Bölüm 18

126 17 0
                                    

Anna hayatını riske atar ve Kian'la birlikte malikaneden kaçar. İmparatorluğu terk edip uzak bir yerde yeni bir hayat yaşamaya çalışıyorlar ama.......

Ulaşılamayan bir hayalle biter. Arşidük onları yakalar.

Eşyalarını çalmaya çalıştığı için öfkeli olan Arşidük, Kian'ın gözleri önünde Anna'ya korkunç bir şekilde işkence yapar.

Kian'ın kalbi paramparça oldu çünkü Anna'nın acı içinde ölmesini izlemek zorunda kaldı.

Büyük Dük, Kian'ı planlandığı gibi doldurmaya çalışıyor ve Kian, Anna'ya boş gözlerle bakıyor ve kalbinin yavaşça durduğunu hissediyor.

Sevdiği kişiyi kurtaramayan çaresiz halinden nefret ediyor, Anna'nın ölmesine neden olduğu için büyük bir suçluluk hissediyor. Ve onu vahşice öldüren Büyük Dük'e karşı büyük bir nefret.

Tüm bu şiddetli, yoğun duygular kaotik bir girdap içinde döner ve Kian'ı yutar.

Manasındaki mühür kırılır ve sihirli güçleri uyanır.

Yeni güçlenen Kian, Arşidük'ü bir böcek gibi öldürür ve düşen Anna'ya yaklaşır.

Kian nefesinin kesildiğini bilse de onun yanından ayrılamaz.

Bu kadar düşünürken birden düşüncelerimden uyandım.

Bir tren tiz bir düdük sesiyle perona doğru geliyordu.

Ayrılma zamanının geldiğini anlayan Anna başını eğerek şunları söyledi:

"Güle güle Prenses."

Artık Anna orijinalinden farklı bir hayat yaşayacaktır.

Kian'ı öldürmeye ve doldurmaya çalışan Arşidük Balthazar'ın yerine Kian'ın efendisi oldum.

Yine de bir şekilde gözüme çarptı ve sanki kader hâlâ onun üzerine basıyor gibiydi.

Anna'nın elleri patlamış kabarcıklardan dolayı sertleşmişti, kıyafetleri yıpranmış ve yıpranmıştı.

O, bağımsız olarak iyi yaşayabilecek cesur bir kadın ama biliyorsun ki benim çok param var. Peki ona biraz yardım etsem sorun olmaz mı?

Rayları kesen trenin sesi yaklaştı ve bana meraklı gözlerle bakan Anna'nın dönmeye çalışan kolunu yakaladım. Tereddüt ettim ve sonra ağzımı açtım:

"Hanım. Anna, benimle gelmek ister misin?

Trenin takırtıları ve çığlık atan çıtırtıları yaklaştı.

Tren rayda durdu ve yolcular trene binmek için sıraya girmeye başladı.

"Seninle gel...... seninle gitmemi mi istiyorsun?"

Anna şaşkın bir bakışla sordu.

Başımı sallayarak onayladım ve açıkladım:

"Isabella'nın Gardırobunda stajyer terzi açığı var. Usta Isabella'nın rehberliğinde öğrenmene yardım edeceğim."

Orijinal çalışmada Anna tasarımcı olmayı hayal ediyordu. Kadınlar için alışılagelmiş, pratik olmayan ya da özensiz elbiseler yerine rahat ve pratik kıyafetler yapmak istiyordu.

Rüya hiçbir zaman gerçekleşmedi ama bu sefer farklı olacak.

"Tasarımcı olmak senin hayalin değil mi?"

Anna, yüksek sesle konuşmaya bile cesaret edemediği içsel duygularını ve dileklerini açığa çıkardığımda oldukça utanmış görünüyordu.

Kötü Adamın Efendisi OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin