BÖLÜM 29

264 18 34
                                    

(Yazarın Anlatımı)

''NE DEMEK O ÖLDÜ?!'' 

Tom'un çatallayan sesi tüm hastenede duyulurken herkes ne yapacağını şaşırmıştı. Bir doktor Tom'a yaklaşmak istediğinde Tom, elindeki silahı ona doğrulttu ve buna izin vermedi.

''Tom yapma...'' Bill ona yaklaşmak istese de yapamadı çünkü Tom'un kendisini vuracağından korkuyordu. 

''O ÖLDÜYSE BEN NEDEN HALA BURADAYIM?'' Tom onsuz olan her saniyeyi zaman kaybı sau-yıyordu. Yn iç kanamadan ölmüştü ve kendisinin şuan burada olması zaman kaybıydı onun için. O olmadan yaşamak istemiyordu. 

Belki kendini vurursa yanına gidebilirdi....

Avril o kadar çökmüştü ki psikolojik olarak, hiçbir şey yapmıyordu. Ağlamıyordu, bağırmıyordu, Tom'u durdurmuyordu. Yere çökmüş öylece ameliyat odasına bakıyordu sadece.

Doktorlardan biri ona doğru ani bir hareket yaptığında Tom hiç düşünmeden doktoru tam alnından vurdu. Bunu yaptığında zaten daha kimse yanına yaklaşmaya cesaret edemezdi.

Bazıları kulaklarını kapatmış, bazıları ağlarken Tom silahı kendine çevirdi ve namluyu başına bastırdı.

'' O öldüyse benim de yaşamama gerek yok.'' 

''TOM YAPMA!'' Bill ikizine doğru bir hamlede bulundu ama geçmişti artık.

Tom tereddüt etmeden parmağını tetiğe koydu ve aynı tereddütsüzlükle tetiğe bastı.

YABANCI  / TOM KAULITZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin