KSIĄŻKA PIERWSZA — CZĘŚĆ DRUGA
WSPOMNIENIA
Wszystko powoli zaczynało wracać do normy.
Od dnia, w którym Gilbert Blythe opuścił Avonlea, minęło osiem miesięcy, a wysłany został tylko jeden list informujący o jego poczynaniach. Adelina w końcu uporała się ze swoim złamanym sercem i mogła powiedzieć, że oficjalnie o nim zapomniała.
Po drugiej stronie świata Gilbert zwiedzał świat parowcem, próbując dowiedzieć się, jaki jest jego cel w życiu. Udało mu się wszystko spakować, ale zostawił jedną cząstkę siebie. Jego serce, które wciąż było w Avonlea, w rękach dziewczyny, która naprawdę wierzyła, że ani trochę mu na niej nie zależało.
Ale uporała się z tym i każdego ranka, patrząc na siebie w lustrze, powtarzała, że jest szczęśliwa. Ponownie zaczęła układać włosy z loki, bo nie było już nikogo, kto doceniłby jej proste włosy, i każdego ranka uśmiechała się, zanim wkraczała w świat w poszukiwaniu nowych przygód z Anią.
Jednak w życiu Adeliny nic nigdy nie idzie zgodnie z planem, ponieważ przeszłość zawsze ją prześladuje. Zwłaszcza gdy dwójka ludzi, których nie spodziewała się zobaczyć, pojawiła się w jej życiu.
Ale co się stanie, gdy Gilbert wróci do Avonlea, oczekując wznowienia swojej historii miłosnej z Adeliną, tylko po to, by przekonać się, że nic już nie jest takie jak dawniej?
⋆。 ̊ ☁ ̊。⋆。 ̊☽ ̊。⋆
NOWE POSTACIE
Timothée Chalamet jako Ethan Irwin
❝ Czy możemy zatańczyć, panienko? ❞
Daniel Gillies jako Fryderyk Donchaster
❝ Uważaj na słowa, kiedy do mnie mówisz, dzieciaku. ❞
CZYTASZ
OBIETNICE ━ GILBERT BLYTHE
Fanfic❝ Nie składaj obietnic, których nie możesz dotrzymać, Blythe. ❞ ❝ Och, tej dotrzymam. ❞ © -HVMMINGS | 2023-2024