BÖLÜM 28

254 21 20
                                    

Çok soğuk, herşey çok soğuk, heryer buz gibi... 

Ve ben annemi istiyorum.

Hiçbir ses yok, görüntü yok. Hiçbir şey yok. Bir boşluktan düştüm sanki, ya da düşüyorum. Neredeyim ben? Herkes nerede? 

Hiçbir şey göremiyorum. Bir dakika. İleride bir şey parlıyor, bir ışık? Gözüm acıyor. Bir kaç ses duyuyorum, ama çok bulanık anlamadım. Işık daha da belirginleşti.

Allah'ım sana mı geliyorum yoksa?

Bir dakika... Bu bir lamba?

(Yazarın Anlatımı)

''Uyanıyor!''

Tom, Yn hafifçe gözlerini açtığında ayağa kalktı. Saat gece 02.46'ydı ve saatlerdir buradalardı. Her ne kadar doktorlar içeride durmamasını söyleselerde umursamamıştı. Diğerleri de buradalardı, yani koridorda. 

Avril çok kötüydü ve başka bir odadaydı. Bella ise durmadan ağladığı için yorgun düşmüştü ve uyuyordu. Bill'de ayağıda polislerle konuşuyordu. Müdür ya da diğerlerinin nerede olduğu da umurunda değildi.

''Yn! Yn buradayım güzelim.'' Yn yavaşca gözlerini açtığında nerede olduğunu anlamaya çalışıyordu. Başını çevirmeden gözlerini Tom'a çevirdi. Yaşıyordu.

''Tom..?'' 

(Yn'nin Anlatımı)

En son ne olduğunu zar zor hatırlıyordum. Şimdi ise bir hastane odasında olduğunu yeni idrak edebilmiştim. Yaşıyordum, ölmemiştim ama...

Karnımda çok büyük bir acı vardı?

Başını kaldırıp karnına bakmaya çalıştığında Tom korkuyla sana baktı, daha sonra üzerindeki örtüyü kaldırdı. Karnımda hiçbir şey yoktu.

'' Bir şeyin yok güzelim?'' dedi Tom ama bir şey kesin vardı çünkü karnımda inanılmaz bir acı hissediyordum.

''Karnım... Çok acıyor.'' dedim dişlerini sıkarak. Bu kadar acıması normal miydi? O an başım dönmeye başladı.

''Başım..'' karnında bir şeyler var gibiydi. O an anladığında korkuyla Tom'a baktın, '' İç kanamam var...'' Tom korkuyla sana baktı. Hemşirelere bağırdığında hemen doktorlar içeri geldi. 

''Yn sakın, sakın ölme lütfen, eğer ölürsen...'' Tom'un sesi duyduğum son şey olmuştu, buruk bir şekilde gülümsedim gözlerim kapanmadan ve doktorlar beni görümeden önce,

'' Benimde kaderimde mutlu olmak yokmuş Tom, böyle olmalıymış demek ki. Seni seviyorum.'' 



(Yazarın Anlatımı) 

'' Daha hızlı olun!''

Bella şok içinde ağlarken Tom'a bakıyordu, '' Ne demek uyandı Tom! Öyleyse ne oldu?'' Tom konuşacak durumda değildi ama yinede söyledi, 

''Bilmiyorum lanet olsun bilmiyorum! Uyandı ve karnının acıdığını söyledi sonra iç kanamam var dedi.'' Bella daha çok ağlarken Avril uyanmamıştı bile, en azından uyanmaması daha iyiydi.

Doktorlar sedyeyle ameliyat odasına girdiklerinde ameliyata başladılar.



''Çok kanaması var!'' dedi hemşirelerden birisi. Yn'nin iç kanaması vardı ve bu çok kötüydü.

''Pes etmek yok! Penseyi verin bana hemen!''

YABANCI  / TOM KAULITZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin