Bölüm 12

147 14 2
                                    

Beş yıl önce , ani bir sanatçı tıkanıklığı vakası neredeyse Nicholas'ı öldürüyordu.

Ekonomik durgunluk bahanesiyle imparatorun portresini bile yarım bıraktı.

Kızgın imparator, tabloyu hemen tamamlamaması halinde Nicholas'ı elini kesmekle tehdit etti.

Ancak Nicholas, 'Samimiyetsiz bir tablo çizmektense elimi kaybetmeyi tercih ederim' dedi.

Kızgın bir imparator Nicholas'ı idam etmeye çalıştı.

Ancak dehasını kaybetmeyen yetkililer onun hayatını kurtarmayı başardı.

Bu kadar ciddi bir motivasyon eksikliğinden muzdarip olan kişi Nicholas'tı. Ama sonra ilham Kian'ı boyadığında ona geldi.

Savaş sonrası koşullar göz önüne alındığında Kian'ı tekrar görmek istemesi anlaşılır bir şeydi.

"Gerçekten bana bu iyiliği yapacak mısın?" diye sordu caddeyi geçerken mırıldanan Nicholas.

Arabanın yumuşak sırtına yaslanarak konuştum.

"Eğer Kian kabul ederse. Hayır diyorsa vazgeçin ve geri dönün."

"Tamam aşkım. Yani...genç adamın adı Kian," Nicholas aşk acısı çektiğini açıkça gösteren tatlı bir yüzle içini çekti.

"Ha... görünüşü kadar güzel."

"....."

Bu adamın Kian'la görüşmesine izin verebilir miyim? Ayak parmaklarımda hafif bir kaygı yankılanıyordu ama araba çoktan düklük kapısından geçmişti.

***

Temiz görünümü nedeniyle Kian, Nicholas'ı hemen tanıyamadı.

Evet, geçen sefer tanıştığınız serseri aslında bu kişi.

İkinizi bu şekilde tanıştıracaktım ama Nicholas bir adım daha hızlıydı.

"Kian, seni çok özledim." Nicholas duygu dolu bir ifadeyle Kian'ın elini sıktı.

Yabancı bir adam elini tuttuğunda Kian biraz çekingen görünüyordu.

diye sordu, elini dikkatlice çekerek.

"Affedersiniz ama siz kimsiniz....?"

İkisini ayırıp heyecanlı Nicholas'ı Kian'dan uzak tutarak konuştum.

"Nasıl hissettiğini biliyorum ama lütfen uygun mesafeyi koru. Yoksa Kian kendini sıkıntılı hissedecek."

"Ah, sanırım biraz fazla ileri gittim." Nicholas bir adım geri çekildi ve hatasını kabul etti.

Davranışını görmek beni rahatlattı.

Sanırım biraz sağduyu sahibiydi.

Ama bu benim illüzyonumdu.

Nicholas şapkasını çıkardı ve tek dizinin üstüne eğildi.

dedi Kian'a umutsuz bir bakışla.

"Lütfen ilham perim olur musun?"

"......."

Bakış o kadar ağırdı ki Kian taş gibi kasıldı.

***

Muses, sanatçılar için ilham verici varlıklardır.

Bazen bir sanatçının sevgilisi, bir müridi, bir sanat yoldaşı······. Hayır, şu anda önemli değil.

Oturma odasına geçtiğimizde kollarımı çaprazlayarak Nicholas'a sordum.

"Kian'a yük olmak istemiyorsun, değil mi?"

Kötü Adamın Efendisi OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin