BÖLÜM 7

347 27 19
                                    

Okula nihayet varmıştın. Vay, mükemmel okulumda ilk gün.

Zorla uyandığın için sadece bir kaç dakika geç kalmıştın ki, bu da sorun olmazdı.

12-B

3. Kat.

Duvardan sınıfının katını da öğrendin ve hemen merdivenlerden çıktın.

3. Kat nedir ya... Ne olurdu 1'de olsa yani, resmen anam s*kildi tövbe...

Nihayetinde 3. kata ulaştığında yüksek sesle nefesini verdin. Oh be.

Sol koridora döndün ve ilerledin. Sınıf koridorun en sonundaydı, aman ne güzel...

Sınıfın kapısına geldiğinde derin bir nefes aldın, hadi bismillah.

Kapıyı hafifçe tıklatıp açtığında direk kimseye bakmadan hocaya baktın, hocanın senin geleceğinden haberi vardı. Seni gördüğünde gülümsedi ve yanına gelerek sınıfın ortasında getirdi,

"Evet çocuklar, bu size geçen bahsettiğim yeni arkadaşınız. Türkiye'den geldi, lütfen ona karşı nazik olun ve rahat hissetmesini sağlayın olur mu?"

Sınıfın hepsi sana bakıyordu, hepsi. Sende onlara baktığın sırada tanıdık iki kişi gözüne çarptı,

Bella! Yaşasın!

Tom, hassiktir!

"Kendini tanıtmak ister misin?"

"Adım Yn Woods, Türkiye'den yeni geldim sayılır. 2 yıl Almanca kursuna gittim."

Hoca teşekkür ettikten sonra kısaca sınıfta bakarken Bella, hemen elini kaldırdı,

"Hocam, benim yanımdaki arkadaş bugün gelmedi. Yanıma Yn otursun, onu başka yere alsanız olur mu?"

Hoca hafifçe başını salladı, "Peki, Yncim, sen Bella'nın yanına geç."

Rahat bir nefes alarak Bella'nın yanına geçtiğinde Bella, koca bir gülümsemeyle sana sarıldı.

Aynı şekilde ona karşılık verdikten sonra hoca derse başlamıştı bile. Biraz önce Tom'un sana olan tuhaf bakışlarını görmüş ama görmezden gelmiştin, belki de Bella haklıydı.

Bu sırada yan sıradaki fısıldaşmaları duymuştun,

"Kardeşim, bu kız cidden güzel."

"Katılıyorum, acaba her Türk kızı böyle midir?"

"Nereden bileyim, ama bu güzellik tanrıçası falan mı?"

"Saçma sapan konuşma aptal, duyacak şimdi"

"Ciddiyim! Şuna bir baksana."

Tamam ya bunlar cidden zevksizdi yada güzeldim ama o kadar özgüvensizdim ki bunu fark etmiyor ya da etmek istemiyordum.

"Tamam çocuklar, biliyorsunuz ki her hafta bir kere spor turnuvaları oluyor. İkinci döneme geçtiğiniz için tekrardan seçmenizi isteyeceğim. Adını söylediğim istediği sporu söylesin."

Hoca çoğu kişinin adını söyledi, çoğunluk basketbol ve voleybol demişti,

"Bella?"

"Voleybol."

"Bill?"

"Basketbol ve futbol."

"Yn?"

"Voleybol."

Geriye sanırım sadece Tom kalmıştı.

"Tom?"

T cevabı vermeden önce kısaca sana baktı ve sonra hemen hocaya döndü, "Basketbol ve voleybol."

Bunun üzerine tüm voleybolu seçen kızlar -Bella ve sen hariç- birden sevinçle çığlık attı.

"TOM VOLEYBOL MU OYNAYACAKSIN!"

"YAŞASIN!"

"TOM KAPTAN OLURSAN LÜTFEN BENİ SEÇ!"

Ay, ne kadar iticiler be

Diğer tüm kızlar sevinçten resmen ölürken Bella ise sinirden ölecek gibiydi,

"Lanet olsun! Eğer grubun kaptanı olmayı bırak, girdiği için bile tüm kızları etkisine alacak ve her dediğini yaptıracak!" Daha sonra sana döndü,

"Çıksak mı?"

Sert bir şekilde Tom'a bakarken Bella'ya cevap verdin,

"Hayır tabiki, madem oynamak istiyor, o zaman oynayacak. Tabi bizde. Ne olursa olsun. Gerekirse tüm kızları karşımıza alabilir."

"Yn onu tanımıyorsun, isterse okuldaki tüm kızları bile düşmanımız yapar bu!"

Tom bu sırada meydan okur gibi sana baktığında aynı şekilde sende ona baktın,

"İsterse tüm okulu yapabilir. Umurunda değil. Pes etmek falan yok."

YABANCI  / TOM KAULITZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin