Kian kendini çok kötü hissetti.
Bunun nedeni havanın kapalı olması değildi, işlerin iyi gitmemesi değildi.
Bunun, Sihirbazların 3. Sihir Bölümü Komutanı'nın onunla düello yapması için sürekli onu rahatsız etmesinden kaynaklanabileceğini düşündü ama bu da değildi.
Hiçbir sebep yokken kendini kötü hissetti.
Baron Reindoff'taki zapt etme görevinden sonra nispeten huzurlu günler yaşıyordu.
Daha önce ondan hoşlanmayan astları artık ona bir komutan gibi saygılı davranıyordu.
Ve komutanlar kendisi için şahsen bir karşılama partisi düzenlediler (son derece isteksiz olmasına rağmen) ve bazıları açıkça onu tanımak istedi.
Ama açıkçası Kian onların ilgisinden rahatsızdı.
Bu yüzden arkadaş edinmek yerine insanlarla makul bir mesafeyi korumaya çalıştı.
Ancak 3. Sihir Tümeni Komutanı acımasızdı; Kian onun düşüncesiz mi yoksa küstah mı olduğunu merak etti.
Her dövüşü kaybetmesine rağmen Kian'dan kendisiyle dövüşmesini istemeye devam etti. Bu nedenle Kian'ın en çok kaçındığı kişi oldu.
Ancak görevden ayrılması sayesinde günleri sakin ve huzurlu geçmişti.
Başka bir deyişle kendisini kötü hissetmesine neden olacak hiçbir şey yoktu.
Kian çenesini ofis masasına dayayarak bu kadar mantık yürüttü.
'Olivia-sama'yı gördüğümden bu yana 23 saat 11 dakika geçti.'
Aslında her gün kendini kısıtlıyordu.
Onu her gün görmek istiyordu ve çok özlüyordu ama onu rahatsız etmesini de istemiyordu.
Böylece kendisiyle uzlaşmanın acı dolu günlerini yaşamaya devam etti.
Kian, Olivia'nın yüzünü kafasında çizerken kağıtları imzalıyordu.
Onun yüzünü düşünmenin doğal olarak kendisini daha iyi hissetmesini sağlayacağını düşünüyordu.
Ama yüzünü on kez boyadıktan sonra bile kendini daha iyi hissetmedi.
Aksine daha da kötüye gidiyordu.
'Bunu yapamam.'
Saat öğleden sonra 3'tü. Tüm önemli onay belgeleri gözden geçirildi.
Kian üniformasının üzerine bir palto giyiyordu. Daha sonra olduğu gibi İmparatorluk Sarayı'ndan ayrıldı ve Ashford Dükü'nü görmeye gitti. Uşak Albert onu karşıladı.
"Aman. Bayan şu anda yok."
"Nereye gittiğini biliyor musun?
"127 Lisbel Caddesi'ndeki soyunma odasına gidin. Bayan Anna'yla orada buluşacağını söyledi."
Kian, uşağın kendisine bahsettiği soyunma odasına gitti. Orada tanıştığı kadın Anna, misafirleriyle meşgul görünüyordu.
"Bayan iki saat önce buradan ayrıldı."
"Nereye gittiğini biliyor musun?"
"Bunu bilmiyorum."
Kian sonunda Olivia'nın uğramış olabileceğini düşündüğü yerlere gitti.
Bunu açıklayamıyordu ama eğer onu şimdi görmeseydi kötü bir şey olacaktı.
Ashford Bakery'ye uğradı.
Ve orada hoş olmayan bir manzaraya tanık oldu.
Olivia başka bir adamla birlikteydi.
* * *
Kian'ı burada görmeyi beklemiyordum. Sevinç ve şaşkınlıkla ona yaklaştım.
"Kian! Seni buraya ne getirdi?"
Kian gözlerini güzelce kapatarak şunları söyledi:
"Olivia-sama'yı düşündüm ve seni görmek istediğimi düşündüm."
Beni nasıl bulduğunu kısaca anlattı.
Daha sonra Alexis'e baktı.
"Majestelerini burada görmeyi beklemiyordum."
"Benim için de aynısı geçerli."
"Neden Olivia-sama ile birliktesin?"
Kian gülümseyerek sordu.
Ama İmparatorluk Sarayı ziyafetinde soylularla uğraşırken yüzündeki gülümseme buydu.
Çok güzel ama bana dikenli bir gülü hatırlatıyor.
"Prensesle ilgili şeylere her zaman çok ilgi duydun."
"Soruma cevap vermedin."
İkisinin arasında tuhaf bir atmosfer vardı.
'Bir şey mi oldu?'
İkisi İmparatorluk Sarayı'nda karşılaşıp birbirlerini kızdırdılar mı?
Zaten ikisi arasındaki ruh halinin kötüleşmesi sıkıntılıydı.
Hızla aralarına müdahale ettim.
"Kian, bundan sonra yetimhaneye bağış dağıtacağım. Majesteleri bu konuda yardım etmeyi kabul etti."
Ancak o zaman Kian'ın ifadesi yumuşadı.
"Anlıyorum. Yardımıma ihtiyaç duyuyor musun?"
"Yardım ederseniz minnettar olurum."
"O zaman söyle. Yardım etmek için ne yapabilirim?"
Yetimhaneye ekmeği nasıl ulaştıracağım konusunda endişelendim.
Kian'ın yardımıyla çocukları taze pişmiş ekmekle doyurabiliyordum.
Fırının önünde sıralanmış vagonları işaret ettim.
"Şu arabaları Shelton Yetimhanesine götürebilir misin?"
Kian sanki basit bir şeymiş gibi hafifçe şunları söyledi:
"Elbette."
Konuşmam biter bitmez Kian gözümün önünden kayboldu.
Sıraya dizilmiş olan arabalar da ortadan kayboldu.
Bir süre sonra Kian yeniden ortaya çıktı. Göz açıp kapayıncaya kadar işini bitirdi ve bana ulaştı.
"Hadi gidelim o zaman Olivia."
Başımı salladım ve elini tuttum.
Gülümsedi, sonra Alexis'e bakmak için başını çevirdi.
"Ben burada olduğuma göre, majesteleri geri dönebilir..."
Sonra Alexis sol elimi tuttu.
"Neden bahsediyorsun? Daha az ele sahip olmaktansa daha fazla ele sahip olmak iyidir. Öyle değil mi prenses?"
Gözleri havada buluştu. İkisi de gülümsüyordu ama nedense gergin bir atmosfer vardı.
Utanarak ikisine baktım.
Kian, Alexis'in arkadaşlığından hoşlanmıyor gibi görünüyordu ve Alexis'in de Kian'ın düşmanlığından geri adım atmaya niyeti yokmuş gibi görünüyordu.
Kian'ın Alexis'in varlığından neden nefret ettiğini bilmiyorum ama yetimhaneye ilk gitmeye karar veren Alexis'ti, ben de Kian'ı ikna etmeye karar verdim.
"Majesteleri haklı. Bana yardım edersen daha kolay olur."
Bunu söylerken Kian'a baktım ve birkaç kez dudaklarını ısırdıktan sonra Kian sonunda sanki elinde değilmiş gibi başını salladı.
"... ... Öyle diyorsan anlıyorum. Ama ondan önce."
Yüzüm aydınlanmış bir halde ağzımı açtım. Kian gülümsedi ve elini uzattı.
"Bunu bir kenara bırak."
Sonra Alexis'in benimkini tutan elini çekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Efendisi Oldum
ChickLitRomanın ana karakteri Kian, 20 yıllık sefaletin ardından imparatorluğu karartır ve yok eder. Kötü adamın elinde ölecek bir figürana dönüştükten sonra Olivia, hayatta kalabilmek için Kian'ın yanlış yola gitmesini engellemesi gerektiğine karar verir. ...