O pár hodín neskôr sme vystúpili pred domom Hunterovej a Ellianinej matky. Bez ohlásenia odomkol dvere a vošli sme dnu.Nebola som tu niekoľko rokov a bolo to celkom zvláštne, vrátiť sa.
,,Hunter, čo tu robíš?" Spýtala sa jeho matka prekvapene.
Nás dve nebolo vidieť, pretože Hunterove svaly nás úplne ukryli.
,,Priniesol som ti dôkaz." Odstúpil a jeho matka nás zbadala ,,zoznám sa so svojou vnučkou a s mojou dcérou, pri ktorej som nemohol byť od narodenia, vďaka Elliane."
,,Čo?" Vzdychla som slzami v očiach a nevedela malú Maeve spustiť z očí.
,,Kde je tá žena, kvôli ktorej som musela oslavovať štvoro narodenín bez ocka?" Maeve si dala dolu okuliare a tvárila sa dôležito.
Slová hanbiť sa, nepoznala. Vždy jednala narovinu ale to je na ďeťoch najkrajšie. Hovoria pravdu a to, čo majú na jazyku.
,,Ahoj, Erica." Pozdravila som ju.
Áno, s ich matkou si tykám už asi desať rokov.
,,Prepáč. Prepáč. Prepáč." Vletela Hunterovi do náručia s plačom ,, je mi to tak ľúto, že som ti neverila."
,,Musíme zistiť, kde ukryla dôkazy." Povedal Hunter.
,,Vždy si sem chodievala schovávať veci, ktoré pre ňu mali nejakú hodnotu. Do jej detskej izby." Šepla som.
,,Zamyká si ju. Vždy ju má zamknutú a mám zakázané do nej vkročiť." Šepla.
,,Takže tebe dáva vo vlastnom dome zákaz tvoja vlastná dcéra?" Hunter zdvihol obočie ,,to snáď nemyslíš vážne, mama."
Hunterova mama išla do skrinky a vytiahla odtiaľ náhradný kľúč ,,prehľadajte to tam úplne všetko a keď príde, budem sa s ňou musieť porozprávať. Toto, čo spravila bola posledná kvapka."
Chytila telefón a zablokovala jej všetky karty. S Maeve sme v tichosti sledovala, čo sa bude diať.
Erica obvolávala snáď asi každého. Volala realiťákovi a ihneď konala. Predávala Ellianin byt a aj autá. Nenechala jej nič. Bola pevne rozhodnutá prestať podporovať Ellianu.
,,Zostaňte tu, prosím. Aspoň na jednu noc." Pozrela na mňa.
Hunter sa pozrel na mňa a keď videl môj jemný súhlasné úsmev, odpovedal.
,,Zostaneme." Usmial sa na mamu.
V izbe sme našli obrovské množstvo dokumentov a usb kľúčov, ktoré obsahovali rôzne dôkazy. Pravdepodobne Elliana nevydierala len Huntera ale minimálne tridsať ďalších ľudí.
Všetky papiere a usb sme sa rozhodli spáliť vzadu na záhrade aby už nikomu nemohli nijak ublížiť.
Večer sme sa rozprávali v obývačke a malá Maeve pozerala rozprávky. Všetko v našom živote sa vyriešilo a ja som nemohla pociťovať väčšiu radosť.
Počuli sme buchnúť dvere ,,mama!! Neviem sa dostať do bytu, nemôžem platiť kartami a moje autá nikde nie sú! Posledné peniaze z peňaženky som minula na taxík!" Elliana sa rozkrikovala po celom dome.
Vošla do obývačky a keď nás tam zbadala, zamrzla.
,,Čo tu robíte?" Zažmurkala.
,,Môžeš sa hanbiť, teta. Kvôli tebe som môjho ocka nepoznala a moje narodeniny som musela oslavovať bez neho!!" Maeve sa postavila do pózu dôležitej ženy a s rukou spravila vo vzduchu písmeno S.
Ellianine oči sa pozreli na mňa.
,,To si sa teda vyfarbila, kamoška. Celý život pcháš svoj nos tam, kde nemá čo hľadať. Kvôli tvojej sebeckosti a pocitu, že môžeš rozkazovať ľuďom okolo seba, som päť rokov žila v tom, že ma opustil kvôli tomu, že som nebola dosť dobrá! Naša dcéra vyrastala bez otca." Postavila som sa.
,,Máš poriadny malér." Ich matka povedala prísnym tónom ,,celý život som sa ti snažila dať to, čo mal tvoj brat aby si sa necítila menej cenná. Vyrástla z teba zlá a sebecká žena, Elliana."
,,Nikdy si mi nedala dosť." Poznamenala a prevrátila očami.
,,Ako si-...." Hunter išiel vybuchnúť ale jeho matka mu ukázala, že to má pod kontrolou.
Chytila som Huntera za ruku aby som ho upokojila a Maeve sa vypýtala do jeho náručia. Sladko ho pobozkala na líce a usmiala sa.
,,Všetky tvoje účty sú zablokované. Byt predávam a autá tiež. Je mi úplne jedno, ako si zariadiš život ale je čas aby si spoznala, o čom život je a aké sú následky tvojich činov. Od nás neuvidíš ani cent. Od tejto chvíle ťa už nebudeme finančne podporovať a je čas aby si sa sama postavila na nohy. Školu máš, takže si nájdi prácu, bývanie a čokoľvek ale od nás pomoc nečakaj." Jej matka použila prísny tón.
Elliana dupla opätkami od nervov a nahnevanou chôdzou išla do svojej detskej izby, odkiaľ začala kričať na celý dom.
Zistila, že všetky dôkazy sú preč.
,,Kde sú moje veci?!" Vyprskla a opäť prišla dnu.
,,Myslíš papiere a usb kľúče, s ktorými si vydierala ľudí?" Hunter zdvihol obočie ,,na záhrade v ohnisku. Zhoreli na prach."
Ellianina tvár bola celá červená od nervov a v očiach mala slzy. Rozbehla sa von z domu a viac jej nebolo.
Nikdy sa nevrátila ale podľa toho, čo sme sa všetko časom dozvedeli, spravila to jediné, čo ju napadlo.
Zbalila nejakého staršieho bohatého pána, vzali sa, spravil jej dieťa a čo sa stalo potom? Rozviedol sa s ňou. Myslela si, že po rozvode bude mať polovicu majetku a peňazí ale ten muž to mal dobre zabezpečené a skončila s priemerným výživným.
Netuším ako žije. Ani ja ani Hunter sme s ňou nechceli mať nič spoločné.
Pol roka po tejto udalosti sme si povedali áno na tajnej svadbe, kde bolo dokopy desať ľudí. Nechceli sme aby sa to rozšírilo. Jednoducho sme sa vzali u Hunterovho otca na záhrade a nerobili okolo toho žiadne oslavy. V deň svadby Hunter prišiel s papiermi, že Maeve nie je Elsher ale Lawless rovnako ako my. Bola šťastím bez seba.
Hunter už viac so svojim gangom necestoval tak aktívne. Ak niekam išiel, išiel na lietadle spolu s nami a vždy sa k nám po pretekoch vrátil.
Našim malým prekvapením bolo, keď sme sa dozvedeli, že čakáme ďalšie bábätko a tentokrát chlapčeka. Hunter mu vymýšľal meno od chvíle ako sa tú novinu dozvedel. Vynaheádzal si všetko, čo pri Maeve zameškal. Bol dokonalý muž, manžel a aj otec.
Napokon, sme sa dohodli na jednom jedinom mene pre nášho drobčeka.
Wyatt Lawless.
🫶🏻❤️Koniec ❤️🫶🏻
YOU ARE READING
Devil's Ride [Dokončené]
RomanceAmbiciózna mladá sudkyňa, Emma Elsher, je odhodlaná stáť na strane zákona a dostane ťažkú životnú skúšku. Do cesty sa jej pripletie niekto, kto stojí na opačnej strane zákona. Ani arogantný, sebecký a sebavedomý Hunter Lawless na lásku neverí. Boss...