Okulun bahçesine geldiğinde elinde olmadan küçük bir ıslık çaldın, burası beklediğinden de büyük bir liseydi.
"Oha anasını s..."
Hem bahçesi hemde okulun kendisi oldukça büyük ve genişti. Umarım burada kaybolmazdın.
Sanırım şuan zil çalmıştı çünkü herkes dışarıdaydı. Etrafdakilere göz gezdirdin.
Biraz ilerideki çardakta oturan 4 kişilik kız grubu dikkatini çekmişti.
Telefon serbest olmalıydı ki hepsinin elinde telefonları vardı. Türkiye'de topluyorlar bı bok oluyormuş gibi...
Giyinişleri biraz pick me kızları andırıyordu.
Bir dakika şu sağdaki kız kurbağa tacı mı takıyor?
Ah, cidden mi...
Umarım okuldaki tüm kızlar böyle değildir diye geçirdin içinden.
Yüzlerine resmen filli boya sürmüşlerdi. Iyy...
Onları es geçip merdivenlere yöneldin. Nihayet müdürün odasına ulaşmıştın ama canın çıkmıştı.
Kapıyı tıklatıp içeri girdin. Zaten bir telefon konuşması yapmıştın.
"Gel kızım, sen okula yeni gelecek öğrencisin değil mi?"
Kapıyı kapatıp başını salladın, "Evet efendim."
Müdür kel, topallacık bir adamdı ama sert durmuyordu, tersine oldukça şirindi bence.
"Buraya Türkiye'den geldin değil mi?" Tekrar olumlu anlamda başını salladın,
"Okulumuzda çok fazla öğrenci var ama sen ilk yabancı öğrencimiz olacaksın."
Olacaksın mı?
Beni okula alacak!
"Öğrencilerin bazıları biraz... Ergen olabiliyor kızım. Ara ara zorbalık hakkında şikayetler alabiliyoruz. Senin bunları yaşamaman için elimden geleni öğretmenlerin ile yapacağız. Merak etme, ülkenden ayrı olduğunu hissettirmeyiz."
Vay, bu müdür biraz fazla mı tatlıydı yoksa sen Türkiye'deki sert müdürlere alıştığın için mi sana öyle geliyordu?
"Çok teşekkür ederim efendim, o konudan eminim."
" Bugünki okul saati neredeyse bitmek üzere. Ben sana tüm bilgilerin olduğu bir kağıt vereceğim, şimdi kaydını yapalım. Yarından itibaren gelmeye başlarsın olur mu?"
Gülümseyerek heyecanla başını salladın.
"Adın Yn değil mi?"
"Evet."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI / TOM KAULITZ
Teen FictionKendini beğenmişin teki! Sana ölüp biten kızların amına koyayım Kaulitz!