BÖLÜM 16

309 27 9
                                    

Yaklaşık 5 dakika sonra kapı açılınca hemen yanaklarını sildin. Birinin seni ağlarken görmesinden nefret ediyordun.

Tom yanına oturdu ama hiçbir şey söylemedi, sessizliği bozmadı çünkü senin konuşacağını biliyordu.

"Buraya neden geldim biliyor musun Tom? Çünkü evimden kaçtım, ailemden kaçtım. Aile denir mi onlara onu bilmiyorum tabi."

Burnunu çekerek bakışlarını yere çevirdin,

" Gerçek ailen dururken bir başkasının ailesinin sana aile gibi davranması ne kadar kötü biliyor musun..."

" Herkes aile olamaz Yn."

Başını salladılar, " Biliyorum, çok iyi biliyorum. Hiçbir zaman olamadılar."

"Aile dediğin şey illaha herkesin dediği olan aile olmak zorunda değil. Mesela küçük bir çocukken ormanda büyüsen orman senin ailen olur, ya da  seni evlatlık alan başka bir aile seni büyütse onlar ailen olur. Belki senin ailen başkadır?"

Düşündün, "Benim ailem Avril. Hep onla büyüdüm ben."

Tom'a baktığında yere bakıyordu. Şimdi sana ilk başlarda tanıdığın Tom'dan çok daha farklı geliyordu. Hayır, o değişmemişti, senin ona bakış açın ve onun sana olan hareketleri değişmişti.

"Boşluğuma geldi diye böyle oldum. Yoksa umurumda falan değiller." dedin ciddiyetle. Ama gerçekten umurunda değildi.

"Gerçekten değiller ya, hatta üzülmeme değmez. Çok açıksözlüyümdür bu arada."

Niye bunu söylemiştin bilmiyordun ama söyleyesin gelmişti işte.

Tom bir an gülecek gibi oldu, " Fark ettim."

Çok sıkıldım ya.

Bir şeyde de kaybetsem ölmem herhalde.

"Tom."

"Efendim?"

Ona döndün, " Tamam sen kazandın." anlamayarak sana baktı, "Neyi?"

"İddiayı. Sen kazandın işte."

Sırıttı, " En baştan demiştim sana. Evet yani?"

İllaha söyletecek.

"Of, kaybettim iddiayı çünkü... Sanırım sana âşık oldum Kaulitz. Yanlız diğer saplantılı aptallar gibi değil!" Sanırım? Evet sanırım.

Sevsemde ne kadar doğru ki? O bana aşık değil, bu sadece bir iddiaydı. Bu yüzden anlamı yok.

" Tahminimden bu tık uzun sürse de yinede evet, ben kazandım. Ama..." Başını hafifçe eğip sana yaklaştı,

"Benimde sana âşık olmam iddiada yoktu."

Hahhah! İşte şimdi oldu!

YABANCI  / TOM KAULITZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin