[İmparatorluğu yok edecek bir büyücü, İmparatorluk takvimine göre Mart 1840'ta doğacak.]
Yirmi yıl önce İmparatoru ziyaret eden bir peygamber tarafından önceden bildirilmişti.
İmparator, kehanetin gerçekleşmesini engellemek için o yılın Mart ayında sihirli güçlerle doğan tüm bebekleri öldürdü.
Daha doğrusu hepsini öldürdüğüne inanıyordu. Ancak kehanette öngörülen çocuk hâlâ hayattaydı.
Mühürlü gücünü yeniden kazandığı anda dev bir ışık sütunu gece gökyüzünü ikiye böldü ve göz kamaştırıcı bir parıltı tüm alanı kapladı.
Atmosfer, kontrol edilemeyen, ezici gücün kusmasının ortasında sanki nefes alamıyormuş gibi titriyordu.
Az önce dünya, gücünü uyandıran bir adamın varlığından korkuyormuşçasına bir kez titredi.
Yol boyunca düzgünce sıra sıra dikilen ağaçların tamamı söküldü, taşlar kabaca kazıldı.
Yıkıcı bir mana girdabıydı, büyülü bir fırtınaydı; doğal bir felaketti.
Ve ortada Kian, Olivia'yı kollarında tutuyordu.
Büyülü güç sanki devasa bir banka patlamış gibi tüm vücudundan taştı ve tıkanan su bir anda dışarı aktı.
Kalbin tüm gücüyle kanı dolaştırdığı gibi, göğsün yakınında toplanan büyülü güç sinirlerine de yayıldı. Hücresel seviyeden yeniden inşa edilmek tuhaf bir duyguydu.
Kian neden birdenbire bu güce sahip olduğunu bilmiyordu.
Ama onun için artık bunun hiçbir önemi yoktu.
Akıl sağlığını bozan öfke hiç çözülmemişti. Var olan tek şey sönmeyen yanan ettir.
Kian yavaşça Olivia'yı indirdi, gözleri solgun bir yüzle kapalıydı.
Sonra siyah cübbeli büyücüye doğru bir adım attı.
***
Yıkıcı bir fırtına tüm bölgeyi kasıp kavurdu. Gücünün her zerresiyle buna karşı koymaya çalışan büyücü, hayret dolu bir inilti çıkardı.
Dünyayı parçalayacak gibi görünen devasa bir ışık sütununun ortaya çıkmasından kısa bir süre sonra başlatılan mana fırtınası. Yıkımın merkez üssünde 'o adam' vardı.
Şu ana kadar bir avuç manası olmayan bir köleydi. Ondan korkunç miktarda büyülü güç açığa çıkıyordu.
Bu gerçekten bir insanın sahip olabileceği sihirli güç mü?
'Bu nasıl oluyor... ... Bu çok saçma.'
Beyin, tam önünde gerçekleşen gerçekçi olmayan felaketi reddetmeye çalıştı.
Ancak sonsuza kadar büyülenemezdi. Şiddetli fırtına durmuştu ve ona sebep olan varlık hareket etmeye başlamış gibi görünüyordu.
Gümüş saçlı bir köle -daha doğrusu ona büyücü mü denmeli?- düşmanlıkla dolu gözlerini ona çevirdi.
Hiç umursamadan hayat ve sihri soluyordu. Mana o kadar yoğunlaşmıştı ki tüm vücudundan alevler gibi uçuşuyordu; sadece güce bakmak bile bunaltıcı ve eziciydi.
Büyücünün içgüdüsel tehlike alarmları onu sarstı. Şimdi bir tehditle karşı karşıya olan sırtından aşağı soğuk bir ter aktı.
Ama görevin başarısızlığı ölümdü. Geri çekilme seçeneği yoktu.
'Bunu burada bitirmelisin.'
Bu kölenin güçlerini nasıl uyandırdığına dair hiçbir fikri yoktu ama bununla nasıl başa çıkacağını bilmiyorsa bunun bir anlamı yoktu. Aslında büyüyü ona herhangi bir şekil vermeden atmosfere salmıyor mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Efendisi Oldum
ChickLitRomanın ana karakteri Kian, 20 yıllık sefaletin ardından imparatorluğu karartır ve yok eder. Kötü adamın elinde ölecek bir figürana dönüştükten sonra Olivia, hayatta kalabilmek için Kian'ın yanlış yola gitmesini engellemesi gerektiğine karar verir. ...