Bölüm 47

94 9 0
                                    

Yetimhanenin önünde Alexis'ten ayrıldım ve Kian'ın ulaşım büyüsüyle anında malikaneye vardım.

"Teşekkür ederim Kian. Bugün çok çalıştın ve çok yardımcı oldun. Şanslıyım."

"Bugün çok meşguldün, iyi dinlen."

Kian gözleri bana gülümserken şunları söyledi. Yavaşça gözlerini indirdi ve ekledi, "Lütfen bir dahaki gidişinizde beni de alın."

Kian çocuklara çok bağlı olmalı.

Dolu dolu bir gün olduğu için yorulmuştum.

Kian'a veda ettim ve sonra malikaneye girmek için döndüm.

"Olivia, bekle bir dakika."

Kian beni yakaladı.

Bana ulaşan Kian yoğun bir şekilde bana bakıyordu. Saçımı kulağımın arkasına sıkıştırırken konuştu.

"Küpeni kaybettin."

"Ha...?"

Aceleyle sol kulak memesine dokunduğumda boş olduğunu hissettim. Göğsümü bir hayal kırıklığı ve sıkıntı duygusu kapladı.

Çocuklara ekmek dağıtırken sanırım her iki küpeyi de takıyordum.

"Onu yetimhaneye mi düşürdüm?"

Küpeler babamın 20. doğum günüm hediyesiydi.

O çekingen, ağzı sıkı bir babaydı, bu yüzden bu düşünceli hediye beni çok etkiledi. Uşak Albert gizlice bana babasının hediye olarak ne seçeceği konusunda zorlandığını ve strese girdiğini söyledi.

'Bu yüzden bu küpeler benim için daha değerli...'

Kalbimin kırıldığını hissettim, Kian beni teselli etmeye çalıştı.

"Hadi gidip arayalım."

Yarına kadar beklemek istemedim, bu yüzden başımı salladım.

Kian'la birlikte yetimhaneye ışınlandım.

Eğer seçilen çocuklardan biri küpeyi bulduysa büyük ihtimalle müdürün ofisine getirilmişti.

Bu yüzden doğrudan müdürün ofisine gittim ama kapı sıkıca kapatılmıştı.

Bunun yerine yan odada yazı yazan genç bir öğretmenle tanıştım.

"Aman. Siz ikinizi buraya getiren nedir?"

Neden geri döndüğümüzü merak etti. Kısaca tüm hikayeyi anlattım.

Genç öğretmen aklına bir şey gelip gelmediğini görmek için "Ah" diyerek hafif bir ses çıkardı.

"Bir düşününce, Evan daha önce bir şeyler aldığını söyledi. Ne olduğunu kontrol edecek vaktim yoktu, hemen yönetmene götürmesini söyledim."

Evan, bugün yetimhanede tanıdığım birçok çocuktan biri olan, dişleri sallanan, neşeli bir izlenime sahip bir çocuk. Onu hatırladım, böylece onu tanıyabildim.

"Evan şu anda nerede?"

"Müdüre gittikten sonra muhtemelen kütüphanededir."

Kütüphanenin binanın birinci katında olduğunu söyledi.

Kian ve ben doğruca oraya gittik. Ve orada beklenmedik bir engelle karşılaştım.

"Ne olduğunu bilmiyorum ama lütfen geri dönün."

Arşiv odasının girişini iki şövalye koruyordu.

Tamamen tuhaftı. Kütüphanede yasaklı kitaplar ya da gizli belgeler olduğunu hayal edemiyordum ama inanılmaz bir şekilde girişi koruyan şövalyeler vardı.

Kötü Adamın Efendisi OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin