16. Poddaj sa mi 😈

2.3K 67 2
                                    


Začal ku mne kráčať vytočene ,,na to ako o mne s nenávisťou rozprávaš, ťa musím kurva dobre priťahovať, keď si mi dovolila spraviť ťa a potom si ma vyfajčila na mužských záchodoch v klube."

Dala som mu facku ale s Hunterom to nepohlo ,,si nechutný, Lawless. Takú chybu by som už znovu nespravila."

Hunter ma strhol k nemu a naše pery narazili do seba. Jeho bozky boli dravé a nahnevané ale rovnako tak moje.

Moje telo sa snažilo odstrčiť ho ale nedovolil mi to. Moje ústa spolupracovali s jeho perami. Držal mi ruky a nedal mi žiadnu príležitosť stopnúť to. Drsne somnou vrazil do steny ale ruky mi stále držal.

,,Poddaj sa mi." Zavrčal.

,,Nikdy." Zamrmlala som mu do úst.

Schmatol mi zápästia do jednej ruky a pritisol ich  ku stene. Ďalej ma vášnivo bozkával a bez akejkoľvek námahy sa mi dostal pod nohavičky a dráždil mi slabinu.

Zastonala som a uvoľnila sa. Nedokázala som odolať vášni a vzrušeniu, ktoré mnou lomcovali.

Zachytila som šibalský úsmev toho idiota ale pritvrdil. Rozopol mi nohavice a stiahol dolu. Košeľu, ktorú som mala na sebe mi roztrhal ako papier a zahodil ju na druhý koniec izby. Lodičky zostali ležať na zemi a nohavice kúsok od nich. Cúvala som do postele, bozkávala Huntera a rozopínala mu košeľu, zatiaľ čo on si uvoľňoval opasok a rozopínal nohavice.

Sotil ma do postele a vyzliekol sa. Jediné, čo na ňom zostalo bola rozopnutá košeľa. Sledovala som ho s obrovským očakávaním a skenovala jeho vypracované telo.

Oči mi zbehli na je prirodzenie a keď som videla ako sa na kolenách ku mne priblížil, prestala som dýchať. Schmatol ma za stehná a pritiahol ma.

Sledoval moju tvár a na nič iné sa nesústredil. Prešiel penisom po celej dĺžke môjho lona a vsunul ho do mňa až po okraj. Zalapala som po dychu a zastonala na celú izbu.

Moja dominantná stránka chcela byť vo vedení ale nedovolil mi to. Chytil mi nohy za členky, spojil a držal ich vo vzduchu. Jeho tempo bolo príliš rýchle, drsné a pre mňa zničujúce.

Absolútne som nerozumela, prečo tento chlap mal pre moje telo priam božský dotyk. Nechcela som aby to bol ten najlepší sex v mojom živote ale bol. Bohužiaľ.

Už teraz som cítila blížiaci sa orgazmus a to bola len jedna poloha. Nemasíroval mi slabinu a ani ma nebozkával. Jediné, čo robil bolo, že ho do mňa vnáral svojou drzou stránku a ja som ho cítila hlboko v mojom lone.

,,Tak čo, čivavka? Vidím ti na očiach iskry rozkoše. Musíš uznať, že som najlepší." Rebelsky sa usmial.

Bohužiaľ, mal pravdu. Nikdy ma muž nespravil pri sexe. Vždy to bolo len pri dlhom dlhom dlhom jazykovom divadle a ešte aj to som im musela pomáhať.

,,Choď do riti, Lawless." Zastonala som.

Hunter sa usmial a vytiahol ho. Držal ho v ruke a s úsmevom ma sledoval ,,ako povieš."

,,Hej!! Nie!!" Trhlo mnou skôr ako sa stihol čo i len priblížiť k môjmu ZAKÁZANÉMU MIESTU.

Hunter sa zchuti zasmial a ľahol si vedľa mňa. Schmatol ma na bok azdvihol nohu. Vypučila som mu zadok a keď ho opäť vsunul do mojej vagíny, zaklonila som hlavu.

Bozkával mi a láskal krk. Popri tom mi masíroval bradavky a vnáral ho do mňa ,,už sa nebrániš." Rypol.

,,Ak neprestaneš, vyhodím ťa skôr ako mi sposobíš orgazmus a spravím sa sama, šmudlo." Zavrčala som.

Hunter ma schmatol za krk a druhú ruku zastavil na mojej slabine. Prstami krúžil po klitorise, krk pevne držal a vnáral ho do mňa neuveriteľnou silou a rýchlosťou.

Neviem, či ho mám nenávidieť ešte viac zato, že presne vie ako na mňa alebo by som sa mala zamýšľať nad sebou. Čím drsnejší a dominantnejší bol, tým viac vzrušenia sa mi v tele hromadilo. Páčilo sa mi, že je ku mne taký-...

No proste sa mi páčilo ako ma vášnivo trtkal a privádzal k orgazmu.

,,Nemám tabletk-..." Preglgla som poslednú samohlásku a skríkla na celú chatu.

Pocit rozkoše mnou lomcoval ale Hunter ma pevne držal.

,,Milujem l sledovať ako sa tebou prelieva orgazmus. Je to príliš fascinujúce a mám potrebu sa vystriekať priamo do teba."  Zavrčal mi do ucha.

S posledným prírazom ho vytiahol a vzal do ruky. Párkrát si po ňom prešiel hore a dolu, až nakoniec jeho tekutina skončila na mojom podbrušku.

Hunter siahol do nočného stolíku a vytiahol odtiaľ servítky. Utrel ma a potom sa postavil. Začal utierať seba a vzal si do ruky trenky.

Ležala som na posteli neschopná sa pohnúť a sledovala ho ,,ďakujem za orgazmus a keď budeš odchádzať, vezmi si kufor a zatvor za sebou dvere."

,,Prosím?" Zastavil a otočil sa na mňa ,,čo si povedala? Zopakuj to."

,,Cestou na gauč si vezmi kufor a odíď z mojej izby." Posadila som sa ,,hádam si si nemyslel, že po sexe s tebou sa do teba zaľúbim."

Devil's Ride [Dokončené]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang