Bölüm 20

133 17 0
                                    

Açılan vagon kapısından çıktığımda, koyu kan kokusu burnuma geldi.

Dışarıda bir karışıklık vardı. Kan ve et. Buzdan bir mızrakla bıçaklanan ve kan göllerine düşen şövalyeler. Ölümün kapısında irkilirken feryat eden ağızlarından acı çığlıkları çıkıyordu.

Kırık ayın bir parçası sahneyi duygusuz bir ışıkla aydınlatıyordu.

Ölüm kokusunun tadı ağzınızda hissedilecek, gözeneklerinizde hissedilecek kadar güçlü titreştiği sakin orman yolu bir kabusa dönüşmüştü. Ancak katliam henüz bitmedi.

Hayatta kalan şövalyeler maskeli bir suikastçıyla savaşıyordu.

Şövalyelere tek başına bakan suikastçıya inanmayan gözlerle baktım.

Suikastçının hareketleri sıradan insan kategorisini aşıyordu.

Kılıcını çıplak gözle takip edilmesi zor bir hızda savurdu. Keskin dövülmüş bıçaklar acımasız çizgiler çiziyor, çığlık atıyor ve yay her çekildiğinde kan fışkırıyordu.

Bir, sonra iki eskort şövalyesi, yetenekleri ve güçleri arasındaki büyük uçurumu kapatmaya çalışırken mücadele ederken düştü.

Yolunuzu tıkayan aşırı büyümüş dalları keser gibi şövalyeleri kesen suikastçı giderek daha da yaklaştı.

Elbisemin eteğini tutan el titriyordu.

"Usta!"

Beni anlık sersemliğimden uyandıran, Kian'ın sesiydi.

Bana sarıldı ve çimenlere yuvarlandık.

Az önce durduğum yere bir buz sütunu düştü. Buz parçaları hassas cildi çizdi ve sıyırdı.

Başımı kaldırıp saldırganı aradım, yanağımda acı bir karıncalanma vardı.

Karanlıkta saklanan siyah cübbeli bir büyücü, öne doğru adım atarken görüş alanına girdi. Büyü avucunun içinde yoğunlaşıyordu ve keskin bir buz tabakası ortaya çıktı.

Kendini savunma kolyem! Aklım gök gürültüsü gibi bağırdı.

Büyücü buz mızrağını vurmak için uzandı. Kolyeyi almaya çalıştığım anda büyücü aniden çığlık attı.

"KKkaahhh!"

Uçup büyücünün sağ elini delen bir hançer.

Beni hedef alarak uçan buzdan mızrak ıskaladı ve yanıma tahta bir direk sapladı.

Gözlerim o hayat kurtaran hançerin kaynağına gitti. Sör Hans'tı. Maskeli suikastçıya karşı kılıcıyla kendini savunurken bağırdı.

"Bayan! Hemen kaçın!"

Bağırarak saldırıyor ve suikastçıya doğru koşuyor.

"Gitmek! Ben bununla ilgileneceğim ve seni takip edeceğim!"

Sör Hans arkasına bakmadı.

Dükalığın şövalyeleri arasında en yetenekli olanı oydu.

Yine de şansı olup olmadığından emin değildim.

Ama oyalanacak zaman yoktu. Bana verdiği zamanın boşa harcanmaması gerektiğini çok iyi biliyordum.

"Usta, devam edin!"

Kian bağırdı ve buzdan bir mızrakla vurulmasına rağmen hayatta kalan bir atı getirdi. Beni eyere oturttuktan sonra Kian da beni takip etti.

Biz hızla uzaklaşırken geceleyin kimsenin bulunmadığı orman yoluna vuran toynak sesleri duyuldu.

Kötü Adamın Efendisi OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin