Bölüm 1

415 22 0
                                    

Kan banyosunun ortasında duruyordum. Katledilen cesetler ayağa kalktı ve korkunç bir çığlık kulak zarlarına çarptı.

Ziyafet salonunda kanlı, kırık avizeler, uzuvlara bulanmış ve çığlıklar atarak kaçan insanlar vardı.

Ayağım yer olamayacak kadar yumuşak ve yüksek bir şeye takıldı. Aşağıya baktım ve nefes almayı bıraktım.

İmparatorun bedensiz başı.

Vücudumdan soğuk-sıcak bir korku yükseliyor. Belli belirsiz başımı kaldırdım.

Kanlı bir taht. Korkunç bir şekilde katledilen şövalyeler.

'O' ağırlığıyla çatlayan bedenlerin üzerine basarak yaklaşıyordu.

Yalnız, beyaz, gümüş saçlı, güzel bir adam, üzerine koyu kırmızı kan dökülen bir dünyayla tam bir tezat oluşturuyordu.

Çevresindeki kaosun aksine, acayip güzel adam sakindi. Her ne kadar bu korku ondan gelse de.

Kaçmalısın.

'Koşmak.'

Hareket edemiyordum. Vücudum hareketsizdi; ele geçirilmiş. Ben kaydetmeden önce yavaşça bana uzandı. Baş döndürücü dikkatimi yukarı kıvrılmış dudaklarının hoş ucuna çekerek gülümsüyordu.

Sadece beyaz, kana bulanmış gümüş saçlı adama odaklanabildim. Sonunda Ölüm'ün orağı gibi bana gelen eli boynumu sıktı.

“······”.

“Hyuk…!”

“!”

Araba sanki bir taşın gagasına takılmış gibi yüksek sesle takırdadı.

Hizmetçi nefes nefese olduğumu ve ayağa kalktığımı görünce endişeyle sordu.

"Hanımefendi, iyi misiniz? Hiç kötü rüya gördün mü?”

"Ah, ah, ···."

Bu bir rüyaydı.

Alnımdaki soğuk teri silip yavaşça nefes verdim.

"Çok solgun görünüyorsun. Ona arabayı geri çevirmesini söylemeli miyim?”

"Yok, önemli değil."

Hizmetçinin samimi ilgisini takdir ediyorum ama malikaneye geri dönemem. Bu gece yapmam gereken bir şey var.

Dört yıl önce. 'İsyan Büyücüsü' adlı fantastik romanda bir karaktere sahiptim. Düşes'in tek kızı Olivia Ashford. Yeni kimliğim buydu.

25 yaşında, mücadele eden, depresif işsiz bir kadın, bir gecede aristokrat oldu.

Ashford Dükü, romanın imparatorluk aristokrasisinden nefret eden anti-kahramanı Kian'ın ellerine gömülecekti.

O, benzeri yalnızca yüz yılda bir ortaya çıkan büyü sanatlarının dehasıydı.

Ne yazık ki Kian, büyücü olmadan önce 20 yıl boyunca köle olarak kalır.

Bir büyücü olarak uyanışı, yalnızca güzel köleleri seçip toplayan bir asilzade tarafından canlı canlı doldurulmanın eşiğindeyken gerçekleşir.

Kian, aristokratı bir oyuncak bebek gibi parçalara ayırıyor; neredeyse dönüştüğü şey bu.

Daha sonra İmparator'un doğum gününü kutlamak için düzenlenen bir ziyafette İmparatoru ve İmparatorluğun tüm soylularını yok eder.

Bu noktada tahmin edersiniz. Evet, az önce gördüğüm rüya katliam mahallindeki bir sahneydi.

Ele geçirildiğimden beri beni rahatsız eden bir kabus.

Kötü Adamın Efendisi OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin