"Seni burada göreceğim hakkında hiçbir fikrim yoktu!" dedi bayan sevinç ve çaresizlik dolu bir sesle.
O kadar heyecanlanmıştı ki gözyaşlarını dökmek üzereydi.
Ancak Kian gözle görülür derecede karanlık görünüyordu.
Bencilce ve tek taraflı olarak yeniden bir araya gelmelerinin tadını çıkarırken, geç de olsa varlığımı fark etti ve sordu.
"Kian'ın yanındaki kişi yeni efendin mi?"
Benden yeni sahibi olarak bahsetmesinden kimliğini tahmin edebiliyordum.
Başımı salladığımda, o zarif bir gülümsemeyle söyledi.
"Ben Veronica Lawrence, Kian'ın eski sahibiyim. Kontes Lawrence lütfen."
Romanda Kian'ın efendisi olan soyluların hepsi berbat insanlardı. Bu yüzden onu gördüğüme sevinmedim.
Ancak kalbimi yutacak ve girişe karşılık verecek kadar bilgim vardı.
Kibarca söyledim. "Olivia Ashford."
Kont Lawrence'ın karısıydı. Neden başkente kadar geldiğini bilmiyorum ama Kian'la bu şekilde karşılaşmaya devam edemez.
Kontes bu kadınla ne yapacağını düşünürken şunu sordu:
Senden böyle bir iyilik istemenin kabalık olduğunu biliyorum ama bana biraz zaman ayırabilir misin? Bu benim için zorunludur..."
"········."
Yakınlarda sakin bir kafe var. Orada konuşabilir miyiz?"
Bir iki kelimeyle bitecek bir konu olmaması gibi bir nüans vardı.
Ayrıca başka bir yerde, saygın konukların ve soylu sosyetenin kulaklarının olduğu ünlü restorandan uzakta konuşmayı da önerdi.
Eminim konuşmamız pek hoş olmayacaktır. Ama eğer reddedersem bu küstah kadının tekrar ortaya çıkıp Kian'ı işaret edeceğinden emindim.
Bunu en başından kesmem gerekiyordu.
Onu dinledikten sonra onu ne pahasına olursa olsun Kian'dan uzak tutmaya karar verdim.
***
Kontes Lawrence bizi mütevazı ve sessiz bir kafeye götürdü.
Nedenini hemen öğrendim.
Kahvenin tadı şaşırtıcı derecede kötüydü.
En azından biri burada diğer müşterilerin dikkati dağılmadan rahatça konuşabiliyordu. Yer boştu.
Kontes açıkça, "Meşgul olduğunuzu bildiğim için asıl konuya geçeceğim" dedi.
"Kian'ı bana sat."
"......!"
Bayatlamış kahvemden bir yudum aldım ve neredeyse tükürecektim.
Beklenmedik bir şoktu. Şimdi ne diyor....?
Güçlü bir 'tık' sesiyle çay fincanını sakince yere koydum.
Daha sonra kibarca reddettiğimi ifade ettim.
"Üzgünüm hanımefendi ama Kian'ı satmaya hiç niyetim yok."
Ancak Kontes kolay kolay istifa etmedi. Konuşmayı inatla sürdürmeye çalıştı, benim istemediğim ve umursamadığım koşullarını itiraf etti.
"Kian'ı satmak asla benim isteğim değildi. Kocam onu benden uzaklaştırdı. Ama bir yıl önce kocam çatışma sırasında öldürüldü ve geç de olsa onu geri almak istediğimi düşündüm. Bugün başkente bir geziye geldim ve Kian'la tanıştım. Bu yüzden lütfen onu geri verin..." Kontes gözlerinde yaşlarla itirazda bulundu. (ahh iğrenç)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Efendisi Oldum
ChickLitRomanın ana karakteri Kian, 20 yıllık sefaletin ardından imparatorluğu karartır ve yok eder. Kötü adamın elinde ölecek bir figürana dönüştükten sonra Olivia, hayatta kalabilmek için Kian'ın yanlış yola gitmesini engellemesi gerektiğine karar verir. ...