Bölüm 22

118 13 0
                                    

Zaman durmuş gibiydi.

Olivia'nın iyice kapalı olan göz kapakları açıldı. Ona baktığında bir dalga depremi Kian'ın açık mavi gözlerini salladı. Onu çağıran sesi acı vericiydi.

"Usta......."

Onun öldüğünü düşünmüştü ama yaşıyordu. Kırılmak üzere olan bir dal gibi zayıf görünüyordu. Ama düzgün nefes alıyordu. Karşısındaki mucizevi manzaraya inanamadı.

Onun şaşkın ifadesini görünce hafifçe gülümsedi.

"Hayattasın......."

Sanki kelimeleri arasında bağlantı kurmak zormuş gibi nefesi zorlanıyordu. Bu görüntü Kian'ı buzlu su gibi etkiledi.

Bunun zamanı değil. Onu kurtarmalısın.

Göktaşı gibi düşen kayalar dondu ve şövalyelere çarpmadı. Kian yerde süzülüyordu ve ayaklarını hızla yere değdirdi.

Bu beklenmedik durumla karşı karşıya kalan şövalyelerin yüzleri utançla doluydu.

"......!"

Kir, taş ve kaya yığınları düştü. Bir kükremeyle birlikte kalın bir toz ve moloz perdesi yükseldi. Şiddetli bir rüzgar estiğinde, tanığın tahriş olmuş gözlerini karartan ve boyayan ezici kiri temizlemeye yardımcı oldu ve artık görüş yeniden sağlandığı için olay yerini incelediler.

Kian ve Olivia çoktan ortadan kaybolmuşlardı.

***

At sırtındaki şövalye kalabalığını ve aşağıda, ıslak boya gibi akan ve çarpık, yıkılmış ve yanmış toprağın trajik tablosunu izlerken, süzülmenin uyuşukluğu midemi bulandırdı. Uzayda sıkışan ve hızla yayılan, çoğalan bir deja vu gibi mükemmel bir his, bedenimin her yerine yayıldı.

Hareket ediyoruz ya da naklediyoruz - fizik kanunlarına meydan okuyoruz ve bunu yapmadığımı biliyordum - beni kollarında tutan adam öyleydi. Geç de olsa şunu fark ettim:

Kian'ın büyülü güçleri uyandı.

Kian bir büyücüydü.

Hem tanıdık hem de yabancı gelen bir yüze baktım. Kian'ın güzel yüzüne baktığımda içimde bir endişe düğümlendi. Sinirli bir sesle şöyle dedi:

"Usta, orada kalın; yakında orada olacağız."

Beni kurtarmaya çalıştığını biliyordum. Bayılma ya da bayılma hissi -hangisi olduğunu bilmiyordum- içimi kaplarken inledim.

"...... Ah-"

Bir kez daha uzay bozuldu ve çarpık manzara yavaş yavaş odak noktasına geldi.

Önünde Ashford Dükü'nün görkemli malikanesi ortaya çıktı.

Kan ve kir içinde görünen Kian ve ben, bir zamanlar sessiz olan malikanenin önünde bir kargaşayla altüst olduk.

"Kayıp! Ne oldu?"

Düşünceli uşak koşarak dışarı çıktı. Bir hizmetçi şifacıyı çağırmak için koşarken uyuyan çalışanlar titreyerek uyandılar.

Belki de çok fazla kan kaybettiğim için etraftaki kargaşa giderek daha da uzaklaşıyordu. Sonunda sadece başımın üstünde duyulan yumuşak, alçak ses kulaklarımda kaldı.

Artık her şey güzel olacak hocam.

Bu sözlerle rahatladığım için mi? Tuttuğum bilinç dizisinin hızla karanlığa kaymasına izin verdim.

***

Kian, baygın bir Olivia'yı malikaneye taşırken şöyle düşündü:

Ölmeyecek. Hayır, aksini düşünmemelisin bile. Hayır, bunu hiç düşünemezsin.

Kötü Adamın Efendisi OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin