Bölüm 6

152 18 0
                                    

Zayıf noktasını dürttüğümde utanmış yüzünü görmek komikti.

"Ne demek istiyorsun? Hiçbir sorun yok; gemilerimiz Doğu'dan mal taşıyan gemilere varır varmaz yine karaya çıkacağız."

"Eh, eğer Doğu'dan İmparatorluğa gelmek istiyorsanız Kent Boğazı'ndan geçmek zorundasınız ve yılın bu zamanlarında Kraken genellikle Kent Boğazı'nda görünür. Sakın bana o kadar temel düzeyde sağduyunun bile olmadığını söyleme?"

"...."

Rachel'ın yüzü solgunlaştı.

Mümkün değil. Aptal olduklarını biliyordum ama bu derece olduğunu gerçekten düşünmemiştim.

dedim kahkahalarımı bastırarak.

"Bu bizim için önemli değil çünkü biz ticaret işinde değiliz ama aileniz için bu büyük bir darbe olacak."

Özür diliyor ve endişeli gibi davrandım. Rachel'ın yüzü daha da buruştu.

Çirkin ve çarpıktı.

Uygun bir karşılık bulmakta zorlanan Rachel sonunda bağırdı.

"Önemli değil! Çünkü Prens benimle ilgileniyor, ailemle değil! Baloda kaç kez onunla dans etmemi istediğini biliyor musun?"

Rachel'ın görünüşünün o kadar güzel olduğu ve Veliaht Prens'in ilgi gösterdiği bir gerçekti. Bu yüzden Prens'in kendisine evlenme teklif edeceğini düşünüyordu.

Onu soğuk gerçeklik konusunda aydınlatmaya karar verdim.

"Majesteleri güçlü ve varlıklı bir ailenin kızının taht teklifini desteklemesini istiyor. Ama senin ailen onun gözünde yeterli olur mu bilmiyorum" dedim kocaman bir gülümsemeyle. "Majestelerinin sizi nişanlısı olarak almaya niyeti yok zaten. O halde neden şimdi vazgeçmiyorsun?"

Rachel'ın gözleri öfkeyle yanıyordu ve elbisenin eteğindeki elleri şiddetle titriyordu.

Ama umurumda değildi. Eğer önce bir kaplanı kışkırtacaksanız sonuçlarına katlanmaya hazır olmanız gerekiyordu.

"Söyleyecek bir şeyin yoksa ilk ben giderim."

Bu çocukça alışverişe bir son vermeye karar verdim. Oturma odasındaki kanepeden kalktım.

"Nereye gidiyorsun? Konuşmayı bitirmedim!" diye bağırdı Rachel vahşice.

"Dediğim gibi meşgulüm. Bir işiniz varsa önce bir arama kartı gönderin ve resmi bir toplantı isteyin."

"HAYIR. Bir dahaki sefere benimle buluşmazsan ne yapmalıyım?" (Ne oldu chica hiç sınırlar diye bir şey duydun mu???)

Rachel huysuz bir çocuktu.

Bu olgunlaşmamış kıza dışarı kadar eşlik etmeleri için şövalyeleri çağırdıktan hemen sonra birisi kapıyı çaldı.

"Böldüğüm için özür dilerim hanımlar."

İçeri girmesine izin verilir verilmez yüzünü gösteren uşak Albert'ti. Araya girme özgürlüğünü kullanması önemli bir şeyin olduğu anlamına geliyordu.

"Sorun nedir Albert?"

"Dük sizin varlığınızı talep ediyor."

"Babacığım?"

Prens Ashford iki yıl önce ani bir felç geçirdi ve düklüğün başkanlığından çekildi.

Sağlığının düzelmeyeceğini biliyordu ve beni Dük vekili olarak atadı.

O günden sonra Dük'ün onayını gerektiren belgeler elime ulaştı.

Neyse ki Olivia gençliğinden beri onun halefi olarak eğitilmişti. Onun bilgisinin kullanılması uygulamamı engellemedi.

Kötü Adamın Efendisi OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin