Spadol mi obrovský kameň zo srdca a všetká nervozita opadla. Videla som ako sa Hunter vrátil a zastavil. Vystrel sa a zložil prilbu. Vlasy mal strapaté a zhlboka dýchal prvé, čo spravil bolo, že vytiahol telefón a priložil ho k uchu. Vzápätí ho hodil do vačku a zamračil sa.Otočila som sa a chcela ísť naspäť ale mierila ku mne skupinka niekoľkých ľudí. Videla som, že patria k Hunterovmu gangu, pretože mali rovnaké motorkárske bundy. Odkráčala som von z parku do davu ľudí kráčala preč.
Našťastie si ma nikto nevšimol a podarilo sa mi o uličku ďalej chytiť taxík. Prišla som domov úplne unavená a hneď išla spať.
Ráno som sa zobudila a psychicky sa pripravovala na pojednávanie. Nechcela som ho vidieť a ani sa s ním stretnúť ale na druhú stranu som mala potrebu ho potrestať. Je mi jedno, či ho uznám vinným a o pár hodín mi zavolajú aby som zmenila rozsudok.
Vedela som, že sa bude snažiť somnou rozprávať a preto som prišla do práce až na pojednávanie. Hneď potom ideme na chatu, takže ma nemôže zastihnúť mimo pojednávacej miestnosti.
Do kancelárie som prišla s asistentkou a vzala som si talár. Odišli sme o poschodie nižšie, kde už čakal v tmavo sivých nohaviach a v zapravenej bielej košeli. Nemal nič viac, nič menej.
Opretý o stenu sledoval právnika a keď ma zbadal na schodoch, neprestal sa pozerať.
,,Viem, načo myslíš, Hunter a nerob to." Varoval ho právnik.
Hrdo som odvrátila zrak a odkráčala do pojednávacej miestnosti. Posadila som sa a pozrela na monitor. Zatínala som zuby aby zo mňa nevyžmýchal žiadnu emóciu ale jeho rebelský úsmev bol čistá provokácia.
,,Otváram trestné pojednávanie vo veci obžaloby Huntera Lawlessa, za usporadúvanie nelegálnych pretekov, predaja drôg, jazdenie pod vplyvom alkoholu, atď atď." Zdvihla som obočie a posadila sa.
Začala som pojednávať a dostala som sa k bodu, kedy som mala predvolať svedka.
,,Predvolávam svedka Arthura Whitea." Do miestnosti vošiel muž v obleku ale bol z gangu.
Bol to svedok, ktorý mal svedčiť proti Hunterovi a boli len dve možnosti. Buď Huntera zradil vlastný alebo je z iného gangu. Jediné, čo sa mi nepáči je, že polícia berie svedka z gangu.
Je to ďalší nespoľahlivý svedok.
,,Odkiaľ poznáte pána Lawlessa?" Spýtala som sa.
,,Pán Lawless aj ja sme chodili po mestách a štátoch. Boli sme ako bratia." Začal rozprávať.
,,To je lož!" Postavil sa nahnevaný Hunter.
Chytila som sudcovské kladivo a buchla ,,Pán Lawless! Ukľudnite svoje emócie. Vypočúvam svedka a nie vás. Budete sa môcť vyjadriť neskôr." Pozrela som na právnika ,,ukľudnite si klienta, právny zástupca."
Hunter sa nenávistne pozrel priamo na mňa. Videla som ako zaťal čeľusť a posadil sa s veľkými nervami.
,,Pokračujte, pán svedok." Prikývla som.
,,Usporadúvali sme preteky po celom svete. Predávali sa tam rôzne drogy od marihuany až po koks. Bez hanby sa tam preťahovali ženy pred zrakmi každého. Odohrávali sa tam bitky gangov a často to končilo vraždami." Rozprával muž.
,,Klamár." Šepol Hunter.
Tušila som, že klame. Hunter bol vodcom gangu a viem, že mal prsty aj v drogách ale nemyslím si, že by Hunter pretiahol ženu pred zrakmi ľudí. A aj keby, tak to je len priestupok a nie trestný čin.
Hunter na mňa hľadel plný nervov a zvieral v ruke pero.
,,Môžete sa posadiť." Kývla som na svedka a otočila sa na Huntera ,,chcete sa vyjadriť k tomu, čo ste počuli?"
Hunter sa postavil a muž, ktorý tu bol v pozícii svedka, sa posadil kúsok od prokurátora.
,,To, čo povedal svedok je lož. Tetovanie leva, ktoré má na krku, svedčí o tom, že patrí do gangu Lions Hell. Toto svedectvo je úbohý pokus o moje zatvorenie. Preteky som nikdy neorganizoval ja, drogy som tak isto nejedával ja a čo sa týka toho, občas som natrafil na nejaký pretek, keď som sa vozil po meste, tak som sa pozrel ale nikdy žiaden sex tam nebol. Áno, ľudia sa bozkávali ale nikdy nikto nesúložil. Je to intímna vec, ktorá ma zostať súkromná." Pozeral na mňa.
Muž, ktorý svedčil proti Hunterovi sa postavil a spod obleku vytiahol zbraň. Namieril ju priamo na Huntera a mne stiahlo žalúdok. Pod stolíkom som stiskla červené tlačidlo, čo zalarmovalo ochranku v budove ale zbraň vystrelila.
Hunterovu hlavu minula len o pár centimetrov a zavŕtala sa do steny za ním. Prokurátor muža spacifikoval a zbraň odkopol ďalej.
Moje oči sledovali Huntera a bola som naozaj šokovaná tým, čo sa stalo. Takmer tu prišlo ku vražde a ja som toho bola svedkom. Nemôžem povedať, že som srdce mala na správnom mieste, pretože som ho mala v nohavičkách.
Hunter na mňa pozrel a videl to. Zťažka som preglgla a dvere sa otvorili. Do miestnosti vbehla ochranka a dali mužovi putá.
Nahnevaná som sa postavila ,,ako je možné, že cez vás prešiel so zbraňou v nohaviciach?!"
Vyletela som z miestnosti, pritom som sa jedným okom pozrela, či guľka Huntera nezasiahla a kráčala do svojej kancelárie.
ESTÁS LEYENDO
Devil's Ride [Dokončené]
RomanceAmbiciózna mladá sudkyňa, Emma Elsher, je odhodlaná stáť na strane zákona a dostane ťažkú životnú skúšku. Do cesty sa jej pripletie niekto, kto stojí na opačnej strane zákona. Ani arogantný, sebecký a sebavedomý Hunter Lawless na lásku neverí. Boss...