12. Stávka medzi motorkármi

1.7K 61 0
                                    


Chytila som ho ešte silnejšie a pohybovala som s hlavou rýchlo a drsne. Keď Hunter zistil, že mi to nevadí a že nemám žiaden dáviaci reflex, začal s panvou pohybovať do protismeru.

,,Ježiši kriste." Zastonal ,,už budem."

Neisto ho vytiahol a čakal, čo spravím. Zaskočilo ma to, pretože som čakala, že chlap ako on si urobí to, čo chce ale on dal vybrať mne.

S prefíkaným úsmevom som si penis dala naspäť do úst a dokončila som svoju úlohu. Splnila som, čo som povedala a spravila mu najlepšiu fajku v živote.

Jeho orgazmus mieril do mojich úst a cítila ako mu pumpuje prirodzenie. Teplá tekutina sa ocitla v mojich ústach a nemohla som si pomôcť.

Musela som sledovať jeho tvár. Orgazmus v ňom zmietal všetky myšlienky a tvár mal vážnu a jemne zamračenú a pôsobilo to naozaj mužne.

Prehltla som všetko, čo som mala v ústach a poslednýkrát oblízala špičku údu. Postavila som sa s výherným úsmevom a potľapkala ho po líci.

,,Nabudúce sa nesnaž hľadať náhradu, ktorá mi ani len nie je podobná, šmudlo." Odomkla som dvierka ,,teraz aspoň vieš ako chutí tá najlepšia fajka a môžeš na mňa myslieť vždy, keď sa ťa bude nejaká pokúšať spraviť ústami a nepôjde to."

Vyšla som von, pozrela do žemľa, či nie som rozmazaná a utrela si kútiky úst. Vyšla som von z toaliet a zamierila na naše sedačky.

,,Kde si bola?" Všetci pribehli ku stolu.

,,Pri bare." Klamala som.

,,Nevidela si tam niekde môjho Hunteríka?" Spýtalo sa ma to dievča, s ktorým Hunter prišiel.

,,Nie." Povedala som s vážnosťou na tvári a otočila sa na Ell ,,ja už pôjdem domov. Nejak na mňa prišla únava."

,,Nechóóď." Elliana sa smutne zatvárila.

,,V pondelok sa vidíme." Zakývala som s išla preč.

Cestou von som zahliadla Huntera ako vychádza z mužských toaliet a odkráčala von.
Atmosféra vonku bola zvláštna a nebezpečná. Pred klubom stáli nejakí motorkári a rozprávali sa. Zmocnil sa ma nepríjemný pocit a začala som kráčať preč.

Všetci sadli na svoje naštartované motorky a predbehli ma. Zastavil predomnou šéf tej skupiny zosadol z motorky.

,,Ale ale ale. Bábika." Zaškeril sa.

Absolútne mi nebol sympatický a presne som vedela, čo plánuje.

,,Sadni si na tú svoju haraburdu a vypadnite." Zamračila som sa.

Možno nebol najlepší nápad odvrávať tým štýlom ale alkohol v krvi robil svoje. Pri Hunterovi som sa nebála a ani som nemusela, pretože by mi neublížil. Už len z jedného dôvodu a to, že som najlepšia kamarátka Ell.

,,Mačička nám vystrkuje pazúriky." Zakričal svojim chlapom a odhrnul mi vlasy z krku.

Prvotný reflex zafungoval a strelila som mu naozaj silnú facku.

,,Ty suka." Zavrčal a chlapík a napriahol ruku.

Vedela som, že schytám naozaj silnú facku a už som v hlave plánovala čo ďalej. Lenže facka nikdy neprišla. Mužovu ruku niekto držal a keď som sa pozrela za seba, zbadala som Huntera.

,,Postav sa za mňa, Emma." Povedal dominantne a pozrel na mňa. Keď zbadal ten hrdý poľad na mojej tvári, presne vedel, že sa chystám mu odvrhnúť a preto dodal ,,teraz."

Pretočila som očami a odcupkala zaňho. Čakala som, čo sa bude diať.

,,Čo sa dotoho staráš, Lawless?! Pokiaľ viem, toto územie nepatrí nikomu." Zasyčal chlapík.

Hunter odhodil mužovi ruku ,,nikto sa nebude dotýkať toho, čo je moje."

,,Nemyslím si, že by to tu niekoho zaujímalo." Zasmial sa chlapík.

Všetko sa to zbehlo tak rýchlo. Hunter z jeho bundy vytiahol zbraň a namieril hlaveň na muža pred ním. Každý z tých mužov namieril na nás svoju zbraň a mňa oblial pot.

Započula som veľký hluk a zbadala ako za nami zastavilo dvanásť motoriek. Bol to Hunterov gang. Namierili zbrane na nepriateľský gang a nastalo ticho.

,,Ty si ochotný kvôli jednej žene spustiť prestrelku uprostred ulice?" Chlapík si ma obzrel ale Hunter ma schoval za jeho mužné telo.

,,Som ochotný rozstrielať ťa už len zato, že dýchaš." Zavrčal Hunter.

,,Hunter." Šepla som a postavila sa pred neho.

Donútila som ho spraviť dva kroky dozadu a pozrel sa na mňa len na krátku chvíľu.

,,Takže, vyriešime to po našom." Usmial sa prefíkane ,,Závody."

,,Čo?! Nie." Zhíkla som.

,,V poriadku." Prikývol Hunter ,,ak vyhrám, vaše územie bude moje a vy vypadnete z tohto mesta."

,,Dobre." Pritakal ,,ale ak vyhrám ja, prídeš o svoje územia po tomto meste a dáš mi svoju cicu." Pozrel na mňa.

,,No tak to v žiadnom prípade. Nikto o mňa a moje telo nebude stávkovať!" Zavrčala som a zvrtla sa k tomu nechutnému chlapovi.

,,Platí." Započula som Hunterov hlas.

,,Prosím?!" Zvrtla som sa na toho idiota.

Nemôžem uveriť, že som toho hajzla predchvíľou fajčila na toalete. Momentálne mám chuť ho odstreliť jeho vlastnou zbraňou.

,,Nevolaj mi, nepíš mi, nesleduj ma a nevyhľadávaj ma." Zavrčala som a sotila do Huntera.

Obišla som jeho chlapov a odkráčala k najbližšiemu taxíku, ktorý práve vyložil nejakých chlapcov.

Devil's Ride [Dokončené]Where stories live. Discover now