Yemin ederim bilerek yapıyor...
'' Hayır ya kabul etmiyorum!'' diye sinirle çıkışıp yardım istermişcesine hocaya baktın. Hoca omuz silkerek dudaklarını büzdü,
''Üzgünüm Yn ama o lider, kimi seçerse o olmak zorunda. Bu hep böyle yani olmaya mecbursun.'' hay senin gibi hocanın da kuralın da...
Bella senin haline gülse mi ağlasa mı diye karar verirken sen sabır çekmekle meşguldün. Bu sırada Tom'un sesi seni kendine getirdi,
'' Ee yardımcım, yanıma gelsene?''
Allah'ım sen bana sabır eyle ya rabbim...
İçinden birlidiğin küfürler dahil yeni küfürler üretip küfür hazneni doldururken yanına geçtin. Sana rahat yoktu anlaşılan. Hayır ne diye sana takmıştı şimdi?
''Tamam çocuklar, ben şimdi futbol ve basketbolun liderlerini ve yardımcılarını ayarlarken siz ısınmanıza bakın, ben gelince alıştırmalara başlarız.''
Hoca diğer grupların yanına gittiğinde Bella ilerideki top dolu kutuyu getirdi. Herkes ikişerli olup birer top aldığında hepsi hemen sonra Tom'a döndü,
''Lider şimdi ne yapalım?''
''Tom şimdi ne yapacağız?''
''Tom nasıl ısınalım?''
E her boku buna soracaklarsa o zaman ben neden yardımcı oldum?
'' Her zamanki gibi ısının. Bitirince kendi aranızda oynayın bir kaç tur, hoca gelene kadar.'' dedi Tom ve bunun üzerine herkes dediğini yapmak için yerlerine geçti.
''Yn biz seninle olalım.'' dedi Bella. Başını salladın ama Tom'da başını salladı,
''Olmaz o benimle çalışacak.''
ALLAHIM...
''Yoo, Bella'yla çalışacağım sen git şuradan rasgele biriyle çalış.'' diye itiraz ettin.
''Hayır dedim ben liderim. Ne dersem onu yapmak zorundasın.'' bence sabrımı deniyor.
Kimle çalıştığın çok da önemli değildi, itiraz edip uzatmak saçma olurdu bu yüzden omuz silktin, '' Boşver Bella, biz senin daha sonra da oluruz.'' deyip eğildin ve fısıldadın, '' Bu bana çok çektirecek belli...''
Bella başını salladı, ''Bencede.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI / TOM KAULITZ
Teen FictionKendini beğenmişin teki! Sana ölüp biten kızların amına koyayım Kaulitz!