex, ktorá s ním bývala a zrušiť si telefónne číslo, bolo bezcitné.

Robí to tak všade? Získa si ženu a spraví jej dieťa a odíde? Čo ak má po svete už niekoľko detí s rôznymi ženami?

Z tejto myšlienky ma striaslo. Bola som znechutená.

To, že som tehotná, mi poriadne nedochádzalo ešte týždeň. Moje srdce a mozog to proste nechceli chápať.

Až v jedno ráno, pred prácou som vyšla zo sprchy a prešla okolo zrkadla. Na sekundu som zastavila a vrátila sa pred zrkadlo. Všimla som si tú malú z menu. Videla som to malé vypuknuté bruško a vtedy sa to vo mne zlomilo.

Naozaj čakám Hunterovo dieťa. Som tehotná.

Z očí mi začali tiecť slzy.

Netušila som, či to sú slzy šťastia alebo strachu. Bola som v situácii, kde som bola šťastná, že opäť nie som sama a už ani nikdy nebudem. Lenže, z druhej strany som mala obrovské obavy. Budem sama na celé tehotenstvo, pôrod, výchovu, domácnosť, firmu a na moje dieťatko.

O tri týždne neskôr som na poradni zistila, pohlavie. Vždy som si predstavovala, že moje prvé dieťatko bude chlapček a druhé dievčatko. Ako bude mať rolu veľkého brata a chrániť svoju sestričku za akúkoľvek cenu.

Mala som rada, keď som to čítala v knihách alebo to videla vo filmoch.

Ale po tom ako mi doktor povedal, že čakám dievčatko, môj pohľad sa na celý svet zmenil.

O pár mesiacov budem v náručí držať moju malú princezničku.

Predstavovala som si ako bude vyzerať, či bude vyzerať ako Hunter alebo ako ja. Či bude mať blond vlasy a čierne oči alebo čierne vlasy a modré oči.

Zamýšľala som sa nad tým, akú bude mať povahu ale tam boli len dve možnosti.

Či bude po mne alebo po Hunterovi, bude silná osobnosť.

Tri mesiace sa neudialo nič zvláštne. Bruško mi rástlo ale na moje prekvapenie, výzorovo som nepriberala. Možno v prsiach niečo.

V ôsmom mesiaci tehotenstva som viacmenej firmu pripravovala na to, že tu nebudem a riadiť ju budem z domu.

Suzie trvala na tom aby som sa objednala na tehotenské fotenia a nakoniec ma presvedčila. Bude to pekná spomienka.

A posledný mesiac tehotenstva bol pre mňa najhorší. Nevedela som sa poriadne hýbať a veľakrát som sa ani nevládala postaviť z postele. O holení a obliekaní ani nehovorím. Zišiel by sa chlap po mojom boku. Plakala som snáď asi za všetko. Niekedy mi slzy tiekli bezdôvodne.

O pár dní mám termín pôrodu a dnes som sa rozhodla po práci ísť nakúpiť posledné vecičky pre malú princeznú

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

O pár dní mám termín pôrodu a dnes som sa rozhodla po práci ísť nakúpiť posledné vecičky pre malú princeznú.

Chodila som z obchodu do obchodu a v rukách mala pár tašiek. Na konci ulice bol posledný detský obchod, ktorý som mala v pláne navštíviť a tam sa mám stretnúť aj so Suzie.

Pomalým tempom som kráčala po chodníku, keď som zrazu započula zvuk motoriek. Zamrazilo ma a bála som sa aj otočiť. Mávala som pocit, že na každej motorke, ktorá išla okolo, sedí Hunter.

Otočila som sa.

V diaľke som zbadala asi pätnásť motoriek a vpredu na ich čele bol jeden jediný muž, ktorého som nikdy v živote nechcela stretnúť.

To mužské telo by som spoznala kedykoľvek. Jeho svaly som poznala naspamäť a znak na ich motorkách znamenal jediné.

Hunter Lawless je tu.

Srdce mi bilo ako o život a čo najrýchlejšie som sa zvrtla chrbtom. Začala som kráčať do obchodu, ktorý bol najbližšie a vstúpila dnu skôr, ako sa priblížili s motorkami.

Skryla som sa za jeden regál a vykúkala. V bruchu som pociťovala bolesť ale nejak som sa na ňu nesústredila. Sledovala som očami motorky, ktoré prechádzali po ulici a Hunter sa mojim smerom ani nepozrel. Nikto z nich nespomalil a len prešli okolo.

Zostali dve možnosti.

Buď ma nevidel alebo odignoroval.

Mala som sa tešiť, že ma nevidel alebo som mala smútiť?

,,Pani, ste v poriadku?" Spýtala sa ma staršia pani.

Vytrhla ma z myšlienok, otočila som sa jej smerom a začala venovať pozornosť jej.

,,Áno, prečo?" Pousmiala som sa.

,,Je pod vami mláka vody." Zamrmlala potichšie.

Zmeravela som a úsmev mi klesol. V bruchu aom pociťovala kŕčovitú bolesť a v tom ma to napadlo.

Začali mi kontrakcie, praskla plodová voda a onedlho privediem na svetcmoju princeznú.

,,Oh nie." Vzdychla som ,,to je moja plodová voda. Musím ísť do nemocnice."

Vytiahla som z kabelky telefón a vytočila Suzie. Pani mi pomohla dostať sa z obchodu a o pár minú pre mňa prišla Suzie na svojom aute. Šoférovala ako blázon len aby ma priniesla do nemocnice.

A výsledok?

Porodila som zdravučkú princezničku s menom Maeve Elsher.

Porodila som zdravučkú princezničku s menom Maeve Elsher

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Devil's Ride [Dokončené]Where stories live. Discover now