Bölüm 19

128 14 0
                                    

Güneşli bir öğleden sonra, Dükalığın himayesindeki ünlü ressam Nicholas yanıma yaklaştı.

Nicholas'ın bana verdiği gizemli zarfı açtım.

Mektubun içeriğini kontrol ettikten sonra hafifçe kaşlarımı çattım.

"Bu da nedir böyle?"

"Gördüğünüz gibi bu bir davet."

"Hayır yani...... Kian neden böyle bir davet aldı?"

Davetiye, romancı Sir Arthur ve Kont tarafından gönderildi.

Mektupta Kian'ın beş gün içinde bir partide bulunması talep ediliyordu. İmparatorluğun her yerinden ünlü ve ünlü sanatçıların yer aldığı bir parti.

Oraya davet edilmenin yeni sanatçılar için büyük bir onur olduğunu duydum.

Kian aniden böyle bir toplantıya davet alır.......

Bunun Nicholas'la bir ilgisi olacağı açıktı.

Sanki bir açıklama istermiş gibi Nicholas'a baktım. Keskin çenesini okşayarak şunları söyledi:

"Kian benim ilham perim. Özel konuk olarak davet aldı."

İlham perisi bir sanatçının ortağı ve işbirlikçisi gibidir, dolayısıyla erişime hak kazanır.

Ben düşünürken Nicholas hemen önerdi.

"Çünkü sen buralarda olacaksın ve eğlenceli olacak, prenses de benimle gelmeli.

"Ben ne sanatçıyım, ne de ilham perisiyim?"

Nicholas kibirli bir tavırla söyledi.

"Merak etme. Bir prenses üzerinde yeterince etkim yok mu?"

"...... Zorlu çabalarınız için çok teşekkür ederim, 'zamanın dahi ressamı' Nicholas."

Nicholas benim alaycı ses tonumu görmezden gelerek centilmen bir tavırla eğildi.

"Aman. Aşırı dalkavukluğunuz karşısında hareketsiz kaldım ve bunaldım, prenses.

Onu kovma isteği duydum.

Duvar saatinin zili çaldı ve öğleden sonra 3'ü bildirdi; Nicholas'ın kıçına tekme atma dürtüm kesintiye uğradı ve unutuldu.

Saat 15.00, Kian'la çay saatiydi ve günlük rutinimin düzenli bir parçasıydı.

"...... Öyle oldu."

Siyah çayımı yudumlarken Kian'ın neden davet aldığını açıkladım.

"Gitmek istemiyorsan gitmek zorunda değilsin. Sanırım gitmektense dinlenmeyi tercih ederim."

Ben şikayet ederken Kian güldü.

Dedi ki:

"Davete cevap vermemenin kibarlık olmadığını düşündüm."

"Peki, gidiyor musun?"

"Gitmek isterdim ama... varlığımın toplantının kalitesini bozacağından endişeleniyorum."

"Bunun için endişelenmene gerek yok. Partiye katılmayı hak ediyorsun. Aksi takdirde Sör Arthur size en başta davetiye bile göndermezdi."

"Böylece?"

Destek ve cesaret verici sözler ekledim.

"Seninle gideceğim. Ve......."

Eğer bir şey olursa her zamanki gibi seni koruyacağım.

Bu duyguyu dile getirmek büyük cesaret gerektiriyordu ama ben Kian için utançtan ölmeye hazırdım.

Kian, az önce söylediğim utanç verici sözler yüzünden yüzümün alev alev yandığını görünce genişçe gülümsedi ve cevapladı:

Kötü Adamın Efendisi OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin