Bölüm 2

196 21 0
                                    

Gecenin sokaklarında bir araba geçiyordu. Uzun zamandır aradığım romanın kahramanı Kian karşımda oturuyordu.

Yüzyılın dahi büyücüsü ve imparatorluğu yok edecek adam. Ve orijinal hikayede Olivia'yı vahşice öldüren kişi.

Kendimi resmen Kian'la tanıştırdım.

"Ben senin yeni sahibinim, Olivia Ashford. Ashford Dük hanedanının prensesi ve hasta babam adına Dük'ü temsil ediyor. Lütfen bundan sonra bana iyi bakın."

Kian iki elini de düzgünce dizlerine yerleştirerek kibarca konuştu. "Ben Kian'ım. Bundan sonra sana sadakatle hizmet edeceğim."

Bu, nazik ve teslimiyetçi bir tavırdı. Kararmadan önce hoş biri olduğu söyleniyordu, bu yüzden muhtemelen oyunculuk yapmıyordu.

Ama aldanmayın. Orijinal eserde kötülüğe dönüşen Kian gerçekten acımasızdı. İmparatorluktan nefret ederek imparatorluk ailesini ve tüm yüksek rütbeli haneleri tamamen yok etti. Bir dereceye kadar başkentte tek bir soylu bile görülmedi. Yani kaçmak hiçbir zaman bir seçenek olmadı.

Onun yerine tatlı bir usta olup onu evcilleştirmek çok daha iyi. Öncelikle Kian'a karşı cömert olmalıyım. Şu ana kadar tanıştığınız berbat sözde soylu sahiplerden farklı olduğumu size göstermem gerekiyor. Düşünmeye devam ederken bir araba geniş bahçeyi geçip konağın önünde durdu.

Dönüşümü bekleyen köşkün hizmetkarları, "Tekrar hoş geldiniz hanımım" diyerek teker teker eğildiler.

Kian arabadan indikten sonra hizmetçiler meraklı gözlerle beni takip ediyorlardı. Kian'ın güzel görünümünü ve dar kıyafetlerini görünce konuşmaya başladılar.

"Bu, bugünden itibaren bu evin yeni üyesi olan Kian. Kibar ol. Köle olduğu için ona saygısızlık eden hiç kimseyi affetmeyeceğim."

Kian'ın kimliğini öğrenen hizmetçilerin yüzlerinde puslu bir ışık parladı. Bir anda köleleri getirip onlardan nazik olmalarını istemenin kafa karıştırıcı olduğundan eminim.

Ancak işverenlerini sorgulayacak konumda değillerdi, bu yüzden protesto etmek yerine şöyle dediler: "Evet, bayan."

Kian beni takip etti. Uşak bizi özel banyolu geniş ve antika bir odaya götürdü.

"O halde lütfen dinlenin," dedi Albert, odada sadece Kian ve ben kalmıştık.

Talimatlarımı bekleyerek birkaç adım ötedeki Kian'ın yüzüne baktım. Uzun, narin kirpiklerinin altındaki sıcaklık, suya yansıyan gökyüzü kadar berraktı ve yüz hatları zarifti.

Hiçbir şey uygulanmamasına rağmen burun düzdü ve dudaklar canlı kırmızıydı. Ve derisi beyaz yeşim taşı kadar beyaz ve pürüzsüzdü.

Tahmin edildiği gibi muhteşem bir yüzü var. Orijinal versiyonda bu ihtişam Kian'a da büyük bir kargaşa yaşattı.

Bir köle olarak olağanüstü görünümü bir lütuf değil, bir lanetti.

Kian'ın sağ omzundaki yanık izleri bu yüzden oluştu.

Hayatım buna bağlı olduğundan, romana uyup uymadığını yalnızca bir kez kontrol etmem gerektiğini düşünerek ağzımı dikkatlice açtım.

"Kian, elbiseyi biraz indirebilir misin?"

İsteğim üzerine bir anlık tereddüt ettikten sonra elbisesini indirdi. Yara izini tespit etmek için ona bir adım daha yaklaştığım andı. Kian elbiseyi tutan elini bıraktı ve yavaşça önümde diz çöktü.

Eğildi. Elbise yavaşça kayarak beyaz eti ortaya çıkardı. İtaatkar bir köpek gibi önümde eğilirken gözlerini indirdi. Ani hareketinden dolayı oldukça utanmıştım.

"Ne, ne yapıyorsun?"

Kean merakla bana bakarak, "Geceleri sana hizmet etmem için beni satın almadın mı?" dedi.

Sakin sesi kalbimi deldi. Yara izini kontrol etme davranışımın bir yanlış anlaşılmaya yol açacağını bilmiyordum.

Aceleyle dedim, Kian'ı aceleyle kaldırarak.

"Seni buraya bunun için getirmedim."

"O zaman neden...."

"....."

Senin ana karakter olduğundan emin olmaya çalışıyordum ama gerçeği söyleyemedim bu yüzden onun kıyafetlerini aldım. Kian'a dedim ve ona elbiseyi giydirdim.

"Bu evde sadece iyi beslenmeniz, iyi dinlenmeniz ve rahatlamanız gerekiyor. Senden tek isteğim bu."

Kian ne söylediğimi anlamıyor gibi görünüyordu ama belki de köle olduğu için cevap vermedi.

daha fazla fiyata satıldı.]

Kian arabaya binmeden önce birisi deklanşöre hızla basmış olmalı.

Makaleyi okumaya devam ettim.

[Dün gece güzel bir köle genç adam XX Opera Tiyatrosu'nda 100 milyar galon karşılığında açık artırmaya çıkarıldı. Kazanan teklif sahibinin Daebu-ho ailesinden Leydi O olduğu tahmin ediliyor. Bayan O'nun bana başvuracağından emindi.

Gizli müzayedede katılımcının kimliğini korumak için maske takılır.

Peki gazeteciler nasıl insanlardır? Kimseyi bir kepçe için ayırmıyorlar.

Beni gizlice takip ederek yakalayabilirdin. Gazetenin başlığını okudum. Günah Günlük Dedikodu.

Kelimenin tam anlamıyla dedikodu konusunda uzmanlaşmış bir gazetedir. Kışkırtıcı makalelere susamış olan halk, bunları can sıkıntısından okuyor ve istikrarlı bir satış sirkülasyonu kaydediyordu. Büyük gazetelerle karşılaştırıldığında etkisi minimum düzeydedir ancak göz ardı edilemeyecek kadar fazladır. Uşak dolaylı olarak sordu.

"Ne yapacağız hanımefendi?"

''Hafif konuşmanın bedelini ödemek zorunda kalacaklar.''

Zaten onlar dedikodu muhabiri. Onlar büyük bir görev duygusuna sahip profesyoneller değiller ve orta derecede bir tehditte bulunurlarsa ağızlarını kapalı tutmak zor değil.

''Çok sert yapmayın, onlara hafif bir dokunuş verin.''

"Harekete geçeceğim" dedi Albert son derece sadık bir bakışla.

Bana sadık çünkü önsezili rüyalar gördüğüme inanıyor.

Bu bedene sahip olur olmaz para kazanmak için orijinal zaman çizelgesinden bildiğim bilgileri kullandım.

Şey... Geleceği söyleyebilmek hedeften çok uzak değildi. Açıklamak istesem bile yapamam, bu yüzden onu kendi haline bırakacağım.

Tam bu düşünceyle gazeteyi katlamak üzereydim ki ön sayfada Kian'ın resmini gördüm.

Resimde Kian, müzayedede satıldığında giydiği kıyafetlerin aynısını giyiyordu.

"Şimdi görüyorum ki Kian'ın giyecek hiçbir şeyi yok."

Bu konakta genç erkek aristokrat yoktur. Ama ona hizmetçi kıyafetleri giydirmek istemedim.

Kendimi çalışma odasındaki sandalyeden kaldırdım ve kahyaya dedim ki.

"Alışverişe gitmem lazım."

Sadık uşak hemen cevap verdi.

"Sana arabayı hazırlamanı söyleyeceğim."

"Evet, bunu benim için yap."

"Kian'a İyi Bak Ki O Uyandığında Ben Yaşayayım" misyonundaki ilk görevim belirlendi. 

Kötü Adamın Efendisi OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin