Na moje prekvapenie mi ju Hunter naozaj priniesol, čo ma prekvapilo. Posadil sa do kresla vedľa mňa a v tichosti si vychutnával výhľad pred sebou.Sledoval prírodu a pomaly sa začali zbiehať ostatní. Nosili alkohol, nealko a slabé občerstvenie ako čipsy, slané paličky a chrumky.
Elliana začala nalievať ale ja som svoj pohárik odsunula ,,nie ja nechcem teraz. Pôjdem uvariť niečo na jedenie a až potom si dám."
,,Tiež nebudem piť pred jedlom." Pripojil sa ku mne Hunter.
,,Vy dvaja ste padavky. My sme jedli cestou sem." Usmiala sa Ell.
,,Pohode. Takže vám nemusím robiť jesť?" Spýtala som sa zo slušnosti a modlila sa aby povedali nie.
Všetci kývli s hlavami, že nie, len Hunter sa ozval ,,mne môžeš." Usmial sa ,,a aby si nepovedala, pomôžem ti." Postavil sa a vzal prázdne šálky, v ktorých predtým bola káva.
Odišla som dnu a začala v kuchyni vyberať z chladničky veci na varenie.
,,Tak, čo budeme jesť?" Spýtal sa ma.
,,Hranolky s-..." začala som ale predbehol ma.
,,kúskami kari mäsa-..." pokračoval.
,,-a poliate s cheddarovou omáčkou." Dokončila som.
,,Presne." Usmial sa na mňa.
Páčil sa mi tento pocit. Bolo to také prirodzené a prekvapivo príjemné.
,,Mala by si sa usmievať častejšie. Úsmev ti pristane." Povedal popri šúpaní zemiakov.
,,Nemám dôvod sa usmievať." Zvážnela som a krájala mäso na malé kúsky.
,,Prečo?" Spýtal sa.
,,Neviem." Šepla som ,,úsmev je znakom slabosti."
,,To už prečo?" Prestal šúpať a hľadel na mňa.
,,Pretože to je znak toho, že si šťastný a pri mojej práci a-..." stopla som ,,- tvojom životnom štýle to nie je bezpečné. Ľudia to začnú zneužívať."
Je to tak. Ľudia, čo chcú ublížiť, sa vždy chytia toho, čo nás robí šťastnými a pokazia to. Preto je lepši, držať tie najlepšie karty skryté pred svetom.
,,To je pravda." Prikývol.
,,To, že máš tridsaťpäť rokov a nemáš priateľku, ženu a deti, je kvôli tomu. Máš veľmi nepriateľov a ak by videli, že si šťastní, zničili by to. Nie je to preto lebo lásku nechceš." Vystrela som sa a otočila sa chrbtom.
Nemusel mi odpovedať. Vedela som, kde je pravda. Možno stojíme na opačných koncoch ale máme toho veľa spoločného.
Konečne sme dovarili a naložili si na taniere. Posadili sme sa za pultová stôl a jedli. Bolo to až príliš pokojné. Nerada to priznávam ale páčilo sa mi to.
,,Tak čo? Všetci už sú mierne opití." Vošla dnu Elliana.
Obaja sme na ňu pozreli a uvedomili si, že sú tu s nami aj iní ľudia.
,,Dojem a prídem." Odpovedala som.
,,Tiež." Prikývol Hunter a počkal, kým Ell odíde naspäť von.
,,Budeme spolu variť častejšie." Povedal odhodlane.
,,Prečo?" Pozrela som naňho.
,,Uvarili sme spolu bohovské jedlo a dokonca ma to bavilo. Možno by som mohol byť kuchár." Usmial sa.
,,Jediné, čo si spravil bolo, že si ošúpal zemiaky na hranolky. Inak si sa na mňa len díval, pýtal sa zbytočné otázky a dvakrát si premiešal mäso." Zasmiala som sa.
,,Ak by som ho nepremiešal, nebolo by také dobré ako je teraz. Takže vlastne som nám zachránil večeru." Žmurkol s úsmevom.
,,Chcem ťa pobozkať." Vyletelo mi z úst a v zápätí som to oľutovala. Vôbec to nebolo hrdé a ženské.
,,Tak načo čakáš? Nemusíš si pýtať povolenie." Priblížil sa ku mne.
,,Mohli by sem vtrhnúť ostatní." Moje oči skákali od jeho pier k očiam a naspäť.
,,Noa? Aspoň by videli ako sa má bozkávať." Usmial sa ešte viac ,,a mimo to, videl som aké tá Pierrova baba po mne pokukuje."
Pobozkala som ho. Potrebovala som len trochu podstrčiť a išlo to samo. Hunter mi bozky opätoval a postavil sa. Chytil ma a vyšvihol na kuchynskú linku.
,,Ďalší sex dnes už nezvládnem." Šepla som mu pomedzi bozky.
,,Ja viem." Odtiahol sa ,,sex nechám na zajtra. Len som si ťa chcel lepšie chytiť, pretože si maličká."
,,Zase taká malá nie som." Hrdo som odvrátila tvár.
,,Ale no tak. Videla si nás dvoch v zrkadle? Si nízka a chudá. Ja som vysoký a mám pár svalom. Sme úplné protiklady." Zasmial sa.
,,To preto si mi dal tú prezívku?!" Drgla som doňho.
,,Áno. Len si predstav, že na ulici začne štekať malá rozzúrená roztomilá čivava. Musím priznať, že si vyzerala podobne." Smial sa.
,,Odpáľ, Lawless." Sotila som ho ale v sekunde bol naspäť a chytil mi čeľusť.
,,Nikdy som nestretol ženu, čo by predomnou nepadala na kolená. Ale to, že ty mi aj po tom najlepšom sexe v tvojom živote ešte drzo odvrávala, ma neskutočne vzrušuje. Mám chuť z teba vytrtkať dušu ale snažím sa ťa šetriť, Emma. Takže byť tebou, mala by si byť poslušné dievčatko a nedráždiť ma." Rozprával asi pol centimetra pred mojimi ústami.
Zatajil sa mi dych a už mi bolo jedno, či sa postavím z postele. Chcela som ho teraz. Pobozkala som ho a zahryzla do spodnej pery. Hunter sa prestal kontroľovať a chytil ma za zadok.
,,No kde ste?" Kričala Elliana od dverí.
Zoskočila som z Huntera, poslednýkrát sa naňho pozrela a odkráčala na terasu.
YOU ARE READING
Devil's Ride [Dokončené]
RomanceAmbiciózna mladá sudkyňa, Emma Elsher, je odhodlaná stáť na strane zákona a dostane ťažkú životnú skúšku. Do cesty sa jej pripletie niekto, kto stojí na opačnej strane zákona. Ani arogantný, sebecký a sebavedomý Hunter Lawless na lásku neverí. Boss...