,,Tak, kto to je?" Spýtala sa Ell a oprela sa o sedačku.,,Kde?" Obzrela som sa.
,,Kto ťa spravil a kedy?" Sledovala moju mimiku.
,,Nikto." Zaprela som to.
,,Obe vieme, že to tak nenechám, kým mi nepovieš niečo viac." Zaškerila sa.
Pretočila som očami ,,bolo to dnes ráno u mňa v kancelárii. Krátka jednorazovka. Nič viac za tým nehľadaj."
,,Očakávam detaily." Bola neodbitná.
,,Proste prišiel, zamkol a nepýtal si povolenie. Stál zamnou a spravil ma rukou." Povedala som potichu a rýchlo.
,,Spravil ťa? Koľko mu to trvalo?" Vyzvedala.
,,Ja neviem. Pár minút." Mykla som pleciami.
,,Tak krátko? Teda, to muselo byť vzrušujúce." Začala rozmýšľať.
,,Už sa o tom nechcem baviť!" Zdvihla som nos nahor.
,,Si čudná." Pokrútila s hlavou a neriešila to ďalej.
Vedela, že ak nechcem, viac nepoviem.
,,Kedy chceš ísť do toho klubu?" Spýtala som sa.
,,V piatok večer. Beriem Stewa a pripojí sa k nám nejaký jeho kamarát." Rozžiarila sa.
,,Mne je jedno. Prídeš sa prichystať ku mne?" Spýtala som sa.
,,Áno. Tak ako vždy." Prikývla.
Obed s Elliana dopadol fajn. Poriadne som sa najedla a spokojná sa vrátila do práce. Horšie bolo to, že sa mi Hunter už neozval. Netušila som, čo čakať.
Nebol na súde, nepísal mi a ani som ho nevidela. Myslím, že istým spôsobom som bola vďačná, že mi dal pokoj ale na druhú stranu ma to znervózňovalo, pretože som si nebola istá, či niečo neplánuje.
Vždy, keď som kráčala po ulici a započula motorku, bola som paranoidná. Myslela som si, že ma sledoval.
Celý týždeň som bola v práci od rána do večera. Musela som si porobiť veľmi vecí, pretože moja dovolenka sa blížila a nemohla som nechať niečo nevybavené.
V piatok ma pred prácou čakala Elliana už s kabelkou plnou vína. Prišli sme ku mne domov a zamierila som do sprchy. Elliana bola v šatníku a hľadala perfektný outfit.
Víno nás čakalo naliate, hudba hrala a my sme sa mohli začať chystať na párty do klubu. Myslím, že Elliana v tichosti dúfa, že sa mi zapáči ten Stewov kamarát ale ja o tom naozaj pochybujem.
Vlasy som si nechala spustené a vyžehlila. Dnes som si nedala žiadne tiene ale len linku a namaľované mihalnice. Na perách som mala matný krvavo červený rúž a elegantné náušnice. Obliekla som si jedny z mojich klubových šiat a dala si lodičky.
Vypili sme doma asi fľašu vína a odišli do klubu. Pred klubom nás čakali dvaja chalani. Keď som ich zbadala, nemala som tušenie, kde to Elliana vyhrabala.
,,No toto nie, Ell. Je mi nejako zle." Šepla som jej.
,,Nie. Neopováž ma tu nechať samú." Zavrčala.
,,Kde si mala oči, keď si s ním spala? Veď vyzerajú ako tí nerdi z prci prci prcičky! Si normálna?" Vyštekla som kúsok od nich.
,,Ticho." Mávla rukou.
Len čo k ním prišla, jednému strčila jazyk do úst. Z kyslím výrazom tváre som hľadela pred seba.
,,Ahoj, som Pierre." Povedal chalan, čo stál vedľa mňa.
,,Emma." Odvetila som neutrálne.
,,Ale aká náhoda." Započula som zasebou mužský hlas.
Zamrazilo ma a takmer som nadskočila, pri počutí toho hlasu.
Ell sa odtiahla od Stewa a pozrela za mňa ,,ahoj, Hunter."
Iná žena by skočila po najbližšom chlapovi aby nevyzerala úboho, že je tu sama ale ja nie. Neznížim sa na tú úroveň a radšej budem sama ako s niekym, kto mi vôbec nie je sympatický.
,,Ty ma nepozdravíš, čivavka?" Započula som.
,,Prečo by som to robila?" Zvrtla som sa a zbadala ho.
Mal na sebe svoju klasické oblečenie. Biele obtiahnuté tričko s krátkym rukávom, čierne dotrhané rifle, ktoré sa postupne zužovali a čiernu motorkársku bundu.
Lenže nebol sám. Držal za pás nejakú blondínku, asi v mojej výške. Hlúpa nepodarená kópia mňa z aliexpressu.
,,Odchádzam dnu." Oznámila som a odkráčala dnu.
Použila som svoju sexy hrdú a nezávislú chôdzu. Pierre zamnou cupkal ako stratená ovečka a už som vedela, ako tento večer skončí. Opijem sa a vytratím sa čo najskôr.
Prišla som k baru ,,jednu dvojitú vodku a pomarančový džús."
Barman na mňa žmurkol a s úsmevom mi začal nalievať. Vodku som celú kopla do seba a džús si vzala do ruky. Porozhliadla som sa po celom klube a videla veľa neznámych tvárí. Až v jednom boxe som zbadala sedieť Ell s ostatními a o to viac som bola vytočenejšia, keď som tam zbadala Huntera.
Podišla som k ním ,,posuniete sa? Chcem si sadnúť."
,,Nie. Mne sa sedí fajn. Prejdi si." Povedal provokačne Hunter a naznačil aby som prešla cez nich.
Zaťala som päste a začala kráčať. Blondínka s telefónom v ruke ani nepohla s nohou aby sa uhla, tak som do nej drgla a prešla cez ňu.
Ďalším na rade bol Hunter a ten sa tiež nepohol. Presne som vedela, o čo mu ide.
Och Hunter. Máš to mať!
YOU ARE READING
Devil's Ride [Dokončené]
RomanceAmbiciózna mladá sudkyňa, Emma Elsher, je odhodlaná stáť na strane zákona a dostane ťažkú životnú skúšku. Do cesty sa jej pripletie niekto, kto stojí na opačnej strane zákona. Ani arogantný, sebecký a sebavedomý Hunter Lawless na lásku neverí. Boss...