Suikast girişiminin arkasında olduğundan şüphelendiğim birkaç kişi vardı.
Bunlar arasında aklıma ilk gelen James Amca oldu.
Babamın tek canı ve kanı olan ben gittiğimde, muhtemelen James Amca bu unvanın varisi olacak.
Tek başına bu bile hırslı amcamı bana suikast düzenlemeye motive etmeye yetti.
Ayrıca tekstil fabrikası grevinde işçilerin yanında yer aldım.
Kindar amcam bana zarar vermeye karar vermiş olabilir.
Unvanı almak için aklıma birkaç akraba daha geldi ama bu sadece şüpheydi.
"Şüphelerim var ama kanıtım yok. Sör Hans uyanırsa ona suikastçıları sorabilirim ama......."
Cümlemin sonunu bulanıklaştırdım. Sonuçta bu, şimdilik hiçbir ipucunun olmadığı anlamına geliyordu.
"Öncelikle Lord Hans'ın uyanmasını beklerken kanıtları toplayalım."
"Evet."
Babamın sözleri karşısında başımı salladım.
Peşimde kimin olduğunu bilmiyorum ama suçluyu bulacağım ve ona bunu ödeteceğim.
Fedakarlık yapanları onurlandırmak için yapabileceğim en iyi şey bu.......
"Bu arada Olivia. Bunu görmek ister misin?"
Babam cebinden bir mektup çıkardı.
"Sen uyurken İmparatorluk Sarayı'ndan bir adam geldi."
Babamın bana verdiği zarfı açıp mektubu çıkardığımda göndereni ilk tespit eden ben oldum.
Aaron Tobias, İmparatorluk Büyücülerinin Başı.
Mektubu yavaş yavaş okudum.
"......."
Kian'ın mümkün olan en kısa sürede İmparatorluk Sarayı'ndaki büyülü güç izleme istasyonunu ziyaret etmesi talep edildi.
Mektubu bırakıp okumayı bitirdiğimde babam şöyle dedi:
"Kian manasını geri kazandığında, onu teşhis etmek için İmparatorluk Şövalyeleri gönderildi."
Bayılmadan önce gördüğüm gardiyanlar bayılmıştı. Bunu İmparatora bildirdiler mi?
Sonra ne olduğunu anladım.
İmparatorlukta bir sihirbaz olarak doğduysanız mananızı ölçmek için İmparatorluk Sarayını ziyaret etmelisiniz.
Yani sadece büyücülere uygulanan doğum kaydına benzer.
Kian'ın büyücü olduğunu bilen İmparator, gelenek gereği bir adam gönderdi.
Eğer Kian 20 yıl önce kehanetin büyücüsü olduğunu bilmiyorsa bu mantıklıydı.
"İmparatorluk Sarayı'na gittin mi?"
Sorduğumda Kian hafifçe başını sallayarak cevap verdi.
"Ustamın izni olmadan kendi kararımı veremem."
Bir büyücü olarak uyanmasına ve bana hâlâ usta demesine rağmen.
Artık muazzam bir güce sahip olduğuna ve kendini koruyabildiğine göre benim onun efendisi olmam için hiçbir neden yoktu.
Kian'a haber vermem gerektiğini düşündüm.
Ama ondan önce.
'Sanırım önce bu sorunu çözmemiz gerekiyor.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Adamın Efendisi Oldum
Literatura FemininaRomanın ana karakteri Kian, 20 yıllık sefaletin ardından imparatorluğu karartır ve yok eder. Kötü adamın elinde ölecek bir figürana dönüştükten sonra Olivia, hayatta kalabilmek için Kian'ın yanlış yola gitmesini engellemesi gerektiğine karar verir. ...