'Mümkün değil......'
Aklıma çılgınca bir fikir geldi ama hafifçe başımı salladım ve onu sildim.
Bu kadar düşünmenin anlamı yoktu.
"O" dünyanın bir yerinde yaşıyor olurdu.
Bugün hakkında biraz açıldığını görüyorum. Ancak bu mantıklı bir iyilik olmaz.
Eğer tatlı bir usta için insani bir iyilikse, o kadar da kötü değil.
Kian'ın ilk aşkı "O" önemli bir yardımcı roldü.
Kian'ın uyanışında önemli bir rol oynadı.
Öte yandan ben orijinalinde sadece birkaç satırı olan bir figüranım.
Yeni ama bu dünya bir romanın içinde ve her birinin kendine uygun bir rolü var.
O yüzden hemen sonuca varmayalım.
"Usta?"
Cevap vermeyince Kian başını hafifçe eğdi.
Yüzüme baktı ve "Bir şeyden mi endişeleniyorsun?" diye sordu.
Hızla başımı salladım.
"Hayır, hiçbir şey."
Cevap verdiğimde uzak ormanda bir baykuşun ağladığını duydum.
Gecenin geç bir saatiydi ve karanlık çok derindi, çalışanlarım beni Kian'ın odasına girip çıkarken görürlerse yerlerinde durmazlar.
Saat hakkında endişelenmeye başladım ve saate baktım. Yanında beni şaşırtan bir nesne vardı.
Bir kitaptı. Kian'ın okuduğu bir kitap mı?
Eski kitabı çıkardım ve parlak arka yüzüne baktım. Kalın deri ciltli kitabın başlığı 'Sihir Teorisi'ydi.
Kian'ın sıkılmasını istemediğim için odasına bir sürü kitap getirdim.
Onun büyü sanatlarına ilgi duyduğunu görünce, onun tıpkı bir büyücü olarak uyanacak bir kahraman gibi olduğunu düşündüm.
"Bu kitabı okudun mu?"
Kian tereddüt etti ve gözlerini indirerek başını salladı.
Solmuş sayfalarını yavaşça çevirdim.
Kitap, defalarca okusanız bile okunması, boşverin, anlaşılması zor olan her türlü ezoterik resim ve cümlelerden oluşuyordu.
"Okunabilir mi?"
Bu sefer cevap hemen geldi.
"Evet. İlgiyle okudum çünkü büyü teorisi basitçe benim anlayabilmem için yazılmıştı."
Basit? 'Basit' olan yer.......
Sayfalara boş gözlerle baktım. Tek gördüğüm formüllerden oluşan bir kasırga ve baş döndürücü karmaşık büyülü geometriydi.
.......Ne demek istiyorsun?
Anlamaya çalışmaktan vazgeçtim.
Bu sadece kaderin olması gerektiği gibi ilerlemesidir. Bu, sıradan insanların kafalarını parçalasalar bile anlayamayacağı bir şeydir.
Okuması kolay çünkü Kian büyülü bir deha.
Bunu anlamak için 'Sihir Teorisi'ni okuyabilmem gerekmiyordu.
"Başka bir kitap okumak ister misin? Kütüphanede bir sürü sihir kitabı var."
"Yapabilirmiyim?" Kian sanki inanamıyormuş gibi sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Efendisi Oldum
ChickLitRomanın ana karakteri Kian, 20 yıllık sefaletin ardından imparatorluğu karartır ve yok eder. Kötü adamın elinde ölecek bir figürana dönüştükten sonra Olivia, hayatta kalabilmek için Kian'ın yanlış yola gitmesini engellemesi gerektiğine karar verir. ...