( Bir kaç gün sonra)
Artık herşey yerli yerine oturmuştu. Avril ile aynı evdeydik ve bizim sınıfımızdaydı.
İlke doğal olarak Bella ile anlaşamamış olsalar da yinede ortak yönleri olduklarını fark etmişlerdi.
Sınıfa hemen alışmıştı ve çok da sevmişti. Ayrıca o da voleybola girmişti. Bella'nın tersine Tom'un bana yaptığı işkencelere gülüyordu şerefsiz.
Tom'a gelecek olursak, iddiamız gereği flörtleşebiliyordu ama hâlâ başaramamıştı. Yaptığı hiçbir şey beni etkilememişti.
Bir ara artık diğer kızlara geldiği gibi yakışıklı geldiği için kaybedeceğimi sansamda öyle olmadı elbette.
Ama artık kazanabilir miyim işte ondan pek emin değilim. Yani eskisi kadar.
Top atıp durmaktan ölmüştün resmen ama bitmesine daha 20 dakikadan fazla vardı.
Tom bu sefer karşı takımda olduğu için daha çok yoruluyordun. Topları sert atıyordu ve bileklerin çoktan acımaya başlamıştı.
Tom yine sertçe smaç bastı ama keşke kurtarmasaydın bir an damarın koptu sanmıştın!
"Ah! Yuh ama!"
Bileğini tutup sahadan çıktığında yanına geldi ve kıpkırmızı olmuş bileklerine baktı,
"Kızım söylesene bu kadar kızardığını bırakırdın. Damarını patlatmaya mı çalışıyorsun?"
Ters ters ona baktın, "Sana sormalı, top değil füze atıyorsun sanki!" gülecekken kendini tuttu ve eliyle bileklerini tuttu,
"Ne yapayım alıştırma yapıyorum işte. O kadar sert mi vuruyorum ya, özür dilerim."
"Tamam öf, yok bir şey geçen haftaki gibi. Bir tık fazla kızarık sadece ondan da ölmem."
"Acıyor mu?"
"Of Tom, şuna bak sence? Hayır tabiki. Biraz."
Bileğine bakarken sırıtarak sana döndü, "Öpeyim de geçsin?"
Hızla bileğini çekip ters ters baktın yine, "Saçmalama Tom! Of."
Bu sırada seninle aynı durumda resmen ölmüş olan Bella yanınızdaki koltuğa attı kendini,
"Bileklerim koptu sanırım!"
Yanına oturdun, "Al benden de o kadar. Avril nerede?"
Kendini salmış bur şekilde hiç kıpırdamadı, çok komik gözüküyordu.
"Hâlâ oynuyor. Hiç yorulmamış gibi şuna bak." güldün,
"O öyledir. Bizden daha dayanıklı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YABANCI / TOM KAULITZ
Teen FictionKendini beğenmişin teki! Sana ölüp biten kızların amına koyayım Kaulitz!