BÖLÜM 18

271 23 1
                                    

Hızlı geçiş: Mathew geleli dört gün olmuştu ve okuldaki herkes onu sevmişti. Yn, Avril ve Bella ile de arkadaş olmuştu. Herkesle anlaşabilen ve kısa sürede manipüle edebilen biriydi. Ama hâlâ Tom'un içine bir şeyler sinmiyordu.

Okul çıkışı müdür, tüm öğrencilerin gitmeden önce bahçede toplanmasını istemişti.

Herkes merakla müdürün konuşmasını bekliyordu. Umarım boş şeyler söylemezdi yoksa bu kadar beklemeleri ne değmezdi ama diğer yandan, müdür genelde böyle konuşma yapan biri değildi.

Nihayet müdür geldiğinde herkes dikkatini ona vermişti.

"Evet çocuklar şimdi sizi neden buraya topladığimi merak ediyorsunuz, aslında afiş hazırlayıp okula asacaktım ama herkes görmezdi.

Biliyorsunuz ki, bilmeyenlere de söyleyeyim; bugün okulumuzun kuruluşunun 7. yıldönümü. Bu yüzden bunu kutlamak istiyoruz. Ve anlamlı olsun diye okulda yapacağız.

Parti 3 gün sonra, o gün okul olmayacak ve saat 20.00'da. Umarım hepiniz gelirsiniz çocuklar, dağılabilirsiniz!"

Müdür konuşmasını bitirdiğinde tüm kızlar bağıra bağıra sevinçle ne giyeceklerini tartışıyorlardı. Bella ve Avril de dahil.

Karşı değildin tabi sende sevinmiştin ama hiçbir zaman öyle elbise etek tarzı giyinmesini bilmediğin için ne yapacağımı bilmiyordun.

Okul çıkışına giderken Avril ve Bella sana ne kadar iyi bir kombin yapacaklarından bahsediyorlardı. Mathew başını salladı,

"Gelmelisin Yn. Eminim çok göz kamaştırıcı olursun. Tabi Avril ve Bella da."

Gülümsedin, "Teşekkürler." Bundan pek emin değildin ama. Tom kolunu beline koydu,

"Evet, tabiki öyle olacak." Mathew yine aynı şekilde başını salladı ve sana gülerek fısıldadı,

"Tom'un çok başını döndürme bari, yoksa rahat durmaz." Başını sallayıp kıkırdadın.

"Yani hepimiz gidiyoruz ha?" Herkes evet dedi

Eh iyi bakalım, hadi hayırlısı.

YABANCI  / TOM KAULITZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin