Bölüm 28

118 11 1
                                    

"Kian, özgürleştiğin için tebrikler!"

Kaliteli içkilerin sergilendiği bar masasının önünde Nicholas bardağı kaldırdı.

Buzun cama çarparak neşeli bir ses çıkardığını duydu.

Kian, Nicholas'la hafif bir içki içtikten sonra boğazını ıslattı. Tuhaf bir şekilde susamıştı ve hemen bardağını boşalttı.

Nicholas boş bardağını doldururken Kian'ı tebrik etti.

"Bir düşününce kutlanacak tek bir şey bile yok. Bir büyücü oldun; en yüksek rütbeye sahip bir büyücü!

Kian parlak kehribar rengindeki likörü yudumladı.

"Bu o kadar önemli bir şey mi?"

"Ne demek istiyorsun? İnsanlar seni kendi taraflarına çekmek için sıraya girmediler mi?"

Nicholas Kian'a doğru eğildi ve sordu:

"Peki, bunu düşündün mü?"

Çok sayıda keşif teklifi. Neyi seçeceğini düşünmediğinden değil.

'Değerlendirilecekler' listesinden çıkardığı ilk şey diğer ülkelerden gelen tekliflerdi.

Olivia'dan çok uzakta olan tüm yerler otomatik olarak değerlendirme dışı bırakıldı.

Bundan sonra geriye kalan tek teklif İmparatorluktan gelen tekliflerdi.

Ama hiçbiri onu çekmedi.

'En çok Olivia'nın eskortu olmayı istiyorum.'

Ancak teklif zaten reddedilmişti.

Nicholas, Kian'ın cevap vermeden içtiğini ima etti.

"Sorunlusun, değil mi?"

Kian, loş bir ışık altında içki içerken kendi hikayelerine dalmış insanlara baktı ve şunu itiraf etti:

"Dürüst olmak gerekirse evet."

Gitmek istediği bir yerin olmaması da endişe vericiydi.

Nicholas sigarasını derin derin içine çekti.

Dumanı tüttürerek söyledi.

"Dikkatli olmak iyidir ama arzularınızda çok karmaşık bir şey yoktur. Gerçekten ne istediğini bilmek basit bir iştir."

Gerçekten ne istiyorsun?

Kian, Nicholas'ın sözlerine kulak asmadı.

İstediği sadece iki şey vardı. Biri, hayatını köle olarak yaşamasına sebep olan kötülüğü bulup intikamını almaktır. Diğeri ise Olivia'nın yanında olacaktı.

"Affedersiniz, buraya oturabilir miyim?"

Düşüncelere dalmış olan Kian aniden bir varlığın varlığını hissetti.

Kadife elbiseli, sarışın, genç bir kadındı. Dudaklarında büyüleyici bir gülümsemeyle göz alıcı ve muhteşem bir görünüme sahipti.

Dedi ki:

"Eğer vaktin varsa neden birlikte bir içki içmiyoruz?"

Kian onun sözlerinin altında yatan anlamı anladı ve kibarca reddettiğini ifade etti.

"Üzgünüm, henüz gelmemiş başka bir partiyi bekliyorum."

"Gerçekten mi? O zaman diğer kişi buraya gelene kadar sorun yok."

Kian saate baktı. Sonra gülümsedi ve şöyle dedi:

"Yakında burada olacaklar."

Bu bir örtmeceydi. Sonunda kadın pişmanlık dolu bir ifadeyle arkasına döndü.

Kötü Adamın Efendisi OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin