Bölüm 34

91 11 0
                                    

İkinci prens Aleksis'in dönüşü anısına düzenlenen ziyafetin düzenlendiği salon rengarenk ışıklarla aydınlatıldı.

Ziyafetin ana karakteri Alexis henüz gelmemişti. Bu arada soylular toplanıp birbirleriyle konuşuyorlardı.

Geçen gün çay partisine davet ettiğim hanımlarla şarap içtim.

Kont Campbell'ın kızı Bayan Rose bardağını eğerek kaşlarını çattı.

"Ben de Sör Kian'ın geleceğini düşünmüştüm. Bu bir utanç."

"Doğruyu biliyorum? Merhaba demek için iyi bir fırsat olacağını düşündüm.

Kian'ın görevi nedeniyle geciktiğini duydum.

'Güvende olduğu sürece gelmemesi sorun değil.'

Elbette hiçbir sayıda canavar Kian'la rekabet edemezdi. Aksine, karşılaştığı canavarların iyiliği için dua etmek doğru olabilir.

2. prensin ortaya çıkmasını bekledim ve kadınlarla konuşmaya ve onları dinlemeye devam ettim.

Ağzım sıkılmasın diye tatlı bir tatlı almayı unutmadım.

Tatlı kremanın ağzınızda eridiği andı.

Baş spikerin yüksek sesi duyuldu.

"Majesteleri Prens Alexis içeri giriyor!"

Herkes hareket etmeyi bırakıp sesin geldiği yöne baktı.

Kraliyet ailesine adanan kapı açıldı ve bir adam içeri girdi.

Uzun boylu, siyah saçlı bir adamdı. Göğsünün yakınına imparatorluk arması işlenmiş lacivert bir elbise giyiyordu. Uzaktan bile iyi eğitimli bir vücuda sahip olduğu anlaşılıyordu.

İnsanların heyecanla uğultularını duydum.

"Bu......."

"Ah, duyduğumdan çok daha güzel."

"Kuzeydeydi..."

"- iblislerin girişini sayısız kez engelliyor."

İkinci prens yoğun bir bakışla merdivenlerden indi.

Ama yüzü bir şekilde tanıdıktı.

Siyah saçları ve canavarca altın rengi gözleri. İyi dövülmüş bir bıçak gibi keskin gözler.

'O adam.......'

O yüzü nerede gördüğümü hatırladım.

Çantamı yankesiciden geri alan adam.

'Bu adam ikinci prens Alexis miydi?'

Başkalarına tereddüt etmeden emir verebilecek bir asilzade olacağını tahmin etmiştim ama onun bir prens olduğunu tahmin edemezdim.

On yıl önce imparator, ikinci prensini sapkınlık suçlamasıyla imparatorluğun iblislerin istila ettiği kuzey kısmına gönderdi.

İnsanlar imparatorun kendi oğlunu ölüme gönderdiğini duyunca ürperdiler.

Herkes henüz on iki yaşında olan prensin ömrünün fazla uzun olmayacağını düşünüyordu.

Ama Alexis hayatta kaldı.

Belki imparator bile tahmin edemedi. Belki Alexis'in kendisi de bilmiyordu.

Kılıç ustalığında dahiyane bir yeteneğe sahip olduğunu.

Kılıcı cankurtaran halatı olarak tutan 2. Prens, varlığından hiç haberdar olmadığı yetenekler geliştirdi.

Kılıç Ustası statüsüne ulaşarak kuzey kısmını savundu ve bir dizi katkılarda bulundu.

Kötü Adamın Efendisi OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin